Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Misschien nu wel risico nemen wat betreft nieuwe spelers aantrekken, na Hercules is Vitesse is te pakken en dan nog 1 wedstrijd winnen(moet je alleen PSV niet loten) en je speelt Europees in het nieuwe stadion...
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Wat een landelijke media-aandacht voor Hercules,  ik hoop dat Cambuur ze vernederd.

Inferno-058

Citaat van: PePe op januari 21, 2024, 10:00:06
Wat een landelijke media-aandacht voor Hercules,  ik hoop dat Cambuur ze vernederd.
Eerlijk is eerlijk, dat verdien je ook wel als je de grootste club van NL hebt uitgeschakeld

Bankzitter

Eigenlijk verkapte media aandacht voor Ajax... kan me niet voorstellen dat hetzelfde gebeurt als PSV eruit gaat tegen een amateur.

Maar een aanmoedingsbonus als ze Vitesse verslaan is wel op zijn plek... dan snappen ze hopelijk ook dat je niet van Hercules mag verliezen.
Halve finale is jackpot voor de penningmeester voor een club als ons en zo'n meevaller kunnen we heel goed gebruiken.

Sportief ook heel mooi natuurlijk als we zo ver komen.

Noordcambuur

Eerst a.s. donderdag maar even bekijken hoe het komt en dan zien we wel verder?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2024, 09:52:58
Misschien nu wel risico nemen wat betreft nieuwe spelers aantrekken, na Hercules is Vitesse is te pakken en dan nog 1 wedstrijd winnen(moet je alleen PSV niet loten) en je speelt Europees in het nieuwe stadion...
Nog 2, halve finale en finale. De verliezend bekerfinalist gaat al een paar jaar niet meer Europa in.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2024, 09:52:58
zou mooi zijn. Wat verwacht jij dat ze doen?  Denk dat ze zo niet denken.

Grijskijkert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 21, 2024, 10:35:43
Nog 2, halve finale en finale. De verliezend bekerfinalist gaat al een paar jaar niet meer Europa in.
PSV wordt kampioen en speelt Champions League en die win(finale) je normaal gesproken niet.. Dus de 2e plek levert dan voorronde Europa league op lijkt mij.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 21, 2024, 10:40:19
zou mooi zijn. Wat verwacht jij dat ze doen?  Denk dat ze zo niet denken.
Vanaf volgende week Biseswar op de training... misschien dat ze met dit soort spelers komen, die kunnen makkelijk mee doen in de KKD en kunnen zich voor een beker wedstrijd opladen.
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Met 35 zal het conditioneel wel een stukje lastiger worden om mee te komen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2024, 10:41:53
PSV wordt kampioen en speelt Champions League en die win(finale) je normaal gesproken niet.. Dus de 2e plek levert dan voorronde Europa league op lijkt mij.

https://www.vi.nl/nieuws/verliezend-bekerfinalist-vanaf-201516-niet-langer-europa-in
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Citaat van: Bankzitter op januari 21, 2024, 10:48:39
Met 35 zal het conditioneel wel een stukje lastiger worden om mee te komen.
in maart 36....

En dan als buitenspeler?
Wordr dan zo'n Mahi verhaal  2 goeie acties in een half seizoen zeker

sunderland

Laat maar zien. Jongen heeft zeker kwaliteit en leeftijd zegt mij niks

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op januari 21, 2024, 11:43:30
in maart 36....

En dan als buitenspeler?
Wordr dan zo'n Mahi verhaal  2 goeie acties in een half seizoen zeker
Is blessurevrij en speelde tot de zomer om het hoogste Griekse niveau.. En mee trainen kan geen kwaad, misschien verrast hij in positieve zin  :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!