Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: janou op oktober 30, 2025, 08:46:10
Vrijdag eens, dat bepaalde de wedstrijd. Maar alsnog niet eens dat het door de scheids komt.

Wij krijgen te makkelijk doelpunten tegen, daar valt niet tegenaan te voetballen. Vrijdag 4 tegendoelpunten en gisteren 3, dan kan je niet de scheids aanwijzen als schuldige (ookal heeft het veel invloed).

Ondanks dat je veel te veel goals tegen krijgt blijf je wel in de wedstrijd.
Als dan een scheidsrechters in 2 duels cruciale fouten maakt en die kosten je de kop kun je daar zeker de arbitrage op aankijken. Zonder die dwalingen win je gewoon 2x of verlies je iedergeval niet.

Het wordt gewoon hoogtijd voor een VAR in de kkd. Heeft ons vorige jaar uiteindelijk ook de promotie gekost  :_spank

janou

Citaat van: oost op oktober 30, 2025, 09:04:57
Ondanks dat je veel te veel goals tegen krijgt blijf je wel in de wedstrijd.
Als dan een scheidsrechters in 2 duels cruciale fouten maakt en die kosten je de kop kun je daar zeker de arbitrage op aankijken. Zonder die dwalingen win je gewoon 2x of verlies je iedergeval niet.

Het wordt gewoon hoogtijd voor een VAR in de kkd. Heeft ons vorige jaar uiteindelijk ook de promotie gekost  :_spank

Dat je in de wedstrijd kan blijven zegt i.m.o. juist nog meer dat wij ons moeten focussen op onze tegendoelpunten. Want het is dus helemaal niet nodig om afhankelijk te zijn van een beslissing van een scheids. Alleen druk maken om de dingen waar wij zelf invloed op hebben, rest is verspilde energie.

Lore

Citaat van: wiekie1969 op oktober 30, 2025, 08:09:12
Omdat we tweede staan en we kunnen promoveren. Dat willen ze liever niet op de 1 of andere manier.

Dan zouden ze het niet in de beker hoeven te doen.

Ik denk dat het meer iets is dat bij alle wedstrijden zo is, maar nu vaak achter elkaar bij ons. De duw van Amofa tegen MVV had zo een penalty tegen kunnen opleveren en daar kwamen wij dan weer goed weg,.

Noordcambuur

Citaat van: ChantiSCC op oktober 30, 2025, 00:19:57
blij mee? 2x keihard in je kontje geneukt.. ben ik persoonlijk minder blij mee. Zonder dwalingen van de arbiters had je 3 punten meer gehad en een ronde verder geweest  8P

Zaterdag gekkenhuis KNVB MAFFIA  :zweep
klopt helemaal ik zou me schamen?

Noordcambuur

Citaat van: wiekie1969 op oktober 30, 2025, 07:14:56
Het naaien is in Almere begonnen. Dit is geen toeval meer, dit is moedwillig. Dikke dikke schande. Knvb maffia.
AMEN

oost

Citaat van: janou op oktober 30, 2025, 09:18:05
Dat je in de wedstrijd kan blijven zegt i.m.o. juist nog meer dat wij ons moeten focussen op onze tegendoelpunten. Want het is dus helemaal niet nodig om afhankelijk te zijn van een beslissing van een scheids. Alleen druk maken om de dingen waar wij zelf invloed op hebben, rest is verspilde energie.

Het is toch niet realistisch om te denken dat Cambuur elke duel makkelijk wint? Juist in die duels worden we nu genaaid. Sta je 3-0 voor een maakt een  scheids bij de 3-1 een fout boeit dat idd niet.


sunderland

#4356
Citaat van: janou op oktober 30, 2025, 09:18:05
Dat je in de wedstrijd kan blijven zegt i.m.o. juist nog meer dat wij ons moeten focussen op onze tegendoelpunten. Want het is dus helemaal niet nodig om afhankelijk te zijn van een beslissing van een scheids. Alleen druk maken om de dingen waar wij zelf invloed op hebben, rest is verspilde energie.
voetbal jij ook? Als je voorkomt dan voetbal je zoveel makkelijker, gisteren hands en  2 x doelpunt afgekeurd. Vrijdag een penel en rood na een schandalige overtreding. Tegendoelpunten horen bij voetbal en omdat wij heel hoog spelen worden automatisch de fouten gemaakt door verdedigers. Ik vond het vroeger geweldig als aanvaller als de tegenstander tegen de middellijn aan speelde. Ben het niet met jou eens, alle tegen doelpunten die je krijgt zijn fouten en alle doelpunten die wij maken zijn fouten van de tegenstander. Zo kijkt iedereen naar zichzelf . En idd verspilde energie want je kunt het niet meer terug draaien maar dat is een dooddoener

denistel

Citaat van: sunderland op oktober 30, 2025, 12:11:30
voetbal jij ook? Als je voorkomt dan voetbal je zoveel makkelijker, gisteren hands en  2 x doelpunt afgekeurd. Vrijdag een penel en rood na een schandalige overtreding. Tegendoelpunten horen bij voetbal en omdat wij heel hoog spelen worden automatisch de fouten gemaakt door verdedigers. Ik vond het vroeger geweldig als aanvaller als de tegenstander tegen de middellijn aan speelde. Ben het niet met jou eens, alle tegen doelpunten die je krijgt zijn fouten en alle doelpunten die wij maken zijn fouten van de tegenstander. Zo kijkt iedereen naar zichzelf . En idd verspilde energie want je kunt het niet meer terug draaien maar dat is een dooddoener

je maakt toch ook doelpunten door prachtige aanvallen en de tegenstanders ook dat hoeven
geen fouten van iemand te zijn,

sunderland

Citaat van: denistel op oktober 30, 2025, 15:06:38
je maakt toch ook doelpunten door prachtige aanvallen en de tegenstanders ook dat hoeven
geen fouten van iemand te zijn,
ja dat vinden wij maar de trainer van de tegenstander zegt dan slecht gedekt of te laat ingestapt. Iedereen ziet het vanuit eigen perspectief?  .

Arno A

Tsja de ploegen uit de kkd hebben het gewoon lastig in beker. En de verschillen tussen de amateurs en kkd-ploegen zijn klein. dan kan je blijven zeggen dat de velden van de amateurs in hun voordeel zijn. Maar de kwaliteit geeft toch de doorslag. En wanneer je binnen een week twee keer van RKC verliest, dan zijn zij momenteel gewoon beter. Ze leggen er gewoon zeven doelpunten in. Ik vind dat vrij veel.

Voordeel nu. Je kan alles op de competitie zetten.


Vlampiep

Citaat van: Arno A op november 01, 2025, 10:31:23
Tsja de ploegen uit de kkd hebben het gewoon lastig in beker. En de verschillen tussen de amateurs en kkd-ploegen zijn klein. dan kan je blijven zeggen dat de velden van de amateurs in hun voordeel zijn. Maar de kwaliteit geeft toch de doorslag. En wanneer je binnen een week twee keer van RKC verliest, dan zijn zij momenteel gewoon beter. Ze leggen er gewoon zeven doelpunten in. Ik vind dat vrij veel.
Voordeel nu. Je kan alles op de competitie zetten.
Het verlies had ook grotendeels te maken met scheidsrechterlijke dwalingen.
Hierbij wil ik wel aantekenen dat cambuur ook niet vanwege wat blessures kon brengen wat ze voorheen lieten zien.

Korezev

Citaat van: Vlampiep op november 01, 2025, 10:57:02
Het verlies had ook grotendeels te maken met scheidsrechterlijke dwalingen.
Hierbij wil ik wel aantekenen dat cambuur ook niet vanwege wat blessures kon brengen wat ze voorheen lieten zien.
Wanneer word je eens een grote jongen en wanneer schuif je het niet eens op de scheidsrechter, daar zul je mee moeten leren leven en daar heeft niet alleen Cambuur mee te maken, aan het eind van rit zullen de plussen en de minnen ongeveer gelijk zijn.
Schiet er gewoon eentje meer in dan de tegenstander en ik hoor je niet over de scheidsrechter

Vlampiep

Citaat van: Korezev op november 01, 2025, 11:09:31
Wanneer word je eens een grote jongen en wanneer schuif je het niet eens op de scheidsrechter, daar zul je mee moeten leren leven en daar heeft niet alleen Cambuur mee te maken, aan het eind van rit zullen de plussen en de minnen ongeveer gelijk zijn.
Schiet er gewoon eentje meer in dan de tegenstander en ik hoor je niet over de scheidsrechter
Nou grote jongen, het is inderdaad waar, als je er ??ntje meer inschiet dan je tegenstander, win je de wedstrijd.
Dus moeten ze dat vanavond maar gaan doen, als de scheidsrechter niet onze doelpunten onterecht gaat afkeuren.  :proost

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op november 01, 2025, 11:33:24
Nou grote jongen, het is inderdaad waar, als je er ??ntje meer inschiet dan je tegenstander, win je de wedstrijd.
Dus moeten ze dat vanavond maar gaan doen, als de scheidsrechter niet onze doelpunten onterecht gaat afkeuren.  :proost
:thumbsup

Specuveter

Loting....
DKV tegen RKC
Als....Als.