Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Destroyer op december 18, 2020, 11:02:51

Kerel het is een mening van velen waaronder ik zelf. Als ik hem nu een wedstrijd zie spelen vind ik dat hij mij niet bekoort. Bal aanname middelmatig. Niet schieten als het moet. Komt sloom over. Heb 1 goede loop actie gezien. Het zijn meningen en die mag je uiten. Er zijn meer die tegen vallen.
62 min gespeeld. 1 e helft was eagels ook veel sterker en kreeg hij ook weinig. Paulissen speelde wel steeds spits in maar toen was ie eruit. Zeg niet dat ie goed was ofzo maar wel ...

Lore

Citaat van: sunderland op december 18, 2020, 12:01:04
62 min gespeeld. 1 e helft was eagels ook veel sterker en kreeg hij ook weinig. Paulissen speelde wel steeds spits in maar toen was ie eruit. Zeg niet dat ie goed was ofzo maar wel ...

Ik heb RKC niet gezien, was die live dan? Maar ben oprecht wel benieuwd welke sterke punten hij heeft. Heb jij een indicatie waar ik op kan letten?


sunderland

Citaat van: Lore op december 18, 2020, 13:04:10
Ik heb RKC niet gezien, was die live dan? Maar ben oprecht wel benieuwd welke sterke punten hij heeft. Heb jij een indicatie waar ik op kan letten?
pffff lekker negatief blijven jong hoort ook wel bij deze tijd.

denistel

Citaat van: Lore op december 18, 2020, 10:17:25
Er is inderdaad wel ruimte voor nuance met betrekking tot kritiek op zijn spel. Wat mij echt verbaast is als je zo lang bent, dat je dan zo slecht kan koppen. Daar zou ik echt elke dag een half uur extra op trainen. Dat zou voor hem een enorm wapen moeten zijn.

is dus 1 van de redenen dat ze 9 anderen opstelden anders spelen die helemaal niet meer.

sunderland

Citaat van: denistel op december 18, 2020, 13:38:57
is dus 1 van de redenen dat ze 9 anderen opstelden anders spelen die helemaal niet meer.
hij heeft niet 1 indraaiende bal gehad tussen de keeper en verdediging. Daar is ie goed in. Tegen rkc speelde hij echt als een aanspeel punt . Maar goed 1 x slecht is gelijk niks meer.

sunderland

En dat maulun constant werd overlopen hoor je niemand over

cambuurmania

Henk de Jong heeft zijn hand gewoon overspeeld,door 9!! andere spelers op te stellen.
We spelen verdomme niet tegen Swifterboys 6.
We zijn gewoon Cambuur en moeten geen gekke dingen doen,2 of 3 man had gekund maar dit? ongelofelijk.
Eagles is een prima georganiseerde ploeg,ze versloegen ons de vorige keer ook en toen waren we compleet.
Begin steeds meer maar Sandor te snakken,Word tijd dat die weer terug komt.

Lore

Citaat van: sunderland op december 18, 2020, 13:31:35
pffff lekker negatief blijven jong hoort ook wel bij deze tijd.

Zo kan je natuurlijk ook reageren. Ik probeer je gewoon een vraag te stellen. Ik heb RKC niet gezien, gisteren wel en dat is de eerste wedstrijd waarin hij echt speelde. Ik probeer niet negatief te zijn (dat is misschien lastig te lezen), maar ik ben oprecht benieuwd waar jij denkt dat Pouwels sterk in is.

hobbes

Citaat van: cambuurmania op december 18, 2020, 14:31:46
Henk de Jong heeft zijn hand gewoon overspeeld,door 9!! andere spelers op te stellen.
We spelen verdomme niet tegen Swifterboys 6.
We zijn gewoon Cambuur en moeten geen gekke dingen doen,2 of 3 man had gekund maar dit? ongelofelijk.
Eagles is een prima georganiseerde ploeg,ze versloegen ons de vorige keer ook en toen waren we compleet.
Begin steeds meer maar Sandor te snakken,Word tijd dat die weer terug komt.

Goed, Henk wisseld maar twee posities en we verliezen zondag, dan wordt er weer gezegd dat er best meer spelers rust hadden kunnen hebben. Ik snap dat de competitie prioriteit heeft. Stel het wonder gebeurt en je haalt de finale van de beker, wat heb je eraan als je er toch niet bij kan zijn. Promotie is van levensbelang.

Cambuur Groningen

Citaat van: cambuurmania op december 18, 2020, 14:31:46
Henk de Jong heeft zijn hand gewoon overspeeld,door 9!! andere spelers op te stellen.
We spelen verdomme niet tegen Swifterboys 6.
We zijn gewoon Cambuur en moeten geen gekke dingen doen,2 of 3 man had gekund maar dit? ongelofelijk.
Eagles is een prima georganiseerde ploeg,ze versloegen ons de vorige keer ook en toen waren we compleet.
Begin steeds meer maar Sandor te snakken,Word tijd dat die weer terug komt.
Ja lekker met het eerste team starten wat eerder ook al van GAE verloor, een paar blessures oplopen (kijk naar Ragnar, dat kan snel gebeuren) en dan komende zondag verliezen en allemaal zeuren waarom Henk toch met zijn basis 11 was begonnen tegen Eagles :-) Persoonlijk ben ik licht teleurgesteld, maar niet meer dan dat. Komende zondag is belangrijk, net zoals iedere competetiewedstrijd die nog volgt totdat we niet meer in te halen zijn, de rest zou bijvangst zijn wat mij betreft.

Lore

Citaat van: hobbes op december 18, 2020, 14:39:12
Goed, Henk wisseld maar twee posities en we verliezen zondag, dan wordt er weer gezegd dat er best meer spelers rust hadden kunnen hebben. Ik snap dat de competitie prioriteit heeft. Stel het wonder gebeurt en je haalt de finale van de beker, wat heb je eraan als je er toch niet bij kan zijn. Promotie is van levensbelang.
`

Ik had precies hetzelfde gedaan. De laatste wedstrijden lijken de spelers op hun laatste adem te zijn. De wedstrijd tegen Excelsior is echt heel belangrijk. Als wij die winnen, staan wij er zo enorm goed voor. De beker finale is gewoon niet realistisch en zelfs als het realistisch is, dan ga je daar een prijs voor betalen in de competitie.

Grijskijkert

#3131
Citaat van: cambuurmania op december 18, 2020, 14:31:46
Henk de Jong heeft zijn hand gewoon overspeeld,door 9!! andere spelers op te stellen.
We spelen verdomme niet tegen Swifterboys 6.
We zijn gewoon Cambuur en moeten geen gekke dingen doen,2 of 3 man had gekund maar dit? ongelofelijk.
Eagles is een prima georganiseerde ploeg,ze versloegen ons de vorige keer ook en toen waren we compleet.
Begin steeds meer maar Sandor te snakken,Word tijd dat die weer terug komt.
Toen compleet? Zou zeggen kijk de opstelling/selectie eens terug voor je iets zegt... Bosbaard heeft Sandor in zijn oortje tijdens de wedstrijd heb ik vernomen...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Lore op december 18, 2020, 14:32:26
Zo kan je natuurlijk ook reageren. Ik probeer je gewoon een vraag te stellen. Ik heb RKC niet gezien, gisteren wel en dat is de eerste wedstrijd waarin hij echt speelde. Ik probeer niet negatief te zijn (dat is misschien lastig te lezen), maar ik ben oprecht benieuwd waar jij denkt dat Pouwels sterk in is.
lees terug waarin die goed was in zijn enige weds voor deze.

sunderland

Zondag word hele andere weds met die ligtvoettige figuren voorin bij Exelcior.

cambuurmania

Citaat van: Grijskijkert op december 18, 2020, 15:32:36
Toen compleet? Zou zeggen kijk de opstelling/selectie eens terug voor je iets zegt... Bosbaard heeft Sandor in zijn oortje tijdens de wedstrijd heb ik vernomen...

Sambissa en Schouten waren er toen achterin niet bij,hun vervangers waren Nieuwpoort en ter heide.
Middenveld was hoedemakers,Jacobs,Maulun,toen was Paulissen nog niet basisspeler dus gewoon het sterkste middenveld toen.
En voorin Kallon Muhren en Antonie,toen was de Korte nog niet waar hij nu is.
Dus er stond toen best een goede ploeg,en geen 9 vervangers zoals er nu was.
En wat mij het nou schelen dat Boschaard een oortje in heeft,vd Heide ziet nooit wat je op het veld ziet.
Plus Henk heeft dat gewoon nodig Sandor naast hem.
Sandor ziet het tactisch gewoon het beste.