Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

#2955
Citaat van: weestwel op november 22, 2020, 11:26:56
Met een spuit in je lijf om naar Cambuur te kunnen gaan, is je als mak schaap naar de slachtbank laten brengen.  8P 8P
Ja als je bang voor een prikje bent dan zeg je zoiets natuurlijk.. :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: weestwel op november 22, 2020, 11:26:56
Met een spuit in je lijf om naar Cambuur te kunnen gaan, is je als mak schaap naar de slachtbank laten brengen.  8P 8P

Zonder vaccin duurt het nog heel heel lang om weer terug te zijn bij het oude normaal.
Als alles goed getest is, en weinig risico's aan vast zitten, en daardoor kan ik weer het normale leven oppakken, graag!

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Voor Corona perikelen is een ander topic aangemaakt.
De enige makke schapen die naar de slachtbank gaan zijn hopelijk het elftal uit Deventer  |:)

Treb

Citaat van: Bankzitter op november 22, 2020, 13:40:20
Voor Corona perikelen is een ander topic aangemaakt.
De enige makke schapen die naar de slachtbank gaan zijn hopelijk het elftal uit Deventer  |:)

Die waren gister tegen Almere erg armoedig.

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op november 22, 2020, 13:05:27
Zonder vaccin duurt het nog heel heel lang om weer terug te zijn bij het oude normaal.
Als alles goed getest is, en weinig risico's aan vast zitten, en daardoor kan ik weer het normale leven oppakken, graag!
Hugo en Mark zijn de eerste die het prikje krijgen, dan zal het vast wel goed getest zijn...
IN HENK WE TRUST!!!

ruubmac

Citaat van: Grijskijkert op november 22, 2020, 16:18:48
Hugo en Mark zijn de eerste die het prikje krijgen, dan zal het vast wel goed getest zijn...

Of krijgen zijn misschien een placebo?

speculeter

Donderdag 17 December kwart voor 7.
Cambuur tegen de Eagles voor de beker.

Galdiano

Kans isnheel groot aflasting.  :|

Heel benieuwd. Verwacht alles eruit tot 19-01
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Citaat van: Galdiano op december 14, 2020, 12:29:46
Kans isnheel groot aflasting.  :|

Heel benieuwd. Verwacht alles eruit tot 19-01

Want? Word helemaal nergens benoemd. Denk dat het gewoon doorgaat.

Cambuur Groningen

Citaat van: Bernardo op december 14, 2020, 12:35:36
Want? Word helemaal nergens benoemd. Denk dat het gewoon doorgaat.
binnensporten stoppen, buitensporten onbekend las ik net. Ik denk ook dat het wel doorgaat, maar misschien meer gebaseerd op hoop dan werkelijkheid

Bankzitter

Er was dispensatie voor het betaald voetbal.
4 speelrondes schrappen en ook niet trainen is haast niet in te halen natuurlijk.
Maar je weet maar nooit, symboolpolitiek om moeilijke besluiten te verdedigen.

De beker vind ik minder interessant, dat zijn leuke oefenduels voor de reserves.

Bernardo

Binnensport moeten stoppen en buitensport mag gewoon doorgaan.

Cambuur Groningen

Citaat van: Bernardo op december 14, 2020, 13:23:19
Binnensport moeten stoppen en buitensport mag gewoon doorgaan.
yep, las het ook net.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Op het nieuws zeiden ze dat de Eredivisie door zou gaan. Kan me haast niet voorstellen dat ze de eerste er dan uitgooien, zal wel een vergissing zijn.
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 14, 2020, 14:57:40
Op het nieuws zeiden ze dat de Eredivisie door zou gaan. Kan me haast niet voorstellen dat ze de eerste er dan uitgooien, zal wel een vergissing zijn.
Van de NOS site:
" De Eredivisie en andere topsportcompetities gaan door, wel zonder publiek zoals nu ook het geval "