Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Nietszeggende prutwedstrijd. Knjb beker

Galdiano

Eindelijk eens een pot dat we in het rood wit kunnen spelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb

Nietszeggend clubje in een nietszeggend kut toernooi.

Stuur A1 ofzo er maar naar toe.

Lore

Citaat van: Treb op oktober 04, 2020, 10:16:57
Nietszeggend clubje in een nietszeggend kut toernooi.

Stuur A1 ofzo er maar naar toe.

Eens, wij hebben de energie nodig voor de competitie.

PePe

Een wedstrijd waarin Cambuur hopelijk iets recht kan zetten. (Kenners weten wat)

Vlampiep

Citaat van: sunderland op oktober 03, 2020, 21:54:34
Nietszeggende prutwedstrijd. Knjb beker
Ik snap niet waarom de beker wedstrijden dit seizoen gespeeld gaan worden.
We spelen nu al weer zonder publiek, nog  een paar stappen verder en de gehele competitie wordt weer stilgelegd. Dan heeft de KNVB toch echt wel voldoende ruimte in de kalender nodig om datums in te plannen om een competitie uit te kunnen spelen.

Bankzitter

#2916
Van part hadden ze inderdaad gewoon Feyenoord tegen Utrecht gespeeld als finale en het daar bij gelaten.
Er word nu alleen gespeeld voor de sponsor en voor Fox,  de clubs zelf verliezen er alleen maar geld mee zoals het nu gaat.

Chielvak19

Speeldatum: woensdag 28/10, 19u45
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

sunderland

Dus..... de Knjb wil alle amateurclubs uitsluiten voor het bekertoernooi als de amateurs voor 1 dec nog niet mogen spelen. Voel mee met die clubs, beetje zelfde gevoel als wat wij hadden. Denk dan stop met die Knjb beker dit seiz.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op oktober 15, 2020, 19:34:18
Dus..... de Knjb wil alle amateurclubs uitsluiten voor het bekertoernooi als de amateurs voor 1 dec nog niet mogen spelen. Voel mee met die clubs, beetje zelfde gevoel als wat wij hadden. Denk dan stop met die Knjb beker dit seiz.
klopt hou er mee op met bekertoernooi.
En geef bij de eindstand in de eredivisie een plek in Europa.

Noordcambuur

En wat leverd ons dat nou op bekertoernooi zonder supporters.

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op oktober 15, 2020, 20:30:40
klopt hou er mee op met bekertoernooi.
En geef bij de eindstand in de eredivisie een plek in Europa.

Wat mij betreft had ze Utrecht en Feijenoord de enige 2 lootjes in de bokaal gegooid en de bekerfinale als seizoenstart gebruikt.
De nadelen van dat toernooi wegen dit seizoen niet op tegen de voordelen en geeft ruimte op de speelkalender.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op oktober 15, 2020, 21:45:29
Wat mij betreft had ze Utrecht en Feijenoord de enige 2 lootjes in de bokaal gegooid en de bekerfinale als seizoenstart gebruikt.
De nadelen van dat toernooi wegen dit seizoen niet op tegen de voordelen en geeft ruimte op de speelkalender.
deze beslissing hadden ze moeten nemen het kan zo eenvoudig wezen.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op oktober 15, 2020, 20:30:40
klopt hou er mee op met bekertoernooi.
En geef bij de eindstand in de eredivisie een plek in Europa.

Misschien dat de KNVB dat wel wil, maar die mag dat niet beslissen. In de statuten van de UEFA staat dat er één plaats gaat naar de bekerwinnaar. Dus zullen zij eerst toestemming moeten geven voor een nieuwe invulling. Daarnaast is het, zoals altijd, een financieel verhaal. De sponsors van de beker zullen dan wel gecompenseerd moeten worden

Galdiano

Citaat van: sunderland op oktober 15, 2020, 19:34:18
Dus..... de Knjb wil alle amateurclubs uitsluiten voor het bekertoernooi als de amateurs voor 1 dec nog niet mogen spelen. Voel mee met die clubs, beetje zelfde gevoel als wat wij hadden. Denk dan stop met die Knjb beker dit seiz.

Het levert amateurclubs aardig wat op normaal gesproken, dat kun je niet opeens aan het begin zeggen er wordt geheel geen beker gesoeeld, elke verdiende euro is wel weer één. Persoonlijk vindt ik het een goed besluit. KNVB zal alles op alles willen zetten om de beker door te laten gaan. Indien er op termijn wel weer toeschouwers mogen komen, is het toch weer wat extra inkomen.
Voor amateurclubs proberen ze zo toch wat extra inkomsten te creëren, en las ergens dat er een bijdrage voortvloeit uit de gespeelde wedstrijden naar de amateursclubs, dit is geld van sponsoren beker en fox.

Als er gelijk een streep door de beker was gezet, dan hadden met name de amateurclubs veel financieel leed gehad.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets