Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Los, knallen vanavond  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Let op mijn woorden, Ladan wordt de man van de avond!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op december 19, 2019, 07:16:34
Let op mijn woorden, Ladan wordt de man van de avond!  |:)
hoop het. Hoewe die dicussie niet te voeren straks.

speculeter

Ben bang op herhaling van Vrijdag
Tot de 16 leuk en daarna is het op.

Stiens

"Cambuur is een heel vervelende ploeg voor Feyenoord"

De Gast

We mogen ons vanavond aan het grote publiek presenteren als koploper van de KKD. En uitgerekend nu vallen ze allemaal om en wordt het ineens een hinderlijke onderbreking richting zondag. Wie moet dit elftal vanavond bij de hand nemen?


Bankzitter

Citaat van: De Gast op december 19, 2019, 09:58:09
We mogen ons vanavond aan het grote publiek presenteren als koploper van de KKD. En uitgerekend nu vallen ze allemaal om en wordt het ineens een hinderlijke onderbreking richting zondag. Wie moet dit elftal vanavond bij de hand nemen?

Blijft genoeg kwaliteit over: Stevens, Hoedemakers,Kallon, Mac. En Doke zal er ook wel vol invliegen en de zaak aanjagen.

Bernardo

Heb er zin in. Hopelijk leveren we voorin niet te veel kwaliteit en scorend vermogen in. Aanvallen! |:)

Stiens

Citaat van: hobbes op december 19, 2019, 10:10:49
Ze zijn er niet gerust op.

https://www.fr12.nl/nieuws/52774-matchday-sc-cambuur-feyenoord.html

Ze verwachten zelfs dat Robertha gaat scoren!  :_schater :_schater

CiteerLibertas  10:18
Goedemorgen kameraden!

Ik verwacht een lastige wedstrijd, met Nigel Robertha trefzeker voor de Friezen. Toch winnen wij daar, met een geflatteerde 1-3. Wat denken jullie?

TM

Citaat van: Stiens op december 19, 2019, 10:38:08
Ze verwachten zelfs dat Robertha gaat scoren!  :_schater :_schater

Hij neemt in de rust afscheid dus hij is er in ieder geval wel bij vanavond! Dus wie weet!

sunderland

Geruchten 56 Feyenoorders op noord

Ronnie tng

Citaat van: sunderland op december 19, 2019, 12:38:19
Geruchten 56 Feyenoorders op noord

Dan wordt het gezellig  :y