Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

sccweestwel

CC ook een bus?

speculeter

Kan er ws niet bij zijn.
Dan maar even op de buis kijken.
Volgens mij kan je wedstrijden los kopen om te kijken.
iemand enig idee of dat voor deze wedstrijd ook geld?

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

Utekleitrokken

Citaat van: sccweestwel op januari 10, 2017, 22:51:40
CC ook een bus?

Vroeg het me ook al af, maar zie bovenstaande reactie.

janou

Citaat van: speculeter op januari 11, 2017, 09:11:57
Kan er ws niet bij zijn.
Dan maar even op de buis kijken.
Volgens mij kan je wedstrijden los kopen om te kijken.
iemand enig idee of dat voor deze wedstrijd ook geld?

kan wel als het goed is, maar als je slimt bent zoek je op internet een streampje op. staan er genoeg met goede kwaliteit en nederlands commentaar

sunderland

Citaat van: janou op januari 11, 2017, 11:11:01
kan wel als het goed is, maar als je slimt bent zoek je op internet een streampje op. staan er genoeg met goede kwaliteit en nederlands commentaar
bist dan slim ? Nou poeh

justremco

Citaat van: sunderland op januari 11, 2017, 12:47:06
bist dan slim ? Nou poeh

Of je slimmer bent weet ik niet, maar je bent wel goedkoper uit ;)

666

Ben echt benieuwd hoeveel er straks heengaan. Ik hoop op een uitverkocht uitvak, maar dat is een utopie op woensdag half 7. Maar een 600 man zou ik ook al ontzettend mooi vinden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

nannenijpscc

Ik schat een kleine 500 man. mooie groep om onze mannen naar de halve finale te schreeuwen!

666

Citaat van: nannenijpscc op januari 11, 2017, 14:21:01
Ik schat een kleine 500 man. mooie groep om onze mannen naar de halve finale te schreeuwen!

Zou ook al mooi zijn, maar ik hoop dat er toch meer mensen beslissen dat ze er heen gaan.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Nightmarelwd

Citaat van: 666 op januari 11, 2017, 13:56:35
Ben echt benieuwd hoeveel er straks heengaan. Ik hoop op een uitverkocht uitvak, maar dat is een utopie op woensdag half 7. Maar een 600 man zou ik ook al ontzettend mooi vinden.

Wedstrijden worden om 18:30 uur of 20:45 uur gespeeld.
Het laatste tijdstip gaan mensen die de volgende dag vroeg moeten beginnen niet.  Want bij een verlenging ben je 1:00 uur thuis.

Ik heb hier graag een verlofdag voor over.  |:)
MI-Sider for Life

666

Citaat van: Nightmarelwd op januari 11, 2017, 16:28:57
Wedstrijden worden om 18:30 uur of 20:45 uur gespeeld.
Het laatste tijdstip gaan mensen die de volgende dag vroeg moeten beginnen niet.  Want bij een verlenging ben je 1:00 uur thuis.

Ik heb hier graag een verlofdag voor over.  |:)

Ik ook, al heb ik er niet al teveel.  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

ben er zelf niet bij maar gaan best wat heen dus hulde daar voor hopen op een stunt

John Hiatt

Inmiddels 380 man op papier!

Bernardo

@SCCambuurLwd: Update kaartverkoop #UTRCAM: de Twaalfde Man zal massaal aanwezig zijn in Utrecht, al 400 supporters gaan mee!