Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

SC CambuurVerified account ‏@SCCambuurLwd 
We spelen de 1/2 finale van de #knvbbeker op donderdag 2 maart om 20:45! #azcam #cambuur
Kalmte alleen kan u redden.

wiekie1969

Gewoon gas geven juh, de wedstrijd is pas over een maand. Met een fitte selectie hebben we alle kans, de druk ligt bij Az. Ze spelen 4-3-3 dus er zal ruimte komen achter die trage Ron Vlaar.

Ook  in Alkmaar gaan we onze kansen krijgen. Met een fitte Gyasi, Streek en Tissoudali kun je heerlijk op de counter spelen. Bovendien heeft Az nog Europese verplichtingen. En hopelijk wat geblesseerde spelers.

wiekie1969

Citaat van: Bankzitter op januari 27, 2017, 06:59:24
Op papier de minst aantrekkelijke loting, aan de andere kant de druk ligt vol bij AZ. AZ speelt daarvoor ook nog 2 rondes Europees , zwaar programma. En ik reken erop dat onze spelers met de week beter en fitter worden en er ook een hecht team aan het vormen is. Ons systeem is behoorlijk effectief tegen een 4-3-3 en we hebben hopelijk vd Streek, Gyasi, Steenvoorden ook weer beschikbaar.

In het slechtste geval een heerlijke wedstrijd als voorbereiding op promotie-degradatie clashes.
Bij Leicester werd ook steeds gezegd, volgende week Manchester City, Arsenal, Liverpool, Chelsea  daar houdt het op. Maar elke horde werd genomen. Niks te verliezen, het wordt nog een mooie seizoen en daar zag het lang niet naar uit.


Helemaal mee eens met de toevoeging dat Zeinstra wel op de goal moet.

wiekie1969

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2017, 13:58:45



Gvd , wat is dit een fantastisch filmke. Ik hef de tranen in de ogen staan. Het besef komt nu pas. Hulde!!! |:) _O_

Hendrikscc

Citaat van: wiekie1969 op januari 27, 2017, 17:02:16

Helemaal mee eens met de toevoeging dat Zeinstra wel op de goal moet.

Ik vind dat dat alleen kan als Nienhuis de komende dagen nog verkocht wordt, anders moet je de afspraken nakomen vind ik.
Nienhuis gaf in zijn interview na de wedstrijd aan dat hij er goed op staat en dat andere clubs dat ook kunnen zien. Misschien nog een verkoop deze laatste dagen ?

Bankzitter

Voor b ploeg zijn er nog altijd spelers als Anderson , Peersman, Blackson, Noor, Lillipali als er een paar gespaard moeten worden , zo raar zou het niet zijn. Zeinstra, V Deelen, El Baad, Schilder, Steenvoorden, Houtkoop, Bakker, Monteiro,vd Streek, Gyassi, Tissoudali tegen AZ.

zeewolde

Citaat van: Bankzitter op januari 27, 2017, 18:48:18
Voor b ploeg zijn er nog altijd spelers als Anderson , Peersman, Blackson, Noor, Lillipali als er een paar gespaard moeten worden , zo raar zou het niet zijn. Zeinstra, V Deelen, El Baad, Schilder, Steenvoorden, Houtkoop, Bakker, Monteiro,vd Streek, Gyassi, Tissoudali tegen AZ.
als er geen andere spits komt blijft Barto dit seizoen vaste basisspeler

Bernardo

Citaat van: zeewolde op januari 27, 2017, 19:39:33
als er geen andere spits komt blijft Barto dit seizoen vaste basisspeler

Zou mij niks verbazen als vd Streek straks gewoon weer in de spits terecht komt hoor.

Drumfather SCC

http://www.telegraaf.nl/telesport/27512924/__Van_den_Brom___Een_droomloting___.html

Dat zeiden 020 en Utrecht ook  l8l
Wat een verwaande kwal

Maar AZ uit is wel het minste wat ons kon overkomen

Bernardo

Even in de kleedkamer ophangen.

legeips

#955
Citaat van: zeewolde op januari 27, 2017, 19:39:33
als er geen andere spits komt blijft Barto dit seizoen vaste basisspeler

Het niet halen van een spits gaat ons echt opbreken. Barto heeft tegen Utrecht echt hard gewerkt, maar je ziet ook dat jongens hierdoor op een positie komen, waar ze minder renderen.. zie maar hoe we nu de buitenspelers gebruiken en streek in de spits zetten om doelpunten te maken.. dat doet vd streek knap, maar hij blijft bij mij een 10 die nu als een 9 moet functioneren.

Onze Staf moet echt goed nadenken welke kwaliteit een ieder heeft en waarmee de ploeg het beste rendeert.. ik blijf erbij een spits en een goede verdediger is een must om een rol van betekenis te willen spelen in de competitie en de beker..

PePe

Steek die 2 ton niet begrote winst in het halen van een goede spits, die we de volgende ronde echt nodig zijn. (nu we zo ver zijn gekomen, wil je toch een finale spelen)

sunderland

Citaat van: legeips op januari 27, 2017, 21:50:02
Het niet halen van een spits gaat ons echt opbreken. Barto heeft tegen Utrecht echt hard gewerkt, maar je ziet ook dat jongens hierdoor op een positie komen, waar ze minder renderen.. zie maar hoe we nu de buitenspelers gebruiken en streek in de spits zetten om doelpunten te maken.. dat doet vd streek knap, maar hij blijft bij mij een 10 die nu als een 9 moet functioneren.

Onze Staf moet echt goed nadenken welke kwaliteit een ieder heeft en waarmee de ploeg het beste rendeert.. ik blijf erbij een spits en een goede verdediger is een must om een rol van betekenis te willen spelen in de competitie en de beker..
het moet ook kunnen hè spiegel. Je moet niet halen om het halen ( Vd v). Het moet echt een verbetering zijn en misschien is er niks te huur. We zullen zien . Ik denk dat we met de nieuwe jongens van nu al een kwaliteitsinjectie hebben. We hewwe nu 3 erbij die eigenlijk basisspelers zijn dus in breedte ben je nu al veel sterker. De nieuwe jongens zijn fysiek uitstekend

sunderland

Dus met een hele goede spits win je van az . Dat is dus hapsnap beleid.

PePe

Citaat van: Drumfather SCC op januari 27, 2017, 19:51:37
http://www.telegraaf.nl/telesport/27512924/__Van_den_Brom___Een_droomloting___.html

Dat zeiden 020 en Utrecht ook  l8l
Wat een verwaande kwal

Maar AZ uit is wel het minste wat ons kon overkomen

PSV dacht ooit ook een makkelijke tegenstander te hebben voor 100 jarig jubileum wedstrijd.  :y