Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

#1440
Citaat van: Yellow Army op maart 01, 2017, 19:58:52
Toen een ene Henk in uitwedstrijden 433 speelde met hoog druk zetten, schreeuwde iedereen hier dat ie wat behoudender en minder naïef moest gaan spelen en nu hebben we een trainer die in uitwedstrijden wat verdedigender (lees: realistischer) speelt en schreeuwt men dat ze aanvallender moeten spelen. Kortom, het is gewoon nooit goed...


We hebben een beter elftal dan een jaar geleden onder Henk hoor, met deze spelers kun je 4-3-3 spelen, bleek vrijdag toch wel? Waarom nou morgen niet gewoon voetballen met het elftal van afgelopen vrijdag? Ik snap dat niet.

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op maart 01, 2017, 20:03:04

We hebben een beter elftal dan een jaar geleden onder Henk hoor, met deze spelers kun je 4-3-3 spelen, bleek vrijdag toch wel? Waarom nou morgen niet gewoon voetballen met het elftal van afgelopen vrijdag? Ik snap dat niet.

In JL volledig eens dat je elke wedstrijd, uit en thuis, 433 moet spelen. Tegen een Utrecht en AZ kan ik begrijpen dat je wat behoudender start. En het beste voetbal wat we hebben gezien was idd in een 433 systeem
Area 58

wiekie1969

Citaat van: Yellow Army op maart 01, 2017, 20:07:58
In JL volledig eens dat je elke wedstrijd, uit en thuis, 433 moet spelen. Tegen een Utrecht en AZ kan ik begrijpen dat je wat behoudender start. En het beste voetbal wat we hebben gezien was idd in een 433 systeem


Waarom moet je zo behoudend spelen? Ik snap dat niet. Van de 10 wedstrijden zal az er 7 winnen, 2 keer is het gelijk en 1 keer win je.

Die ene keer kan morgen wezen. Waarom nu niet wat aanvallender? Met deze 5-3-2 speel je die lui finaal in de kaart.

wiekie1969

Citaat van: Yellow Army op februari 28, 2017, 22:28:35
Ben benieuwd hoe vaak Wiekie al sketen heeft

Sinds gistermorgen 9 keer.

Bankzitter

Gelijk is ook prima. Toch een mentaal tikkie voor AZ en denk dat wij iets fitter zijn als we met een Lilipally of Tissoudali erbij de verlenging in gaan.

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op maart 01, 2017, 19:52:12
Sommige forumgangers hewwe verstand vh spelletje, anderen daarentegen totaal niet.

Bin het volkomen met dei eens Denistel maar wij binne van de oude stempel.
Beste Wiekie, ik kom al in ut stadion toen Roelfsma in de spits stond.
Dus kest wel stelle dat ik oek van die selfde stempel bin.
Mar je kenne niet domweg in ut mes fan de teugenstander lope, want daar het AZ te feul kwaliteit foor in de ploeg. We mutte ze op ut mentale vlak sien te feslaan en dat ken as se niet snel score. Dan kreie se ut publiek tegen en ken Cambuur groeie.
Dus laat die "dorpspastoor" maar skuive.
Heee man fijne wetstriet ik sit morgen in ut Afas stadion en ast skeitpapier op is laast ut mar wete, breng ik wel un paar rollen voor dat ik weggaan.

sunderland

Citaat van: denistel op maart 01, 2017, 19:12:15
ik sta er wel vol achter maar daarom kenk mien mening nog wel geven
a jah juh dat weet ik wel maar daar Hest nu niks aan . Daarom kenne we beter positief doen hier . Wiekie het al helemaal geen verstand van voetbal

sunderland

Die lui hewwe op iedere positie een betere speler dus ik vind de mensen wel erg positief

sunderland

En Hoefdraad mut goed wakkerskud wudde

Galdiano

Wat een paniek hier! Omdat wel geteld 1 journalist een VERMOEDELIJKE opstelling op twitter zet schreeuwt iedereen moord en brand.

Ik zie het morgen om een uurtje of kwart voor 9 vanzelf!
Ondanks de uitslag morgen 90 minuten gek!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Wat liever: promotie, of de KNVB beker winnen?

PROMOTIE !!!!

sunderland

Knjb beker winnen

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op maart 01, 2017, 21:54:40
Wat liever: promotie, of de KNVB beker winnen?

PROMOTIE !!!!

Promotie voor finale halen,

maar beker winnen voor promotie

Maar zoals Barto al zei: allebei
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als we de finale spelen hebben we alle wedstrijden in het thuistenue gespeeld :scc :scc
Henk, held, bedankt

PePe

Hands door Vitesse, waarom wordt de video scheids niet geraadpleegd?

@JanDirkStouten overduidelijk dit , maar KNVB wil geen Sparta of
Cambuur in finale hebben omdat de winnaar van de beker EL ingaat??