Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: denistel op december 06, 2016, 17:39:29
die blank het komend weekend geen wedstrijd kest na gaan hoe goed of ie was dit weekend :_schater
ja Wat was dat een lul  zeg niet normaal :rodekaart

Dokkumer

Citaat van: Oosttribune op december 06, 2016, 14:36:34
Blom....

Schriftelijk afdoen is ongeveer hetzelfde
Zoals ik al zei... De schijtsrechterscommissie had een polletje uitgeschreven. Blom was de winnaar, Blank was nummer twee :devil

Voorstopper

Normaal gesproken zeg ik kansloos tegen Ajax maar aangezien Ajax de zondag erop de wedstrijd tegen PSV moet spelen denk ik dat er kansen, als zijn ze maar klein, zijn als ze er maar gewoon bovenop klappen. Direct erboven op. hier en daar een flinke schop of beuk uitdelen. De competitie is voor Ajax belangrijker ivm het behalen van de CL.... Beker is mooi maar geen prio volgens mij

ChantiSCC

Citaat van: Voorstopper op december 07, 2016, 15:25:34
Normaal gesproken zeg ik kansloos tegen Ajax maar aangezien Ajax de zondag erop de wedstrijd tegen PSV moet spelen denk ik dat er kansen, als zijn ze maar klein, zijn als ze er maar gewoon bovenop klappen. Direct erboven op. hier en daar een flinke schop of beuk uitdelen. De competitie is voor Ajax belangrijker ivm het behalen van de CL.... Beker is mooi maar geen prio volgens mij

Dat ken deze selectie helemaal niet juh hest dat niet seen  ;( wud een saaie en zakelijke 0-2.

Casuals-lwd

Ajax komt met nog maar 200 man. Ook slecht...

Noordcambuur

Citaat van: Casuals-lwd op december 07, 2016, 19:47:33
Ajax komt met nog maar 200 man. Ook slecht...
ze zijn bang maar zit het stadion al vol

weestwel

Citaat van: Casuals-lwd op december 07, 2016, 19:47:33
Ajax komt met nog maar 200 man. Ook slecht...

Vorige week zeker al weer vergeten. Lekker verder dromen met ons gemiddelde van nog geen 90 man bij uitwedstrijden!!

hobbes

Citaat van: weestwel op december 07, 2016, 23:48:49
Vorige week zeker al weer vergeten. Lekker verder dromen met ons gemiddelde van nog geen 90 man bij uitwedstrijden!!

Cambuur en Ajax kan je ook niet met elkaar vergelijken. Hadden we Feyenoord geloot dan was het uitvak vol geweest.

Galdiano

#323
Citaat van: Casuals-lwd op december 07, 2016, 19:47:33
Ajax komt met nog maar 200 man. Ook slecht...

Puur arogantie van die neuzen!
Op internet was hun eerste reactie ook, "makkie" "volgende ronde" en "10,10,10"
Laat ze maar komen! Vanaf minuut 1 er boven op klappen, en hopen dat je de eerste 20 minuten door komt, dan kan het alle kanten op.  |:)

Zo'n grote club en zo weinig supporters mee is triest.
Maar bij ons leeft het ook niet, gezien de nog vele vrije plaatsen.
Daardoor wel een grote kans dat al die neuzen op thuis tribunes zitten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Cambuur is individueel kwalitatief veel minder dan Ajax, maar dat hoeft niet te betekenen dat je als "team" de mindere bent.
We hebben in het verleden Ajax het soms best moeilijk kunnen maken, maar hier gaf de scheidsrechter vaak de doorslag.
We verliezen nu vaak de wedstrijd doordat sommige spelers denken dat ze acties moeten maken bij het uitverdedigen.
Je moet tegen Ajax niet willen "voetballen", maar hun systeem ontregelen door compact en risicoloos te spelen. Dus op zijn Italiaans Ajax bestrijden en gluiperig scoren.

denistel

wordt weer een veredeld jong ajax denk ik.jong ajax zelf speelt een dag
later ook maar dat zal dan ajax 3 worden.

krul-tete-de ligt-viergever-dijks

nouri-vd beek-de jong

cerny-sierhuis-clement

zo iets zal het wel worden

denistel

Citaat van: Galdiano op december 08, 2016, 08:56:13
Puur arogantie van die neuzen!
Op internet was hun eerste reactie ook, "makkie" "volgende ronde" en "10,10,10"
Laat ze maar komen! Vanaf minuut 1 er boven op klappen, en hopen dat je de eerste 20 minuten door komt, dan kan het alle kanten op.  |:)

Zo'n grote club en zo weinig supporters mee is triest.
Maar bij ons leeft het ook niet, gezien de nog vele vrije plaatsen.
Daardoor wel een grote kans dat al die neuzen op thuis tribunes zitten.

schande dat het van onze kant nog niet uitverkocht is toch

hobbes

Citaat van: Vlampiep op december 08, 2016, 09:58:32
Cambuur is individueel kwalitatief veel minder dan Ajax, maar dat hoeft niet te betekenen dat je als "team" de mindere bent.
We hebben in het verleden Ajax het soms best moeilijk kunnen maken, maar hier gaf de scheidsrechter vaak de doorslag.
We verliezen nu vaak de wedstrijd doordat sommige spelers denken dat ze acties moeten maken bij het uitverdedigen.
Je moet tegen Ajax niet willen "voetballen", maar hun systeem ontregelen door compact en risicoloos te spelen. Dus op zijn Italiaans Ajax bestrijden en gluiperig scoren.

Vorig seizoen nog.

Galdiano

Citaat van: denistel op december 08, 2016, 11:40:01
schande dat het van onze kant nog niet uitverkocht is toch

Eens!

Anderzijds wel dure maand voor veel personen, sinterklaas, kerst, oud en nieuw.
Daarnaast hoor ik ook mensen zeggen, ik zie het wel op fox  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

en maar klagen als ze geen kaartje voor dkv-cambuur konden krijgen  :rodekaart