Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Agy

#3510
Neemt niet weg dat het moeilijk genoeg wordt, we hebben niet voor niets de meeste punten laten liggen tegen de mindere goden. We hebben het gewoon erg lastig tegen tegenstanders die de bus parkeren en gokken op de counter, en dat is precies wat Hercules gaat doen.

janou

Citaat van: Specuveter op januari 17, 2024, 10:37:56
Winnen.
Ronde door.
En thuis loten tegen Groningen.

Heb ik liever ADO dan Groningen denk ik. Ik heb het vermoeden dat Groningen 2e seizoenshelft een comeback gaat maken.

De Gast

Citaat van: zeewolde op januari 17, 2024, 10:42:37
jong Ajax ook nog wedstrijd minder. Maar eens met Grijskijker wat weer een ongelooflijk negatieve benadering.

Wordt een vermoeiend forum als elk commentaar als positief of negatief moet worden bestempeld. Het is gewoon een benadering.

sunderland

Citaat van: janou op januari 17, 2024, 10:54:41
Heb ik liever ADO dan Groningen denk ik. Ik heb het vermoeden dat Groningen 2e seizoenshelft een comeback gaat maken.
vermoeden? Gaat gebeuren. Ze gaan steeds leuker en beter spelen valt mij op. Winnen bij Exelcior is zeker niet makkelijk. Idd ligt ADO ons beter maar in die selectie lopen 6 eredivisie spelers die ook echt het verschil maken met die lange sukkel voorop.

sunderland

Hoop maar niet dat Poll gaat spelen. Daar word Smit ook gelijk slechter van. Als die trainer van Hercules zijn werk goed heeft gedaan weet ie dat dat zwak is bij ons .

Noordcambuur

Staat ook ?80.000,00 op het spel en misschien in de volgende ronde een thuiswedstrijd  :thumbsup

V-man

Poll gaat spelen. Henk sprak zijn vertrouwen uit over hem.

Noordcambuur

Straks trainer en spelers van Hercules aan het woord op NPO1

V-man

Ik las een keer hier: Als de slager spreekt mut de wust sien bek houwe! (geldt voor die lui wat mij betreft)

V-man

Net gezien (thanx Noord). Die trainer van Hercules vind SCC meer een team als Ajax.

De Gast

Waarom kan dit nou niet in een bekerwaardige setting gespeeld worden. Dat Zoudenbalch is toch helemaal niks voor dit affiche. De meest treurige omgeving van de opties die je daar hebt.

papier

Citaat van: De Gast op januari 18, 2024, 08:04:53
Waarom kan dit nou niet in een bekerwaardige setting gespeeld worden. Dat Zoudenbalch is toch helemaal niks voor dit affiche. De meest treurige omgeving van de opties die je daar hebt.

Men wilde graag weer in de Galgenwaard spelen maar daar wilde FC Utrecht niet aan meewerken. Andere opties hadden kunstgras en dat wilde men bij Hercules niet omdat dat in het voordeel van ons zou zijn. Op zich wat voor te zeggen, helaas wel ten koste van de supporters van zowel hen als wij. Want op Zoudenbalch is ook niet voldoende ruimte voor de leden van Hercules die hierbij willen zijn.

oost

Wanneer is de veldkeuring eigelijk?
Kan mij bijna niet voorstellen dat het doorgaat als je naar buiten kijkt  8P

NRG

Citaat van: oost op januari 18, 2024, 08:43:26
Wanneer is de veldkeuring eigelijk?
Kan mij bijna niet voorstellen dat het doorgaat als je naar buiten kijkt  8P

Geen idee of het in Utrecht ook gesneeuwd heeft.

ruubmac

Citaat van: V-man op januari 17, 2024, 23:12:40
Net gezien (thanx Noord). Die trainer van Hercules vind SCC meer een team als Ajax.

Zij zijn de underdog. Ik ga er vanuit dat Hercules Cambuur onderschat en wij er met een 2 - 4 overwinning vandoor gaan. Come on Cambuur!!  |:)