Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

ChantiSCC

Citaat van: Collingwood op januari 28, 2018, 13:23:19
Helemaal mee eens, met het team van vorig seizoen waren wij ook gewoon zwaar de underdog geweest lijkt mij.

Waren we tegen Utrecht en Ajax ook toch? En AZ ook. 1-2 voor met penalty's en nog verliezen.

Maar idd zijn we ook nu weer zwaar de underdog, van Deelen die het zeer lastig gaat krijgen tegen Assaidi. Rosheuvel die Maher moet bespelen. Keeper die goede ballen pakt..

Maar wij zijn Cambuur en hebben daar niks te verliezen, voor Twente valt alles te verliezen en die zullen ook een bepaalde druk voelen.

Collingwood

Citaat van: ChantiSCC op januari 28, 2018, 14:19:51
Waren we tegen Utrecht en Ajax ook toch? En AZ ook. 1-2 voor met penalty's en nog verliezen.

Maar idd zijn we ook nu weer zwaar de underdog, van Deelen die het zeer lastig gaat krijgen tegen Assaidi. Rosheuvel die Maher moet bespelen. Keeper die goede ballen pakt..

Maar wij zijn Cambuur en hebben daar niks te verliezen, voor Twente valt alles te verliezen en die zullen ook een bepaalde druk voelen.

Absoluut, natuurlijk hebben we een kans. Vorig seizoen voldoende bewezen en we zijn ook net op tijd in vorm.

Ben alleen altijd bang dat mensen de eigen spelers/ts helemaal gaan afkraken mocht het niet lukken, terwijl het volkomen normaal zou zijn om dit te verliezen.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op januari 28, 2018, 13:21:44
Hef het idee dat Twente ook wat onderschat word hier. Je kan er op wachten dat die motor straks gaat draaien. Assaidi hamdaui Jensen maher tigahadouini vuckic . Lui hewwe zat kwaliteit hoor hou mijn hart vast.
Ja op kwaliteit zullen we ze vast niet overtreffen, maar hopelijk kunnen we op karakter het Twente erg moeilijk maken.
Maar zoals je al zegt, als die lui gaan voetballen en alles klopt, dan is het over.

Bankzitter

De eerste helft tegen jong Ajax werden we al helemaal weggetikt en was elke fout achterin een goal... hopelijk leren ze snel en wordt er slimmer gespeeld.

papier

Je kan daar zo met 5-0 verliezen en dan is er ook niks aan de hand. Immers, Twente heeft een veel groter budget en veel duurdere en betere spelers dan Cambuur. Desalniettemin zou het heel zuur zijn omdat juist dit feit ons (of iig mij) doet vermoeden dat ze niets van die eerdere fout hebben geleerd waar ze enorm bij zijn gematst door knvb. Dat had nooit mogen gebeuren en hoewel ik de fans van Twente (los van dinsdag) het beste gun is en blijft het belachelijk hoe daarmee is omgesprongen.

Vergelijkbaar met de jong elftallen, bah.

Noordcambuur

Citaat van: papier op januari 28, 2018, 17:00:59
Je kan daar zo met 5-0 verliezen en dan is er ook niks aan de hand. Immers, Twente heeft een veel groter budget en veel duurdere en betere spelers dan Cambuur. Desalniettemin zou het heel zuur zijn omdat juist dit feit ons (of iig mij) doet vermoeden dat ze niets van die eerdere fout hebben geleerd waar ze enorm bij zijn gematst door knvb. Dat had nooit mogen gebeuren en hoewel ik de fans van Twente (los van dinsdag) het beste gun is en blijft het belachelijk hoe daarmee is omgesprongen.

Vergelijkbaar met de jong elftallen, bah.
twente had nooit in de eredivisie mogen blijven spelen.
De KNVB heeft veel fouten gemaakt  :y

speculeter

Hoe langer we daar op 0-0 blijven staan hoe beter.
Maken ze daar snel een of twee doelpunten dan zie ik het somber  in

papier

Vorig seizoen bij mijn weten beste bekerprestatie ooit met de halve finale, daarvoor 3(?) keer kwartfinale als max  in de gehele historie en nu weer. Dat is al grote klasse. Je kan en mag verliezen, niks aan het handje. Mooi genieten en mooi voor ons een leuke uitwedstrijd met broodjes beenham. Laat het maar lang een wedstrijd zijn en hoop hebben, met een vleugje geluk erbij (videoscheids?) kan het wederom een memorable avond worden. Verlies je in reguliere speeltijd dat voldoet de avond wmb aan de verwachtingen. Ik ga voor een leuk en gezellig avondje. Vrije verkoop erbij dikke prima.

Noordcambuur

En het leverd Cambuur mooi wat centjes op. :thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op januari 28, 2018, 17:39:40
Vorig seizoen bij mijn weten beste bekerprestatie ooit met de halve finale, daarvoor 3(?) keer kwartfinale als max  in de gehele historie en nu weer.

Vorige eeuw kwart tegen sparta
2015 kwart tegen pec
2017 halve tegen az
2018 kwart tegen twente
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2018, 19:35:31
En het leverd Cambuur mooi wat centjes op. :thumbsup

Ook indirect, want het zal zeker geholpen hebben wat extra geld voor vd Streek en Monteiro te krijgen die tegen sterke ploegen als AZ en Utrecht ook aardig speelden.

Spelers kunnen alleen maar beter worden van het spelen van dit soort wedstijden.

PePe

Wordt er nu weer gebruik gemaakt van de videoscheids?

speculeter

Citaat van: PePe op januari 28, 2018, 21:52:39
Wordt er nu weer gebruik gemaakt van de videoscheids?
ja!

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 28, 2018, 20:24:58
Vorige eeuw kwart tegen sparta
2015 kwart tegen pec
2017 halve tegen az
2018 kwart tegen twente

Maar Leeuwarden heeft ooit ook eens de 1/2 finale gespeeld? Tegen Ajax volgens mij?

Collingwood

Van Deelen en Narsingh helaas nog afwezig.
Kalmte alleen kan u redden.