Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 25, 2024, 20:48:59
Wat een ergenis en wat slecht hier in de regen en de kou,

maar we winnen nog hoor
Houdt niet over dit. Wel 2 goede kansen gecre?erd en bedenkelijk penalty moment. Denk dat we het na de 70e min omdraaien
In Henk en Sandor we trust

Mike SCC

Kunnen we onze backs niet ruilen met die van Hercules want werkelijk waar wat een armoede bij ons achterin

De Gast

Citaat van: Vlampiep op januari 25, 2024, 20:54:13
Het wordt weer eens duidelijk dat het meer en deel van onze selectie geen instelling heeft die past bij h3t professionele voetbal.
Alle contracten die aflopen niet verlengen en wat je kwijt kunt  strikje er om en laten gaan en wat overblijft, Omrin vuilstort
Ik zie die amateurs strijden en spelen met passie,  dat heeft die rose betaalde  brigade van ons niet in hun lijf.

De belangstelling voor onze spelers zal nav deze wedstrijd niet overweldigend zijn.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2024, 20:54:50
We missen ook een linksbuiten in de eerste helft, Smit heeft andere kwaliteiten.
Dan staat Balk ook steeds tegen 2 man en ben je vleugellam en gaat alles door het midden in een trechter.

v Kaam als aanvoerder mag natuurlijk nooit 2x falen op kritieke momenten.

Toch denk ik dat 1 goaltje genoeg is. Uiteindelijk gaan zij het conditioneel heel moeilijk krijgen.
wb Smit heb je gelijk maar dat poll achter hem staat maakt het voor hem nog moeilijker

oost

Ach je bent compleet vleugel lam.
Tol komt er nooit overheen, poll :_schater ga ik geen worden aan vuilmaken. Middenveld geen creativiteit. Links buiten hebben we niet. Wordt nu weer eens pijnlijk duidelijk. En onze achterhoede  :_schater
Nee deze zomer maar grote schoonmaak houden. Dit is gewoon waanzin

Vlampiep

Citaat van: De Gast op januari 25, 2024, 20:59:37
De belangstelling voor onze spelers zal nav deze wedstrijd niet overweldigend zijn.
Dan lopen de kosten voor de stort wel meer op.

wiekie1969

Grote schoonmaak. Dan must wel poen hewwe. En dat is er niet. Denk dat we volgend seizoen een nog slechter elftal hebben.

wiekie1969

Tempo is van een 6e klasser man. Gooi gvd je hele ziel en zaligheid erin.

papier

Nee dit wordt niks meer

Stiens

Voor de goal zijn ze tot nu toe ook niet scherp.

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op januari 25, 2024, 21:03:27
Tempo is van een 6e klasser man. Gooi gvd je hele ziel en zaligheid erin.
Daar binne die lamzakken van oans niet in staat en die amateurs make dur straks nog 1 en dan ist beurt. En wat mij betreft ken die skeits oek met ??n op de stort.
Mar as Hercules wint ist oek wel terrecht.

EdsjeSCC

Citaat van: moodygrunn op januari 25, 2024, 20:55:01
Houdt niet over dit. Wel 2 goede kansen gecre?erd en bedenkelijk penalty moment. Denk dat we het na de 70e min omdraaien

Ik zie het somber in, daarvoor moet je ze kapot spelen met een hoog tempo. Nou dat ligt echt heel hoog  :O

Destroyer

Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2024, 20:54:50
We missen ook een linksbuiten in de eerste helft, Smit heeft andere kwaliteiten.
Dan staat Balk ook steeds tegen 2 man en ben je vleugellam en gaat alles door het midden in een trechter.

v Kaam als aanvoerder mag natuurlijk nooit 2x falen op kritieke momenten.

Toch denk ik dat 1 goaltje genoeg is. Uiteindelijk gaan zij het conditioneel heel moeilijk krijgen.

Met alle respect, van Kaam is de aanvoerder band niet waard. Is niet een schim van vorig jaar. Zie dan liever nog Breij aanvoerder...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Stiens

We bin weer het lachertje van Nederland morgenochtend in de kranten.  l8l

moodygrunn

Nou, dit wordt m niet
In Henk en Sandor we trust