Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: Oosttribune op november 09, 2016, 10:55:54
Zeiken om nog geen twee tientjes voor een mooie pot voetbal   ;( ;(

Daar heb je twee ploegen voor nodig. Ajax speelt mooi voetbal, wat wij spelen weet ik niet.
MI-Sider for Life

Bolle

Toch weer behoorlijk amateuristisch en zeer klantonvriendelijkheid qua verkoop via de site...

Mijn eigen kaart verliep, na enig zoeken, redelijk vlekkeloos, maar ook deze keer is de seizoenskaart van mijn zoon 'onvindbaar' (staat wederom niet gekoppeld). Om deze reden kan ik dus op dit moment geen kaart aanschaffen voor hem... Dit ging ook al mis tijdens verlengen van zijn seizoenskaart.

Hoe dan ook: de mail is gestuurd en weer hebben we werk van het werk... :wall

Tukker

Citaat van: michello op november 09, 2016, 21:44:14
Volgens mij als je inlogt moet je op je eigen profiel (naam) klikken en staat er ergens een melding met rode letters waar je op moet klikken. Dan komt de wedstrijd wel tevoorschijn. Kan dit echter zelf niet meer nu ik de kaart al heb. Even goed zoeken ( belachelijk natuurlijk) maar het moet er wel zijn!
wat een drama zeg en dat voor de website van het jaar  :_schater

Ik ben ingelogd, zie alleen de 3 competitiewedstrijden (waaronder die tegen jong Ajax om de fotkans te vergroten) maar de bekerwedstrijd niet.

Via Koop nu kun je zoeken op Ajax en dan komt zowaar de westrijd tegen Ajax 15-12-2016 in beeld.

Helaas wanneer je dat aanklikt:  Er is een fout opgetreden, excuses voor het ongemak. Probeer het later nogmaals.

Grrrr ik doe niet anders   l8l

Dan toch maar weer mailen  :wall

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cor

Citaat van: Tukker op november 10, 2016, 20:26:35
wat een drama zeg en dat voor de website van het jaar  :_schater

Ik ben ingelogd, zie alleen de 3 competitiewedstrijden (waaronder die tegen jong Ajax om de fotkans te vergroten) maar de bekerwedstrijd niet.

Via Koop nu kun je zoeken op Ajax en dan komt zowaar de westrijd tegen Ajax 15-12-2016 in beeld.

Helaas wanneer je dat aanklikt:  Er is een fout opgetreden, excuses voor het ongemak. Probeer het later nogmaals.

Grrrr ik doe niet anders   l8l

Dan toch maar weer mailen  :wall

Inloggen en dan op je naam klikken. Dan verschijnt de wedstrijd plotseling. Heb de e ticket binnen

Yellow Army

Op mobiele site:

Menu openen
Op tickets tikken
Op koop je eigen stoel tikken
Area 58

Collingwood

De site waarlangs de kaartverkoop loopt hoort volgens mij trouwens niet bij cambuur.nl. Volgens mij is dat een soort algemeen systeem dat door de KNVB wordt aangeleverd en door meerdere (alle?) BVO's wordt gebruikt.
Kalmte alleen kan u redden.

Tukker

Citaat van: Cor op november 10, 2016, 22:28:37
Inloggen en dan op je naam klikken. Dan verschijnt de wedstrijd plotseling. Heb de e ticket binnen
Op de naam klikken was dus de truc van Luc.

Nu is het wel gelukt. Volgende keer dus toch beter de gebruikshandleiding lezen  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

denistel

nog nooit problemen mee gehad altijd binnen 2 minuten het ticket in handen.
maar je moet wel de goede volgorde volgen.

hobbes

Citaat van: denistel op november 11, 2016, 17:53:52
nog nooit problemen mee gehad altijd binnen 2 minuten het ticket in handen.
maar je moet wel de goede volgorde volgen.

Seizoenskaarthouder hoeven nooit kaartje te kopen dus voor hun is het nieuw. En als er een handleiding voor nodig is voor zoiets simpels dan heb je als website het niet goed gedaan.

denistel

bin zelf toch oek sk houder,en zo lastig is het echt niet toch.sommigen
willen te snel denk ik.

Noordcambuur

Vandaag lekker druk in de fanchop nog veel mensen die een kaartje haalden voor de wedstrijd tegen Ajax.

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op november 22, 2016, 14:20:54
Vandaag lekker druk in de fanchop nog veel mensen die een kaartje haalden voor de wedstrijd tegen Ajax.
Hopelijk ook voor het kopen van kaartjes voor vrijdag!
Dat is nu even belangrijker

denistel

Citaat van: Noordcambuur op november 22, 2016, 14:20:54
Vandaag lekker druk in de fanchop nog veel mensen die een kaartje haalden voor de wedstrijd tegen Ajax.

al 2 weken de kans had en haan weer op de laatste dag??benieuwd hoe het morgen vroeg gaat

Destroyer

Citaat van: denistel op november 22, 2016, 16:40:17
al 2 weken de kans had en haan weer op de laatste dag??benieuwd hoe het morgen vroeg gaat

Op zijn Liwwadders heet dat  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: denistel op november 22, 2016, 16:40:17
al 2 weken de kans had en haan weer op de laatste dag??benieuwd hoe het morgen vroeg gaat
heb het druk denistel ik ben niet de enigste die dat heeft