Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Wanner word datum en tijd bekend gemaakt?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op december 16, 2016, 21:07:36
Iemand misschien de wedstrijd opgenomen? Of Downloadlink van hele wedstrijd? Heb alleen deze gevonden maar dat is met Spaans commentaarhttp://forum.rojadirecta.es/showthread.php?292791-FUTBOL-Dutch-Cup-16-17-Cambuur-vs-Ajax-Amsterdam-15-12-2016

Ik heb em opgenomen, maar alleen de herhaling in de nacht dus zonder de nabeschouwing. Heeft iemand die die?
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Rij ik op de snelweg bij arnhem, komt er een auto precies naast me rijden. Ik kijk naar links en zie een jongeman zijn mobiel omhoog houden met daarop het embleem van ajax en  hij steekt zijn duim omhoog :_schater :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

michello

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 16, 2016, 21:27:12
Ik heb em opgenomen, maar alleen de herhaling in de nacht dus zonder de nabeschouwing. Heeft iemand die die?

Zou je die misschien op een een of andere manier online kunnen gooien? Toch wel erg leuk om te hebben.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op december 16, 2016, 23:36:11
Zou je die misschien op een een of andere manier online kunnen gooien? Toch wel erg leuk om te hebben.

Duurt effe, moet em eerst overzetten naar een harde schijf en dan naar de laptop, zal em daarna op Wetransfer zetten. Ik laat wel weten als het klaar is.
Henk, held, bedankt

michello

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 16, 2016, 23:44:55
Duurt effe, moet em eerst overzetten naar een harde schijf en dan naar de laptop, zal em daarna op Wetransfer zetten. Ik laat wel weten als het klaar is.

_O_  :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 16, 2016, 21:31:04
Rij ik op de snelweg bij arnhem, komt er een auto precies naast me rijden. Ik kijk naar links en zie een jongeman zijn mobiel omhoog houden met daarop het embleem van ajax en  hij steekt zijn duim omhoog :_schater :_schater :_schater
nou ik had ff een drukkertje gegeven. :y

denistel

Citaat van: speculeter op december 16, 2016, 21:25:44
Wanner word datum en tijd bekend gemaakt?

denk de 25e want de 22e is utreg -ajax

denistel

vd streek 14,4 km en bakker 13,6 km gelopen tijdens scc - ajax natuurlijk geweldig
maar die cijfers moeten dus niet boven alles verheven worden.

Yellow Army

Citaat van: denistel op december 17, 2016, 10:21:45
vd streek 14,4 km en bakker 13,6 km gelopen tijdens scc - ajax natuurlijk geweldig
maar die cijfers moeten dus niet boven alles verheven worden.

Dan hebben ze veel achter de tegenstander aan gelopen want we hadden maar 28% balbezit  :_schater
Area 58

denistel

ja natuurlijk daarom heb ik liever man op man voetbal dan hoef je niet het hele veld over.
klasse dat ze zo veel lopen maar als je daardoor bij acties of kansen kracht te kort komt
is dat wel jammer natuurlijk.

Viper

Tegen ploegen als Ajax word je gewoon gedwongen om dat te doen. We hebben schuinbekkend over het veld gehold en gewacht op de foutjes van de tegenstander. Dit kan Cambuur niet iedere week opbrengen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op december 16, 2016, 23:36:11
Zou je die misschien op een een of andere manier online kunnen gooien? Toch wel erg leuk om te hebben.

Mooi klote, ga ik gisteren de wedstrijd nog even kijken, staat alleen de eerste helft er op. Harde schijf vol. Helaas dus.
Henk, held, bedankt

okkele

Citaat van: denistel op december 17, 2016, 10:09:27
denk de 25e want de 22e is utreg -ajax
dan eerder 26 toch?
ik dacht dat de speeldata 24-25-26 was.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.