Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Je kan nu weer zo maar een eind komen....
Misschien stunt die andere amateur club wel en treffen we die in de volgende ronde thuis.
Dan hoef je daarna nog maar een wedstrijd te winnen voor je in de kuip bent.

Bernardo

Eerste deze ronde maar overleven...

hobbes

Citaat van: Bernardo op oktober 27, 2017, 09:38:07
Eerste deze ronde maar overleven...

Klopt, op dit moment moeten we elke wedstrijd per keer gaan bekijken. Maar goed de beker heeft vorig jaar ook voor een boost gezorgd

Yellow Army

Citaat van: Bertbek op oktober 27, 2017, 09:25:38
Ik kan me nog een bekerwedstrijd tegen Scheveningen herinneren, enkele jaren geleden in eigen stadion... (0-0, SCC w.n.verlenging)

Precies mijn gedachte, eerst deze ronde maar "even" doorkomen
Area 58

Voorstopper

Citaat van: Yellow Army op oktober 27, 2017, 09:46:23
Precies mijn gedachte, eerst deze ronde maar "even" doorkomen
Eerst thuis maar eens winnen.......

Lore

Citaat van: Bertbek op oktober 27, 2017, 09:25:38
Ik kan me nog een bekerwedstrijd tegen Scheveningen herinneren, enkele jaren geleden in eigen stadion... (0-0, SCC w.n.verlenging)

YES, GEWONNEN!!!!!  :devil

papier

Vooralsnog zijn de tegenstanders dit seizoen in Leeuwarden nog ongeslagen. Daarnaast houdt het voetbal niet over, kortom; geen 1-2tje.

Collingwood

Dinsdag 19 december om 19.45 wordt de wedstrijd gespeeld.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op oktober 27, 2017, 15:59:28
Dinsdag 19 december om 19.45 wordt de wedstrijd gespeeld.

Dat worden 4 wedstrijden in 12 dagen dan, pittig zo aan het eind van de eerste helft
Henk, held, bedankt

speculeter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 28, 2017, 00:18:32
Dat worden 4 wedstrijden in 12 dagen dan, pittig zo aan het eind van de eerste helft
als we zo voetballen als gisteren liggen we ook uit de beker

Gasgeve

Als we zo voetballen als tegen den Bosch gaan we door.

denistel

Citaat van: Gasgeve op oktober 28, 2017, 08:47:11
Als we zo voetballen als tegen den Bosch gaan we door.

is dat zo???

fred

Citaat van: Gasgeve op oktober 28, 2017, 08:47:11
Als we zo voetballen als tegen den Bosch gaan we door.

Had liever uit geloot. Grotere kans op een overwinning momenteel

denistel

die lui klagen dat ze maar 400 kaarten kunnen krijgen en met een bus combi
moeten komen?? het die crone dat weer bedacht ? en de kassa,s binne gewoon
open neem ik aan dus laat die lui lekker binnen anders speel je voor 5000 man.

Vlampiep

Citaat van: denistel op november 11, 2017, 22:26:52
die lui klagen dat ze maar 400 kaarten kunnen krijgen en met een bus combi
moeten komen?? het die crone dat weer bedacht ? en de kassa,s binne gewoon
open neem ik aan dus laat die lui lekker binnen anders speel je voor 5000 man.
Natuurlijk, die lui gewoon lekker naar binnen en kunnen met volst vertrouwen plaats nemen op West, Oost en Zuid.
Het koud water vrees bij Burgemeesters neemt soms wel wat enge vormen aan, want er is totaal geen rivaliteit tussen deze twee clubs.