Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: ChantiSCC op december 12, 2016, 13:14:45
Dan mag ie wel een vishengel met nemen  ;(
Of een huishoudtrapje voor de hoge ballen. :_schater

denistel

Citaat van: Tukker op december 12, 2016, 12:57:27
Nienhuis zal wel het keepertje worden  :wall

waarom dan??

ChantiSCC

243 Ajax supporters reizen mee donderdag naar Leeuwarden.

siepelsjeu

Citaat van: ChantiSCC op december 12, 2016, 15:35:40
243 Ajax supporters reizen mee donderdag naar Leeuwarden.
:_schater :_schater _O_

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

Casual14

Citaat van: Nightmarelwd op december 12, 2016, 19:09:35

De rest zit op de andere tribunes.  :y

Zullen ongetwijfeld mensen plaatsnemen op de thuistribune. Voor mij geen enkel probleem, mits zij zich kunnen gedragen en niet als idioten gaan lopen juichen....

V-man

vrees dat ik mij weer een groot gedeelte moet lopen te beheersen. heb altijd wel een neusje voor wie wel en ook niet "onze trots" een warm hart toedraagt! heb trouwens geen moeite met de echte supporters in het uitvak of lui die zich i.d.d. gedragen..nou ja i.i.g. weer extra inkomsten ofschoon de recette ook weer gedeeld
moet worden naar ik meen. laten we hopen op een "memorabele overwinning"!

Casuals-lwd

En dan is het niet eens uitverkocht

denistel

Citaat van: Casuals-lwd op december 12, 2016, 23:59:32
En dan is het niet eens uitverkocht

schandalig ju en maar janken als ze heen kaartje konden krijgen om naar die kut boeren te gaan

okkele

je gaat toch niet de neutrale toeschouwer verwijten dat ze dat kleutervoetbal van cambuur niks aan vinden?
en ajax hoef je tegenwoordig ook geen euro voor neer te leggen .
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

voor dkv leg ik nog geen platte cent neer  :_schater

Nightmarelwd

Citaat van: Oosttribune op december 12, 2016, 11:31:23
Gewoon van genieten zolang het kan donderdag!!

Blom kan niet marchanderen want de video referee kijkt mee.. maar dat zal vast in ons nadeel uitpakken.

volgens mij nog 500 kaarten beschikbaar, moeizaam hoor om de hut uit te verkopen

Twee seizoenen geleden voelde ik spanning dagen van te voren.  De laatste anderhalf jaar mis ik dat gevoel.  Wedstrijddagen moet ik mij uit de stoel hijsen om daarna op de fiets te stappen en naar het stadion te gaan. Het is tegenwoordig bijna een hinderlijke onderbreking. Drie jaar eredivisie heeft veel kapot gemaakt. Financieel doen we het goed. Maar qua beleving op tribunes lijkt het vaak op de club van verderop. Op het veld laten we het daar helemaal maar niet over hebben.

Dus ik begrijp zeker dat mensen niet warm lopen voor een wedstrijd op dit moment. 




MI-Sider for Life

papier

Citaat van: Nightmarelwd op december 13, 2016, 19:34:43
Twee seizoenen geleden voelde ik spanning dagen van te voren.  De laatste anderhalf jaar mis ik dat gevoel.  Wedstrijddagen moet ik mij uit de stoel hijsen om daarna op de fiets te stappen en naar het stadion te gaan. Het is tegenwoordig bijna een hinderlijke onderbreking. Drie jaar eredivisie heeft veel kapot gemaakt. Financieel doen we het goed. Maar qua beleving op tribunes lijkt het vaak op de club van verderop. Op het veld laten we het daar helemaal maar niet over hebben.

Dus ik begrijp zeker dat mensen niet warm lopen voor een wedstrijd op dit moment.

Kaartje had ook wel goedkoper mogen zijn, 7 jaar geleden werd er een happening van gemaakt. Het AZ van Van Gaal kwam op bezoek. We hebben volle bak nodig, steun supporters en dat soort onzin. 5 euro ben je erbij. En wat was het een genot. Daarmee werf je weer nieuwe supporters, men had zeker gedacht dat niet meer nodig te hebben.

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op december 13, 2016, 19:34:43
Twee seizoenen geleden voelde ik spanning dagen van te voren.  De laatste anderhalf jaar mis ik dat gevoel.  Wedstrijddagen moet ik mij uit de stoel hijsen om daarna op de fiets te stappen en naar het stadion te gaan. Het is tegenwoordig bijna een hinderlijke onderbreking. Drie jaar eredivisie heeft veel kapot gemaakt. Financieel doen we het goed. Maar qua beleving op tribunes lijkt het vaak op de club van verderop. Op het veld laten we het daar helemaal maar niet over hebben.

Dus ik begrijp zeker dat mensen niet warm lopen voor een wedstrijd op dit moment.

Waarom heb ik nou precies hetzelfde gevoel? Ik proef ook totaal geen beleving meer op de tribune, het veld. \had je vroeger een orkaan van geluid waarbij spelers met angst in de benen de hel van Leeuwarden inkwamen. Tegenwoordig is alles zo mak als een lammetje.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Tukker

Citaat van: denistel op december 12, 2016, 14:23:46
waarom dan??
Omdat veel bvo's tegenwoordig hun tweede keeper in het bekertoernooi laten keepen. En ik heb liever Nienhuis er donderdag in staan dan zondag.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist