Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Dat de beker niet serieus werd genomen merkte je aan alles, maar hoe kinderlijk eenvoudig de spelers door onze verdediging liepen was echt onthutsend.  :|

Van Mullem gister ook weer diverse situatis dat hij totaal verkeerd stond en zijn man volledig kwijt was.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

janou

Citaat van: sunderland op december 18, 2024, 08:13:40
wat een onzin. Had het nog wel eens willen zien met de zelfde intensiteit en opstelling van afgelopen vrijdag. Feit is dat Fraser alleen maar reactie en counter voetbal speelt en wij daar vreselijk veel moeite mee hebben. RKC heeft iedere wedstrijd wel redelijk wat kansen maar scoort heel weinig. Ons keeper zag er gisteren bij 3 ballen niet goed uit.

Was jij gister bij de wedstrijd Sunderland? RKC speelde gister gewoon best aanvallend moet ik zeggen. Speelden verzorgd voetbal gister. Overigens wij ook bij vlagen, hadden ook zelf meer moeten scoren.

Welke doelpunten kon Reiziger wat aan doen buiten de 3-1? Los van de inschattingsfout bij de 3-1 in mijn optiek een prima pot gekeept, in de opbouw zelfs wel een stukje beter dan Jansen. Vind het een prima 2e keep.

Huizen

Troosteloze avond in Waalwijk gehad. Tijdens sommige wedstrijden ziet het er op het oog misschien leuk uit en pakken we punten, maar veel dingen zijn gewoon echt heel slecht. 

Veel foutieve inspeelpasses, domme fouten of simpelweg dingen niet zien. Gelukkig zitten we in de competitie met veel ploegen die hetzelfde probleem hebben en kunnen we bovenin meedraaien.

Het was in ieder geval duidelijk dat spelers die op de bank zitten daar voorlopig kunnen blijven zitten!

Reiziger is overigens een prima 2e keep. Mooi om zijn enthousiasme te zien na de 1-1!

Op naar Jong AZ, laten we de eerste seizoenshelft in het Kooi stadion met 3 punten afsluiten!!!!  :0=


Andy King

Allemaal leuk en aardig, maar als je als coach zegt dat de beker niet belangrijk en dat alles gericht is op de wedstrijd tegen Jong AZ, dan zou je jezelf behoorlijk belachelijk maken als je dan punten laat liggen.

janou

Citaat van: Andy King op december 18, 2024, 10:41:46
Allemaal leuk en aardig, maar als je als coach zegt dat de beker niet belangrijk en dat alles gericht is op de wedstrijd tegen Jong AZ, dan zou je jezelf behoorlijk belachelijk maken als je dan punten laat liggen.

Niet dingen gaan bedenken nu. Henk zegt dat de beker belangrijk is, maar de wedstrijd tegen Jong AZ belangrijker is.

Overigens hebben de spelers er gister echt niet met de pet naar gegooid. Dat is altijd zo makkelijk praten als je verliest. RKC was gewoon beter en cre?erde meer kansen en wij hebben onze kansen niet benut die er waren, zo simpel is het. Na de 3-1 was het klaar en is er gewisseld met het oog op vrijdag.

En vrijdag is gewoon weer een nieuwe pot die wij gaan proberen te winnen. Mocht je die verliezen is dat een slechte prestatie maar heeft niks te maken met jezelf belachelijk maken.


DayDreamer

4 -1 eraf tegen een club onderaan de Eredivisie met 6 punten, vergelijkbaar dus met top KKD, ik vind daar wat van. En dan dat gelul over is maar beker, competitie is belangrijker, wat moet RKC dan wel niet denken, voor hun is competitie nog veel belangrijker. Ik vind het heel raar van Henk om deze wedstrijd zo te benaderen en met deze instelling deze wedstrijd aan te gaan.
Een ronde verder en een thuiswedstijd is toch weer leuk geld voor de club, daarnaast voelt het ook respectloos naar je supporters. Als je er geen zin in hebt, bel dan af.

Grijskijkert

Citaat van: DayDreamer op december 18, 2024, 12:36:57
4 -1 eraf tegen een club onderaan de Eredivisie met 6 punten, vergelijkbaar dus met top KKD, ik vind daar wat van. En dan dat gelul over is maar beker, competitie is belangrijker, wat moet RKC dan wel niet denken, voor hun is competitie nog veel belangrijker. Ik vind het heel raar van Henk om deze wedstrijd zo te benaderen en met deze instelling deze wedstrijd aan te gaan.
Een ronde verder en een thuiswedstijd is toch weer leuk geld voor de club, daarnaast voelt het ook respectloos naar je supporters. Als je er geen zin in hebt, bel dan af.
Dou kest oek alleen maar zeiken en zeuren...maar je hebt blijkbaar de voorbeschouwingen niet gezien of gelezen, en dan het ook nog raar gaan vinden....
IN HENK WE TRUST!!!

janou

Citaat van: DayDreamer op december 18, 2024, 12:36:57
4 -1 eraf tegen een club onderaan de Eredivisie met 6 punten, vergelijkbaar dus met top KKD, ik vind daar wat van. En dan dat gelul over is maar beker, competitie is belangrijker, wat moet RKC dan wel niet denken, voor hun is competitie nog veel belangrijker. Ik vind het heel raar van Henk om deze wedstrijd zo te benaderen en met deze instelling deze wedstrijd aan te gaan.
Een ronde verder en een thuiswedstijd is toch weer leuk geld voor de club, daarnaast voelt het ook respectloos naar je supporters. Als je er geen zin in hebt, bel dan af.

Ben jij gister bij de wedstrijd geweest?

Cambuur Groningen

Citaat van: DayDreamer op december 18, 2024, 12:36:57
4 -1 eraf tegen een club onderaan de Eredivisie met 6 punten, vergelijkbaar dus met top KKD, ik vind daar wat van. En dan dat gelul over is maar beker, competitie is belangrijker, wat moet RKC dan wel niet denken, voor hun is competitie nog veel belangrijker. Ik vind het heel raar van Henk om deze wedstrijd zo te benaderen en met deze instelling deze wedstrijd aan te gaan.
Een ronde verder en een thuiswedstijd is toch weer leuk geld voor de club, daarnaast voelt het ook respectloos naar je supporters. Als je er geen zin in hebt, bel dan af.
Tsja... uit Excelsior en Graafschap, top KKD winnen we, daar vind ik ook wat van. Maar met de wetenschap dat er een lijstje geblesseerden was snap ik de beginopstelling. Bij rust 1-1, niet zoveel aan de hand, dan 2-1 achter, kansje op 2-2, helaas wordt het daarna 3-1. Dan snap ik ook dat er nog wat wissels tegen aan gegooid worden. Ik heb niet het gevoel dat ze er geen zin in hadden, ik voel me ook niet respectloos behandeld. Een ronde verder was mooi geweest , maar ik lig er niet wakker van.

3-1 verliezen van Quick Boys met een volwaardige eredivisie opstelling zou me persoonlijk wat meer raken als ik fan van Sittard zou zijn..

sunderland

Citaat van: Galdiano op december 18, 2024, 09:17:34
Dat de beker niet serieus werd genomen merkte je aan alles, maar hoe kinderlijk eenvoudig de spelers door onze verdediging liepen was echt onthutsend.  :|

Van Mullem gister ook weer diverse situatis dat hij totaal verkeerd stond en zijn man volledig kwijt was.
er is maar 1 hier die constant over van Mullem praat :devil :_schater

sunderland

Citaat van: DayDreamer op december 18, 2024, 12:36:57
4 -1 eraf tegen een club onderaan de Eredivisie met 6 punten, vergelijkbaar dus met top KKD, ik vind daar wat van. En dan dat gelul over is maar beker, competitie is belangrijker, wat moet RKC dan wel niet denken, voor hun is competitie nog veel belangrijker. Ik vind het heel raar van Henk om deze wedstrijd zo te benaderen en met deze instelling deze wedstrijd aan te gaan.
Een ronde verder en een thuiswedstijd is toch weer leuk geld voor de club, daarnaast voelt het ook respectloos naar je supporters. Als je er geen zin in hebt, bel dan af.
weet je nog dat Henk compleet werd afgemaakt door velen. Einde seizoen en begin dit seizoen. Hij kiest voor hemzelf en terecht

michello

#4196
Citaat van: DayDreamer op december 18, 2024, 12:36:57
4 -1 eraf tegen een club onderaan de Eredivisie met 6 punten, vergelijkbaar dus met top KKD, ik vind daar wat van. En dan dat gelul over is maar beker, competitie is belangrijker, wat moet RKC dan wel niet denken, voor hun is competitie nog veel belangrijker. Ik vind het heel raar van Henk om deze wedstrijd zo te benaderen en met deze instelling deze wedstrijd aan te gaan.
Een ronde verder en een thuiswedstijd is toch weer leuk geld voor de club, daarnaast voelt het ook respectloos naar je supporters. Als je er geen zin in hebt, bel dan af.

Henk heeft nergens gezegd niet voor de winst te willen gaan. Luister al de interviews nog maar eens terug. We misten behoorlijk wat belangrijke spelers vanaf het begin.
T.o.v. De Graafschap waren bijvoorbeeld al 3 van de 4 buitenspelers (voorin en achterin) anders bezet.
Beetje overdreven commentaar dit. 

Johan058...

Citaat van: sunderland op december 18, 2024, 13:29:36
weet je nog dat Henk compleet werd afgemaakt door velen. Einde seizoen en begin dit seizoen. Hij kiest voor hemzelf en terecht
De kritiek was toen ook terecht. Of je het nu wilt lezen of niet.

sunderland

Citaat van: Bussum op december 18, 2024, 09:52:44
Troosteloze avond in Waalwijk gehad. Tijdens sommige wedstrijden ziet het er op het oog misschien leuk uit en pakken we punten, maar veel dingen zijn gewoon echt heel slecht. 

Veel foutieve inspeelpasses, domme fouten of simpelweg dingen niet zien. Gelukkig zitten we in de competitie met veel ploegen die hetzelfde probleem hebben en kunnen we bovenin meedraaien.

Het was in ieder geval duidelijk dat spelers die op de bank zitten daar voorlopig kunnen blijven zitten!

Reiziger is overigens een prima 2e keep. Mooi om zijn enthousiasme te zien na de 1-1!

Op naar Jong AZ, laten we de eerste seizoenshelft in het Kooi stadion met 3 punten afsluiten!!!!  :0=
dat met Reiziger zie ik anders. Hij heeft 5 ballen prima gepakt maar ook 1 grote fout gemaakt en bij 2 deed hij niks. Hij was ook tevreden in zijn interview zag ik. Dat kan toch niet denk ik dan.

sunderland

Citaat van: Johan058... op december 18, 2024, 15:54:59
De kritiek was toen ook terecht. Of je het nu wilt lezen of niet.
dat ben ik zeker wel eens. Hij geeft eigenlijk aan dat we door de beker geen nacompetitie hebben gehaald.