Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

@JelmerWijnstra: Bosschaart laat net in de #CambuurPodcast weten dat Jacobs vandaag weer heeft getraind. Of hij donderdag kan spelen wordt nog afwachten. Excelsior naar alle waarschijnlijkheid wel! #Cambuur #camfey

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op december 17, 2019, 14:58:58
@JelmerWijnstra: Bosschaart laat net in de #CambuurPodcast weten dat Jacobs vandaag weer heeft getraind. Of hij donderdag kan spelen wordt nog afwachten. Excelsior naar alle waarschijnlijkheid wel! #Cambuur #camfey
_O_ _O_ Dat is mooi

Lekker spelen met een tattoo in het gezicht
Henk, held, bedankt

justremco

Citaat van: Chielvak19 op december 17, 2019, 11:05:16
Mühren ontbreekt vandaag op de training

Begreep een spierblessure, zou een uurtje kunnen spelen donderdag

Bernardo

Hoe is het met Antonia? Fit voor donderdag?

Stiens

Citaat van: justremco op december 17, 2019, 15:15:46
Begreep een spierblessure, zou een uurtje kunnen spelen donderdag

Geen risico mee nemen, tegen Excelsior maar weer vlammen!

speculeter

Zonder Muhren doe je wel een jasje uit...
Hoop dat hij wel meedoet

Collingwood

Ik ben ervoor om alle twijfelgevallen te sparen. De rest er gewoon in en daarmee er vol voor gaan, niet inhouden. Moeten profvoetballers gewoon kunnen twee keer in vier dagen met daarna winterstop in het verschiet.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Dubbel en moeilijk.
Als je een ronde verder komt en je loot weer een mooie thuiswedstrijd dan ga je weer verdienen.

sunderland

Citaat van: speculeter op december 17, 2019, 17:41:33
Dubbel en moeilijk.
Als je een ronde verder komt en je loot weer een mooie thuiswedstrijd dan ga je weer verdienen.
en wat heb jij daaraan. Doe mij vlgnd seiz maar verdienen

Lore

Citaat van: sunderland op december 17, 2019, 18:32:27
en wat heb jij daaraan. Doe mij vlgnd seiz maar verdienen

Het is een beetje een dooddoener, maar of wij verder gaan en dus verdienen hoeft niet te betekenen dat wij niet promoveren en dan dus ook verdienen....... en andersom

speculeter

Bedoel ik ook een beetje.
Spelers sparen en dan mischien toch Zondag  verliezen.

Noordcambuur

Het is morgen weer afwachten wat  Higler er weer van bakt :_schater

Collingwood

Henk de Jong over de kansen van zijn manschappen: ,,We proberen het publiek met een prachtige wedstrijd te vermaken. In de beker is soms een verrassing mogelijk en daar gaan we natuurlijk voor. Over de opstelling kan ik zeggen dat alleen 100% fitte spelers aan de aftrap zullen staan. Ik neem geen enkel risico met jongens die met kleine of grote pijntjes kampen. Robert Mühren en Jarchinio Antonia zijn niet helemaal fit, staan daarom ook niet in de basis, maar kunnen hopelijk wel op de bank plaatsnemen."

De zekere afwezigen
Jordy van Deelen (knie) is nog zeker drie maanden uitgeschakeld. Giovanni Korte (enkel), Sven Nieuwpoort (bovenbeen) en Jamie Jacobs (gezichtskwetsuur) zijn eveneens - voorlopig - niet inzetbaar.

https://huisaanhuisleeuwarden.nl/artikel/1069418/cambuur-zwaar-underdog-tegen-feyenoord-in-beker.html
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Nou dat wordt helemaal niks morgen onze topscorers zijn er niet bij...... :y

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op december 18, 2019, 13:14:27
Nou dat wordt helemaal niks morgen onze topscorers zijn er niet bij...... :y
Ladan is een prima spits en mag morgen laten zien waarom hij is gehaald.
En de andere ontbrekende spelers kunnen prima binnen de selectie worden vervangen.
Ik hoop op een mooie partij waarin we goed tegenstand kunnen bieden en als we er dan uit worden geknikkerd, is het jammer. Als het maar niet verlies wordt door scheidsrechterlijke dwalingen.