Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Agy

Citaat van: sunderland op maart 04, 2017, 15:15:32
dat ijskonijn geval is ook zijn grote nadeel.Met meer bravoure had hij subtop kunnen spelen misschien

Denk dat dit idd zo is... meer coachend vermogen van zijn kant zou hem een topper maken.

sunderland

Citaat van: Agy op maart 04, 2017, 15:48:22
Denk dat dit idd zo is... meer coachend vermogen van zijn kant zou hem een topper maken.
en meer lef en durf . Ik weet dat Sandor daar veel mee bezig is geweest

Vlampiep

Citaat van: Agy op maart 04, 2017, 15:48:22
Denk dat dit idd zo is... meer coachend vermogen van zijn kant zou hem een topper maken.
Maar speelde hij niet bij Cambuur.

nikjeuh

Teleurstelling maakt nu echt plaats voor TROTS. Werd vandaag door dkv-ers aangesproken over de prestatie, zelfs van hun kant was er bewondering voor hoe ons team op 't veld toch stand hield.
Nu de blik op Achilles'29. Road to Eredivisie barst nu echt los. Krijg er het zelfde gevoel bij als laatste deel van de competitie 2012/2013. Niets en niemand gaat ons stoppen om te promoveren!

De Gast

Temper je verwachtingen maar wat.. de bekerstrijd was prachtig maar reken er maar op dat de PO nog moeilijker worden

V-man

Mooi stukje Cambuur promotie die halve finale. "Onze jongens" hebben bewezen het te kunnen. Voor ons de taak, als supporters, om ze te ondersteunen. Vond het dan ook hartverwarmend om te zien dat er, behoorlijk, veel supporters nog naar het Cambuurplein gekomen waren na die vreselijke afloop. Werkt volgens mij beter dan die eeuwige: "het glas is half leeg mentaliteit" welke  hier als een "sluimerend virus" immer rondwaart! Niets en niemand kan ons stoppen!! Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!

Noordcambuur

Hebben we nog wat centjes gekregen van de wedstrijd tegen AZ

PePe

Citaat van: Noordcambuur op april 01, 2017, 16:47:03
Hebben we nog wat centjes gekregen van de wedstrijd tegen AZ

Eerst geld, dan pas Slot!!

Zuid1991

Nog meer mensen die hopen dat Krul vreselijk gaat blunderen, en Weghorst rood krijgt straks?

V-man

Jazekers....hup fietstas!

Bankzitter

Tigha mag (net als Rusnak) de winnende wel maken.

EdsjeSCC

Citaat van: Bankzitter op april 30, 2017, 18:18:42
Tigha mag (net als Rusnak) de winnende wel maken.

Hij mag er zo wel in komen. Buitens van vitesse echt onzichtbaar

Collingwood

Tegen Vitesse hadden wij volgens mij best wel een kans gehad...
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Tegen Az dan niet?

Collingwood

Citaat van: speculeter op april 30, 2017, 18:50:40
Tegen Az dan niet?

Die hadden we dan al uitgeschakeld, als we in de finale hadden gestaan.
Kalmte alleen kan u redden.