Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: siepelsjeu op januari 19, 2024, 16:59:23
Haha Cambuur is ??n grote grap. Helaas al jaren geen volksclub meer.
omdat we op die kut maandagavond moeten spelen?

Leovardia

Citaat van: sunderland op januari 19, 2024, 17:05:21
omdat we op die kut maandagavond moeten spelen?

Ja. Maandagavond kest niet make man?. Ik ken zelf wel,  maar oek een aardig aantal niet. En wat te denken van die lui uut Oss?
Voetbal is allang niet meer voor de supporters juh. Tis een tv sport.
Kent skele juh.

siepelsjeu

Citaat van: sunderland op januari 19, 2024, 17:05:21
omdat we op die kut maandagavond moeten spelen?
Ja Cambuur gaat altijd maar klakkeloos akkoord met alles wat supporters onvriendelijk is.

sunderland

Citaat van: siepelsjeu op januari 19, 2024, 17:08:49
Ja Cambuur gaat altijd maar klakkeloos akkoord met alles wat supporters onvriendelijk is.
ok? dat bedoelen jullie. Helemaal mee eens

Holwerd voor Cambuur

Fantastisch!

Volgend weekend per ongeluk een lang weekendje weg gepland, dus dit is perfect :_schater |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Voor elkaar, met elkaar. Alleen wanneer het uitkomt. :X

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op januari 19, 2024, 19:19:52
Voor elkaar, met elkaar. Alleen wanneer het uitkomt. :X
hoe het de knvb uitkomt bedoel je zeker.
Maandagavond niet te geloven dit gaat de club veel inkomsten mislopen?

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op januari 19, 2024, 19:47:49
hoe het de knvb uitkomt bedoel je zeker.
Maandagavond niet te geloven dit gaat de club veel inkomsten mislopen?

Als club heb je toch ook wat te willen toch? Nee is ook een antwoord. Of durft men niet tegen de macht in te gaan?  :zucht

Wees als club gewoon transparant hoe zo iets tot stand komt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EdsjeSCC

De wedstrijd zal in deze periode gespeeld moeten worden, alle vrijdagen is er al een wedstrijd.
Wanneer willen jullie hem dan spelen?

Galdiano

Citaat van: EdsjeSCC op januari 19, 2024, 20:39:48
De wedstrijd zal in deze periode gespeeld moeten worden, alle vrijdagen is er al een wedstrijd.
Wanneer willen jullie hem dan spelen?

Ze hadden gewoon de beker op dinsdag of woensdag moeten spelen. Dan kun je zaterdags of zondags prima weer spelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op januari 19, 2024, 20:54:26
Ze hadden gewoon de beker op dinsdag of woensdag moeten spelen. Dan kun je zaterdags of zondags prima weer spelen.
Dit wou ESPN niet....
IN HENK WE TRUST!!!

EdsjeSCC

Dinsdag geen zekerheid ivm regen dus geen optie, woensdag wilde Espn idd niet, waardeloos dat zij dat voor het zeggen hebben. Zoveel kanalen dan kan dat toch wel tegelijk en dan had het wel op zondag gekund

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op januari 19, 2024, 21:04:53
Dit wou ESPN niet....

Ja en? Wij willen ook wel eens wat wel of niet.
De commercie heeft ons in eem wurggreep en de club gaat er mooi in mee.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op januari 19, 2024, 20:27:14
Als club heb je toch ook wat te willen toch? Nee is ook een antwoord. Of durft men niet tegen de macht in te gaan?  :zucht

Wees als club gewoon transparant hoe zo iets tot stand komt.
als ons club nog steeds met de knjb meegaat ondanks alles wat ze ons hebben geflikt?.. suuten

denistel

waardeloos lui spelen dit weekend niet dus kon mooi op dinsdag
en oss gewoon op vrijdag,regen is oek voor donderdag dreigend