Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op december 18, 2019, 14:19:32

Ladan is een prima spits en mag morgen laten zien waarom hij is gehaald.
En de andere ontbrekende spelers kunnen prima binnen de selectie worden vervangen.
Ik hoop op een mooie partij waarin we goed tegenstand kunnen bieden en als we er dan uit worden geknikkerd, is het jammer. Als het maar niet verlies wordt door scheidsrechterlijke dwalingen.
Ladan komt veel tekort en je vergeet Jacobs ook dat is een scorende middenvelder.
Waar ik wel mee eens ben over dat Higler een scheidsrechter is die een stempel op de wedstrijd kan geven en dan in ons nadeel.

Chielvak19

Citaat van: Noordcambuur op december 18, 2019, 13:14:27
Nou dat wordt helemaal niks morgen onze topscorers zijn er niet bij...... :y
Ladan kan zich morgen mooi bewijzen. Liever dat we hem morgen missen dan zondag
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Collingwood

Volgens OF verder geen wijzigingen, dus: Stevens; Schmidt, Mac-Intosch, Schouten, Sambissa; Akoy, Hoedemakers, Maulun; Kallon, Ladan, Paulissen.
Kalmte alleen kan u redden.


denistel

Citaat van: hobbes op december 18, 2019, 16:30:04
https://www.ad.nl/dossier-knvb-beker/advocaat-vindt-cambuur-een-rotploeg~a380d650/

ik f noord ook ...en Ladan meer counterspits en denk dat we toch wat meer
in de verdrukking zullen zijn .

De Gast

Ik laat me graag verrassen morgen maar zonder je sterspelers val je zover terug dat het wel eens een sneue vertoning kan worden morgen. Teveel lichtgewichten, letterlijk en figuurlijk.

speculeter

Laat ze ons maar verrassen.
Maar hoop inderdaad niet dat het bij rust al 0-2of 0-3 staat.

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op december 18, 2019, 19:20:46
Ik laat me graag verrassen morgen maar zonder je sterspelers val je zover terug dat het wel eens een sneue vertoning kan worden morgen. Teveel lichtgewichten, letterlijk en figuurlijk.
beetje te negatief vind ik eerlijk gezegd. De verdediging staat nog zoals het al tijden staat. Natuurlijk mis je Muhren en Jacobs maar de rest van de normale basis staat er gewoon. Dat, gecombineerd met het feit dat er niets te verliezen valt en een lekker fanatiek publiek geeft mij nog wel vertrouwen.

sunderland

We moeten hier nu niet net doen alsof Feyenoord zo goed is. Lui beginnen nu beetje beter te voetballen maar spelen ook hele fases bar slecht. Laat ze maar komen!!


sunderland

Citaat van: NRG op december 18, 2019, 19:57:27

Leuk stuk. Maar waarom betrekt Advocaat steeds DKV erbij??
snap daar ook niks van.

PePe

Nog nooit won Cambuur van Feijenoord.
Nog nooit was Cambuur zo sterk.
Ik hoop dat het nu kan.

Inferno-058

Citaat van: PePe op december 18, 2019, 22:00:59
Nog nooit won Cambuur van Feijenoord.
Nog nooit was Cambuur zo sterk.
Ik hoop dat het nu kan.
In de eredivisietijd paar jaar terug waren we beter.

thankyou

Zin in morgen! Vol huis !  |:)
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Delfzijl/Cambuur

Man..... ouderwetse pot voetbal, stadion vol......
Feyenoord is alleen sterk in de eigen kuip.
Winnen van PSV doet iedereen tegenwoordig.....
We gaan een mooi avondje voetbal tegemoet, en als we echt zo voetballen als anders zit er best een volgende ronde in de beker in.
Hangt van meerdere factoren af, scheids, geluk, en afronden.
We gaan het meemaken, ik heb er erg veel zin in |:)