Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: Inferno-058 op januari 25, 2024, 21:28:02
Deze club wil een stabiele eredivisieclub worden? Je gaat (ga ik vanuit) 2x in 2 jaar ten onder tegen een amateurclub. Wat zegt dat?

Waardeloze selectie, verleden jaar ook al

wiekie1969

En maandag winnen we weer met 4-0

De Gast

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 21:35:42
Een aanvoerder is wat mij betreft ook een leiderstype en iemand met ervaring, jaartje of 30, die er een beetje boven staat. Daniel staat er met zijn 23 nog tussen..

Maar zo'n speler vonden ze blijkbaar niet belangrijk om te halen afgelopen zomer.

Die zomer daarvoor ook al niet.

sunderland

Kan alleen maar kwaad weze . Kan niet eens normaal aan  voetbal denken

drg

#3784
Als dit geen penal was dan weet ik 't ook niet meer..

Dat ze hier al naar moeten kijken om een conclusie te trekken, dieptriest

Dit is toch gewoon overduidelijk ernstiger dan de situatie in de eerste helft?!

nee,wel?

Penal zelfde situatie als eerste helft :clint

NRG

Deze missen ze toch..

papier

Citaat van: drg op januari 25, 2024, 21:45:25
Als dit geen penal was dan weet ik 't ook niet meer..

Dat ze hier al naar moeten kijken om een conclusie te trekken, dieptriest

Dit is toch gewoon overduidelijk ernstiger dan de situatie in de eerste helft?!

En fluiten tegen cambuur. Hoe dan?

drg

Citaat van: papier op januari 25, 2024, 21:48:48
En fluiten tegen cambuur. Hoe dan?

Die man zag z'n tototje onderuit gaan natuurlijk

NRG


Stiens

Nou maar hopen op nog 1 of 2 goaltjes. Milan en Roberts voorop en alles er in pompen. Gas!!

Stiens

Hoppa, daar was de goal al! Toch weer Uldrikis die het kopduel wint en de assist geeft  |:)

drg


NRG

Nu geen Ajax scenario

Stiens

De zuurtsjes uit Liwwadden geloven er weer in  :_schater