Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 18, 2020, 11:00:12
En je kunt dan ook in de 8ste finale tegen een zwak eerste divisie team loten (als die bijvoorbeeld ook is vrijgeloot)

En Je kunt in de volgende ronde ook Ajax - Feyenoord en PSV - AZ krijgen

Even er vanuit gaan dat er geen warme en koude balletjes zijn.

sunderland

Citaat van: Galdiano op november 18, 2020, 11:07:48
Kortom een prachtige opzet! En kans op stunts is groter.
geweldig

speculeter

Zaterdag uitloten
Daarna tegen kkd team en als je die wint zit je al bij de laatste 8.
Wij gaan Europa in |:)

Cambuur Groningen

Ons geluk kennende loten we Ajax uit de komende ronde

fred

Citaat van: Cambuur Groningen op november 18, 2020, 12:29:19
Ons geluk kennende loten we Ajax uit de komende ronde

Mooi toch ?

Cambuur-uit altijd lastig voor Ajax in de beker  |:)

Galdiano

Uitloten, half januari doorkomen. En dan met een spuit in de billug op naar de kuip.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Groningen

Thuis tegen Go Ahead, en 3 x raden wie weer vrij geloot zijn...

Galdiano

Citaat van: Cambuur Groningen op november 21, 2020, 22:49:57
Thuis tegen Go Ahead, en 3 x raden wie weer vrij geloot zijn...

Boeie! Je zal maar DKV loten. Dan zou ik janken!
Hopen op versoepling laat die stink boeren dan maar komen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bens

Dan nu maar winnen van Go Ahead.

V-man

Kon minder deze loting maar een ploeg die de hele tijd een bus parkeert bah..

Bankzitter

Maar weer met het  "B-team" met Kramer, Maulun, Breij,Ragnar, Antonia enzovoort.
Kan prima. We mogen geen oefenwedstrijden spelen, dus dan maar in de beker.
Competitie gaat voor.

michello

Dat scheelde niks. Bijna dkv geloot. Gelukkig niet, want dan hoop ik dat we er wél bij mogen zijn.

speculeter

Revanche voor de verloren competitie wedstrijd

denistel

Citaat van: Cambuur Groningen op november 21, 2020, 22:49:57
Thuis tegen Go Ahead, en 3 x raden wie weer vrij geloot zijn...

f.noord

weestwel

Citaat van: Galdiano op november 18, 2020, 12:55:41
Uitloten, half januari doorkomen. En dan met een spuit in de billug op naar de kuip.  :_schater

Met een spuit in je lijf om naar Cambuur te kunnen gaan, is je als mak schaap naar de slachtbank laten brengen.  8P 8P