Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

punkman

Nou, toch nog 1-0 Barto.

nikjeuh

Pfff... dit zegt genoeg. Hadden we anders verwacht? Maar oké... heel zakelijk: er telt maar 1 ding en dat is winst.

Noordcambuur

Ohhhhh gelukkig nu maar vast houden |:)

speculeter

Toch blijft het beschamend natuurlijk.

denistel

gelukkig geen verlenging kost al1 maar kracht en moesten al bijna met 10 verder.

hopen op een leuke thuiswedstrijd.


Bankzitter

Het zit idd ook vooral tussen de oren.
Zie tegen Almere. Als de eerste 2 goals erin liggen, vliegen er daarna nog zo maar twee beauties in.

PePe

Bewust laat gescoord, om het ff spannend te houden!!

zeewolde

Goeie spits die Barto |:)

nikjeuh


denistel


EdsjeSCC

Hoppaaaaa!! Stap dichter bij europees voetbal

hobbes

Resultaat in de beker is heilig, wat dat betreft prima. Verder zijn er nog geen grote uitslagen te noteren.

Collingwood

Echt goed is het natuurlijk niet. Maar om me nou heel druk te maken over zo'n bekerwedstrijd? Nee, daar heb ik geen zin in. Vrijdag weer een echte graadmeter.
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Het resultaat is wel erg mager, als het vrijdag niet beter is, dan twijfel ik er aan,
of Maas en vd Vegt hier de kerst nog gaan halen?