Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Huzumer op december 06, 2017, 22:34:25
Die Kuzman is gewoon fan van GVVV; het werd tijd dat'ie is ontmaskerd!  :zweep

Shit  :devil :devil
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 06, 2017, 22:48:42
Shit  :devil :devil

U bent de Sjaak en ik weet waar je huis woont. Heeft de verkoopadministratie mij verteld
Area 58

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Yellow Army op december 06, 2017, 22:58:20
U bent de Sjaak en ik weet waar je huis woont. Heeft de verkoopadministratie mij verteld


:D  l8l  :D  Kuzzie Kuzzie Kuzzie .... Gvvv ole olleee

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op december 06, 2017, 22:58:20
U bent de Sjaak en ik weet waar je huis woont. Heeft de verkoopadministratie mij verteld

Nou ja, dan kan ik beter ook alles toegeven.

Ik ben Kooszevenaar, Skolten en jeje ineen en heb een seizoenskaart bij DKV... Maar ik heb de pool eerlijk gewonnen  :y
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 06, 2017, 23:04:42
Nou ja, dan kan ik beter ook alles toegeven.

Ik ben Kooszevenaar, Skolten en jeje ineen en heb een seizoenskaart bij DKV... Maar ik heb de pool eerlijk gewonnen  :y

En alles is gelogen behalve dat laatste :_schater

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 05, 2017, 21:51:50
Omdat ik dichter bij Veenendaal woon dan Leeuwarden?  :_schater :_schater


Beste supporter,
Wij hebben van de verkoopadministratie van Cambuur vernomen dat u kaartjes bij Cambuur heeft aangeschaft voor ons bekerduel op dinsdag 19 december. Vooropgesteld: wij willen u langs deze weg geen enkel verwijt maken dat u kaarten bij de bezoekende club uit Leeuwarden heeft besteld. U heeft slim gebruikgemaakt van de vrije verkoop van Cambuur.

Wij stellen het echter bijzonder op prijs als alle G.V.V.V.-supporters zich in dezelfde vakken bevinden, en niet verdeeld over het Cambuur-Stadion. Wat is er nou leuker om samen met je clubgenoten G.V.V.V. naar een nieuwe stunt in het landelijke bekertoernooi te steunen? Om die reden doen we u een kosteloos en een met Cambuur afgestemd aanbod.

G.V.V.V. biedt u de mogelijkheid om uw zitplaats in het Cambuur-stadion gratis om te ruilen voor een zitplaats in het familievak dat bestemd is voor G.V.V.V. (vak 22). Ook met deze kaart in ons familievak mag u op eigen gelegenheid naar Leeuwarden afreizen en uw tijd geheel vrij indelen. Zo zit u wel met alle G.V.V.V.'ers in hetzelfde vak.

Wilt u gebruik maken van dit aanbod? Morgen kunt u van 19.30 uur tot 20.30 uur uw kaart al omruilen in het clubhuis. Bent u morgenavond bezet? Maak dan een afspraak via beker@gvvv.nl.

Informatie over de toegang tot het Cambuur-stadion volgt op een later moment.


Ik kreeg hem ook, wilde er nog wel even een bericht achteraan sturen want voor je het weet krijgt iedereen hier mails van de vriendenloterij. (Is dat al niet eens gebeurd?)

speculeter

Dacht dat je maar tot 4 december je eigen plekje kon kopen voor deze wedstrijd
Maar vandaag kaartje gekocht en kon nog steeds

Gasgeve

Citaat van: speculeter op december 07, 2017, 19:43:41
Dacht dat je maar tot 4 december je eigen plekje kon kopen voor deze wedstrijd
Maar vandaag kaartje gekocht en kon nog steeds
Stond laatst ergens dat het verlengd was.

denistel

ja kan tot maandag 11 dec

Casuals-lwd

Nog maar 4675 kaarten verkocht.. Als ik de online kaartverkoop moet geloven.

Lore

Citaat van: Casuals-lwd op december 13, 2017, 00:40:34
Nog maar 4675 kaarten verkocht.. Als ik de online kaartverkoop moet geloven.

Maar? Ik vind dat eerlijk gezegd best wel veel, voor een doordeweekse avond, tegen amateur, in het hart van de winter!

denistel

nou idd en we spelen vrijdag eerst oek nog thuis. alles boven de 5000 tegen
gvvv is met nomen.

Collingwood

Cummins; Van Deelen/Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Schils/Van Wermeskerken, Kip, Smeets; Narsingh, Van Kippersluis, Kallon.

Zo zou ik het dinsdag graag zien.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op december 16, 2017, 13:32:04
Cummins; Van Deelen/Van Wermeskerken, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Schils/Van Wermeskerken, Kip, Smeets; Narsingh, Van Kippersluis, Kallon.

Zo zou ik het dinsdag graag zien.
niet raar wel heel aanvallend :thumbsup

Collingwood

#1844
Citaat van: Noordcambuur op december 16, 2017, 13:33:45
niet raar wel heel aanvallend :thumbsup

Denk dat er anders tegen ultradefensieve amateurs (verwacht ten minste niet dat die lekker op de aanval gaan spelen) geen doorkomen aan is.

Overigens denk ik dat dit ook best zou kunnen tegen sterkere tegenstanders, met één of twee aanpassingen (Van Wermeskerken of Peersman op linksback, plus een echte 6 en dan kiezen tussen Schils en Smeets).
Kalmte alleen kan u redden.