Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Oosttribune

Zeiken om nog geen twee tientjes voor een mooie pot voetbal   ;( ;(

maikcambuur

Citaat van: hobbes op november 09, 2016, 10:45:01
Gaat goed met tickets bestellen  8P

Typisch weer dat het niet werkt 8P

papier

Ging vrij soepeltjes hierzo...

hobbes

Ik krijg alleen maar een foutmelding

Valeriuskwartier

Ik krijg enkel een melding dat de tickets binnenkort beschikbaar zijn. Terwijl ik gewoon ingelogd ben met de account waar ik mijn SCC mee gekocht heb.   8P

hobbes

Citaat van: Valeriuskwartier op november 09, 2016, 11:39:06
Ik krijg enkel een melding dat de tickets binnenkort beschikbaar zijn. Terwijl ik gewoon ingelogd ben met de account waar ik mijn SCC mee gekocht heb.   8P

Niet per ongeluk Jong Ajax? :P

El Ma-kri-niii

Ik had gehoopt dat ze de wedstrijd op je seizoenkaart konden bijschrijven, zodat je niet zo'n irritant eticket hoeft te printen.

maikcambuur

Ik zie nu ineens de hele wedstrijd cambuur-ajax niet meer staan!? Meer mensen met dit probleem?

Collingwood

#278
Citaat van: justremco op november 08, 2016, 22:50:12
Dat is toch pas vanaf de kwartfinale?

"Vanaf deze bekerronde moeten de recettes (inkomsten uit kaartverkoop) worden gedeeld en daarom moet je dit keer ook als seizoenkaarthouder een kaart aanschaffen. Uiteraard kan dit wel tegen een gereduceerd tarief."

http://cambuur.nl/nieuws/korting-seizoenkaarthouders-sc-cambuur-ajax/

Citaat van: maikcambuur op november 09, 2016, 14:19:35
Ik zie nu ineens de hele wedstrijd cambuur-ajax niet meer staan!? Meer mensen met dit probleem?

Ik lees op de Twitter van Cambuur dat inderdaad meer mensen dat probleem hebben. Het schijnt dat je rechtsbovenin eerst op je naam moet klikken. Werkt het dan nog niet, dan kun je mailen naar info @cambuur.nl.
Kalmte alleen kan u redden.

Tukker

Citaat van: maikcambuur op november 09, 2016, 14:19:35
Ik zie nu ineens de hele wedstrijd cambuur-ajax niet meer staan!? Meer mensen met dit probleem?
Ik kan ook nog steeds geen kaarten bestellen. De bekerwedstrijd staat er niet tussen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

YellowBlue

ik heb hetzelfde probeem

michello

Citaat van: YellowBlue op november 09, 2016, 21:33:14
ik heb hetzelfde probeem

Volgens mij als je inlogt moet je op je eigen profiel (naam) klikken en staat er ergens een melding met rode letters waar je op moet klikken. Dan komt de wedstrijd wel tevoorschijn. Kan dit echter zelf niet meer nu ik de kaart al heb. Even goed zoeken ( belachelijk natuurlijk) maar het moet er wel zijn!

hobbes

Citaat van: michello op november 09, 2016, 21:44:14
Volgens mij als je inlogt moet je op je eigen profiel (naam) klikken en staat er ergens een melding met rode letters waar je op moet klikken. Dan komt de wedstrijd wel tevoorschijn. Kan dit echter zelf niet meer nu ik de kaart al heb. Even goed zoeken ( belachelijk natuurlijk) maar het moet er wel zijn!

Het is idd een hele omweg, er zit geen logica in


denistel

#284
was in 2 min klaar inloggen en dan op je naam klikken en dan op alle wedstrijden en klaar is het.