Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: nannenijpscc op februari 14, 2017, 14:30:56
Successupporters?? Deze mensen zijn anders wel in de Jupiler League hun club achterna gegaan. Top geregeld door Cambuur.
Blij dat ik voorrang had, en ook genoeg tijd gehad om kaarten te kunnen kopen :y :y

Er wordt juist gedoeld op de mensen die niet meegaan en nu in één keer wel een kaartje willen. Niet de mensen die nu met voorrang mochten kopen

Miga

Er gaan alleen maar supporters mee die in het bezit zijn van een seizoenkaart. Denk dat je dan niet kan spreken van successupporters! Wanneer we naar de kuip gaan zal het een ander verhaal worden. Maar daar zal ik geen probleem van maken want ik ga liever met 18000 naar Rotterdam dan alleen met de 7000 seizoenkaarthouders.

Vlampiep

Citaat van: Miga op februari 14, 2017, 20:13:40
Er gaan alleen maar supporters mee die in het bezit zijn van een seizoenkaart. Denk dat je dan niet kan spreken van successupporters! Wanneer we naar de kuip gaan zal het een ander verhaal worden. Maar daar zal ik geen probleem van maken want ik ga liever met 18000 naar Rotterdam dan alleen met de 7000 seizoenkaarthouders.
Een seizoenkaart was niet voldoende om een uit kaart voor voor de halve finale te bemachtigen. Je moet ook nog een uit kaart hebben en uitwedstrijden hebben bezocht.

okkele

Citaat van: hobbes op februari 14, 2017, 15:50:23
de mensen die niet meegaan en nu in één keer wel een kaartje willen.

en zelfs als dat zo is.........
wat is daar nou op tegen?
ik vind het zo onnozel(niet persoonlijk opvatten)om supporters die ALLEEN maar neutrale-supporterwedstrijden willen zien zoals thuis tegen ajax af te schilderen als iets minderwaardigs.
ook ik sta daar niet boven als ik met -4 tegen fortuna op de tribune sta.
voetbal = zaken doen.

en stel:
we halen de finale en er komen 20:000 kaarten beschikbaar  :y
mogen er dan volgens de "vaste"aanhang maar maximaal 10:000 heen?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

NRG

Ik word zo moe van de term successupporter. Wees blij dat het zo leeft, en dat zoveel supporters Cambuur steunen in Alkmaar.

hobbes

Citaat van: okkele op februari 14, 2017, 20:31:54
en zelfs als dat zo is.........
wat is daar nou op tegen?
ik vind het zo onnozel(niet persoonlijk opvatten)om supporters die ALLEEN maar neutrale-supporterwedstrijden willen zien zoals thuis tegen ajax af te schilderen als iets minderwaardigs.
ook ik sta daar niet boven als ik met -4 tegen fortuna op de tribune sta.
voetbal = zaken doen.

en stel:
we halen de finale en er komen 20:000 kaarten beschikbaar  :y
mogen er dan volgens de "vaste"aanhang maar maximaal 10:000 heen?

Nee, natuurlijk mogen er dan 20.000 mensen mee, maar in dat geval vindt ik wel dat seizoenkaarthouders voorrang moeten krijgen.

Zuid1991

Citaat van: NRG op februari 14, 2017, 20:39:25
Ik word zo moe van de term successupporter. Wees blij dat het zo leeft, en dat zoveel supporters Cambuur steunen in Alkmaar.
Inderdaad!!! Wat een oeverloos gezeik. Wees idd blij dat de kaartverkoop prima geregeld is bij Cambuur!
1100 fanatieke lui die gas gevuh!

dizzhead

Al eerder gezegd. Een succes supporter kun je niet identificeren wanneer hij bij succes aanhaakt, pas als hij na de eerste tegenslag direct afhaakt ben je een succes supporter... In deze 'nieuwe'  groep zitten misschien wel weer een paar die wel vaker een uitwedstrijd mee willen pakken. Pure reclame.

janou

Citaat van: NRG op februari 14, 2017, 20:39:25
Ik word zo moe van de term successupporter. Wees blij dat het zo leeft, en dat zoveel supporters Cambuur steunen in Alkmaar.

100 procent mee eens, het niet bezoeken van uitwedstrijden en geen seizoenskaart hebben kan ook liggen aan de woonplaats (in mijn geval zeewolde). heb afgelopen vrijdag 6 uur lang met het OV zitten reizen om naar cambuur fortuna te kunnen.vanaf zeewolde is het gewoon onmogelijk een seizoenskaart te hebben en met uitwedstrijden is het al helemaal niet te doen, eerst omwisselbiljet halen en dan 1.5 uur naar leeuwarden om om te wisselen en dan weer 1,5 uur naar almere bij wijze van spreken. ben het 100% eens dat mensen die vaak naar uitwedstrijden gaan voorrang en seizoenskaarthouders kan ik me ook nog in vinden, maar dat hoeven geen betere supporters te zijn.

Yellow Army

Citaat van: janou op februari 14, 2017, 22:57:56
100 procent mee eens, het niet bezoeken van uitwedstrijden en geen seizoenskaart hebben kan ook liggen aan de woonplaats (in mijn geval zeewolde). heb afgelopen vrijdag 6 uur lang met het OV zitten reizen om naar cambuur fortuna te kunnen.vanaf zeewolde is het gewoon onmogelijk een seizoenskaart te hebben en met uitwedstrijden is het al helemaal niet te doen, eerst omwisselbiljet halen en dan 1.5 uur naar leeuwarden om om te wisselen en dan weer 1,5 uur naar almere bij wijze van spreken. ben het 100% eens dat mensen die vaak naar uitwedstrijden gaan voorrang en seizoenskaarthouders kan ik me ook nog in vinden, maar dat hoeven geen betere supporters te zijn.

Mocht je toch van plan zijn om uitwedstrijden te bezoeken, zou je het best even een telefoontje naar Cambuur moeten doen. Vaak is wel wat te regelen. Zonde dat je niet naar Almere kan om bovengenoemde reden terwijl dit voor jou om de hoek is.
Area 58

janou

Citaat van: Yellow Army op februari 14, 2017, 23:03:03
Mocht je toch van plan zijn om uitwedstrijden te bezoeken, zou je het best even een telefoontje naar Cambuur moeten doen. Vaak is wel wat te regelen. Zonde dat je niet naar Almere kan om bovengenoemde reden terwijl dit voor jou om de hoek is.

nou mag ik jou wat mooi's vertellen?
ik ken iemand uit het bestuur bij almere en zit bussinesstribune :).
s'avonds eten bij almere en daarna naast bestuur van cambuur op de tribune is voor mij geregeld :) :proost :proost

maar verder bedankt voor de tip!

janou

Citaat van: Yellow Army op februari 14, 2017, 23:03:03
Mocht je toch van plan zijn om uitwedstrijden te bezoeken, zou je het best even een telefoontje naar Cambuur moeten doen. Vaak is wel wat te regelen. Zonde dat je niet naar Almere kan om bovengenoemde reden terwijl dit voor jou om de hoek is.

kan ik voor volgende uitwedstrijden aan denken

Hendrikscc

Hoe komen sommigen van jullie aan kaarten voor de thuisvakken ? Clubcard aangevraagd ? Ik wilde ook graag met een aantal er naartoe in een thuisvak. In welk vak zitten jullie of heeft iemand een suggestie voor een vak ? Alvast bedankt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: janou op februari 14, 2017, 22:57:56
100 procent mee eens, het niet bezoeken van uitwedstrijden en geen seizoenskaart hebben kan ook liggen aan de woonplaats (in mijn geval zeewolde). heb afgelopen vrijdag 6 uur lang met het OV zitten reizen om naar cambuur fortuna te kunnen.vanaf zeewolde is het gewoon onmogelijk een seizoenskaart te hebben en met uitwedstrijden is het al helemaal niet te doen, eerst omwisselbiljet halen en dan 1.5 uur naar leeuwarden om om te wisselen en dan weer 1,5 uur naar almere bij wijze van spreken. ben het 100% eens dat mensen die vaak naar uitwedstrijden gaan voorrang en seizoenskaarthouders kan ik me ook nog in vinden, maar dat hoeven geen betere supporters te zijn.

Vrijdag bij jou om de hoek van Centerparcs de Eemhof naar Leeuwarden gereden voor Cambuur en ik moet zeggen: respect voor de supporters die elke thuiswedstrijd zo'n stuk rijden. Zeker de mensen die in hun eentje reizen. :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: Hendrikscc op februari 15, 2017, 14:48:45
Hoe komen sommigen van jullie aan kaarten voor de thuisvakken ? Clubcard aangevraagd ? Ik wilde ook graag met een aantal er naartoe in een thuisvak. In welk vak zitten jullie of heeft iemand een suggestie voor een vak ? Alvast bedankt

Drie opties:

1. Clubkaart bestellen maar daar zijn wel wat regels voor
2. Iemand kennen met een clubkaart
3. Zwarte markt