Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Geef die lui gewoon lekker de halve Oost tribune. Moet prima kunnen.

SCC-J

Gvvv krijgt standaard 400 kaarten en nu zijn de betrokken partijen aan het praten over meer kaarten. Zoals het hoort dus.


denistel

Citaat van: Bernardo op november 12, 2017, 08:13:31
Geef die lui gewoon lekker de halve Oost tribune. Moet prima kunnen.

probleem is natuurlijk dat sk houders hun eigen plaats kunnen kopen.
dat moet je eerst afwachten en ze kunnen dus zeker niet een heel
stuk van oost krijgen

Viper

Ze zeiken over het aantal kaarten, de buscombi, dat ze liever een grote club hadden geloot, dat het een uitwedstrijd is, dat het ver weg is. Ik begin nu een beetje moe van ze te worden.

Yellow Army

Citaat van: Viper op november 12, 2017, 12:05:45
Ze zeiken over het aantal kaarten, de buscombi, dat ze liever een grote club hadden geloot, dat het een uitwedstrijd is, dat het ver weg is. Ik begin nu een beetje moe van ze te worden.

Wat dat betreft zouden ze prima in Lwd passen
Area 58

denistel

#1805
ik heb er gewoon 1 naast me zitten of staan op noord.

weestwel


Montana

Citaat van: SCC-J op november 12, 2017, 11:08:07
Gvvv krijgt standaard 400 kaarten en nu zijn de betrokken partijen aan het praten over meer kaarten. Zoals het hoort dus.

Er is hen zelfs meer geboden maar wilde GVVV zelf niet.

DayDreamer

Straks heb je dat er meer lui van hun zijn dan van ons  :_schater

Als wij zo blijven voetballen mag je blij wezen met 3000 man op de tribune.

Yellow Army

Citaat van: DayDreamer op november 13, 2017, 15:33:06
Straks heb je dat er meer lui van hun zijn dan van ons  :_schater

Als wij zo blijven voetballen mag je blij wezen met 3000 man op de tribune.

Ik zeg prima nabootsing van een uitwedstrijd
Area 58

denistel

Citaat van: Yellow Army op november 13, 2017, 18:14:48
Ik zeg prima nabootsing van een uitwedstrijd

verwacht toch 5000 of meer |:)

Yellow Army

Citaat van: denistel op november 13, 2017, 18:36:55
verwacht toch 5000 of meer |:)

Shit, dan gaan we verliezen
Area 58

Casuals-lwd

Hopelijk krijgen die lui meer kaarten dan.

Een amateurclub neemt gwn meer uitsupporters mee dan menig JL club die hier komt.

denistel

enige probleem blijft dat wij nergens in het stadion een stuk hebben waar we zo maar 1000
supporters neer kunnen zetten.

Casuals-lwd

Goed nieuws! We hebben groen licht gekregen voor 200 extra kaarten voor het bekerduel met @SCCambuurLwd! Er kunnen dus 600 supporters naar Leeuwarden! ??⚪️ #ForzaGVVV #camgvv

Kwam ik tegen op het twitteraccount van GVVV .