Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 21, 2024, 11:59:24
Laat maar zien. Jongen heeft zeker kwaliteit en leeftijd zegt mij niks
Precies dit!
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Citaat van: zeewolde op januari 21, 2024, 11:43:30
in maart 36....

En dan als buitenspeler?
Wordr dan zo'n Mahi verhaal  2 goeie acties in een half seizoen zeker

Ik was ook al even aan het nadenken daarover, wellicht verrast hij positief...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2024, 12:27:24
Is blessurevrij en speelde tot de zomer om het hoogste Griekse niveau.. En mee trainen kan geen kwaad, misschien verrast hij in positieve zin  :thumbsup

Het kan inderdaad nooit kwaad , je kunt het altijd proberen.

Andy King

Citaat van: sunderland op januari 21, 2024, 11:59:24
Laat maar zien. Jongen heeft zeker kwaliteit en leeftijd zegt mij niks

Precies! Laat het maar zien. En een stukje ervaring erbij is niet overbodig.

PePe

Heeft Henk misschien eerder bij de Graafschap met Biseswar gewerkt?

Bernardo

Citaat van: PePe op januari 21, 2024, 14:12:57
Heeft Henk misschien eerder bij de Graafschap met Biseswar gewerkt?
Nee

KlinkHamer

Citaat van: Andy King op januari 21, 2024, 14:00:38
Precies! Laat het maar zien. En een stukje ervaring erbij is niet overbodig.
Dani?l de Ridder scenario zou mooi zijn, was een stuk ouder en bracht veel rust en overzicht.

oost

Citaat van: KlinkHamer op januari 21, 2024, 14:59:24
Dani?l de Ridder scenario zou mooi zijn, was een stuk ouder en bracht veel rust en overzicht.

De ridder was wel echt buiten categorie, ik heb bij cambuur nog nooit een speler gezien met zown punt gave techniek. Diego had vroeger een heel aardig niveau. Maar de veters van De ridder mag hij niet een strikken.

Galdiano

Citaat van: oost op januari 21, 2024, 15:33:23
De ridder was wel echt buiten categorie, ik heb bij cambuur nog nooit een speler gezien met zown punt gave techniek. Diego had vroeger een heel aardig niveau. Maar de veters van De ridder mag hij niet een strikken.

Sandor? Dominique van Dijk? En zo zullen er nog wel meer zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

oost

Citaat van: Galdiano op januari 21, 2024, 16:40:13
Sandor? Dominique van Dijk? En zo zullen er nog wel meer zijn.

Mwoa die hadden natuurlijk ook prima techniek.
Maar De ridder is naar mijn mening wel echt de beste. Van der heide had de pech dat hij in een tijd speelde met vrij matige teams.

Oebieman

Citaat van: oost op januari 21, 2024, 15:33:23
De ridder was wel echt buiten categorie, ik heb bij cambuur nog nooit een speler gezien met zown punt gave techniek. Diego had vroeger een heel aardig niveau. Maar de veters van De ridder mag hij niet een strikken.

Dat gevoel heb ik bij Rusnak. Overigens heb ik de Ridder wel zien spelen alleen was nog een stuk jonger.
Dus of ik het helemaal goed kan beoordelen 8P

oost

Citaat van: Oebieman op januari 21, 2024, 20:18:46
Dat gevoel heb ik bij Rusnak. Overigens heb ik de Ridder wel zien spelen alleen was nog een stuk jonger.
Dus of ik het helemaal goed kan beoordelen 8P

Rusnak was inderdaad ook echt een topper. Maar de betreffende spelers kun  je moeilijk met elkaar vergelijken :proost

sunderland

Citaat van: oost op januari 21, 2024, 17:33:35
Mwoa die hadden natuurlijk ook prima techniek.
Maar De ridder is naar mijn mening wel echt de beste. Van der heide had de pech dat hij in een tijd speelde met vrij matige teams.
de Ridder mocht Sandor zijn veters niet eens strikken. Mooie sierlijke speler was het wel

oost

Citaat van: sunderland op januari 21, 2024, 23:17:19
de Ridder mocht Sandor zijn veters niet eens strikken. Mooie sierlijke speler was het wel

Wat Sandor voor de club heeft betekend valt de Ridder natuurlijk in het niets. Maar objectief gezien was de Ridder natuurlijk wel een stuk beter.
Anders speel je natuurlijk niet bij ajax en in de PL   :koffie

Leovardia

Citaat van: oost link=topic=1042.msg348054#msg348054 date=1705910705 :thumbsup
Wat Sandor voor de club heeft betekend valt de Ridder natuurlijk in het niets. Maar objectief gezien was de Ridder natuurlijk wel een stuk beter.
Anders speel je natuurlijk niet bij ajax en in de PL   :koffie

:_schater :_schater :_schater

Hestou enig benul van elke clubs Sandor afwezen het?
Jouw redenatie is nog skever dan de Oldehove.
De Ridder een stuk beter dan Sandor, objectief gezien :_schater :_schater :_schater
Thanks maat, mijn dag ken nu al niet meer stuk
Kent skele juh.