Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

#2100
Citaat van: Zuid1991 op januari 24, 2018, 17:28:21
Je moet de dingen wel reĆ«el bekijken. Laat ik het anders stellen: welke club in Nederland,  buiten de top 4 neemt circa 600+ lui mee op doordeweekse dag om.20.45?
Als het uitvak een capaciteit had van 500 was het zgn uitverkocht....
Doen het gewoon algemeen slecht in Nederland qua supportersaantallen..
Het gaat me meer om de mensen die doordeweeks als excuus gebruiken, denk je dat die 12.000 Berlijners allemaal werkloos zijn.
Dat je met school zit begrijp ik maar kom op voor werk kan je gwn vrijplannen.

Zuid1991

Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 17:39:01
Doen het gewoon algemeen slecht in Nederland qua supportersaantallen..
Het gaat me meer om de mensen die doordeweeks als excuus gebruiken, denk je dat die 12.000 Berlijners allemaal werkloos zijn.
Dat je met school zit begrijp ik maar kom op voor werk kan je gwn vrijplannen.
Volgens mij moet je een ander land/cultuur niet vergelijken met de onze.
Ik ben cambuur supporter omdat ik ondermeer hou van de trouw/passie bij de supporters.
Tsja je kunt altijd dubben over aantallen.
Jaren geleden gingen we met 1000 man naar sparta. Maar toen betaalde je 10 gulden voor een buscombi.
Wees trots op de honderden die meegaan. Altijd nog beter dan wat andere clubs meenemen

Casuals-lwd

Citaat van: Zuid1991 op januari 24, 2018, 18:14:45
Volgens mij moet je een ander land/cultuur niet vergelijken met de onze.
Ik ben cambuur supporter omdat ik ondermeer hou van de trouw/passie bij de supporters.
Tsja je kunt altijd dubben over aantallen.
Jaren geleden gingen we met 1000 man naar sparta. Maar toen betaalde je 10 gulden voor een buscombi.
Wees trots op de honderden die meegaan. Altijd nog beter dan wat andere clubs meenemen
Voor NL begrippen is het prima. 500 man
Maar waar het om gaat is het excuus: doordeweeks, reageer daar nou es op ipv telkens die aantallen.

ChantiSCC

Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 18:26:58
Voor NL begrippen is het prima. 500 man
Maar waar het om gaat is het excuus: doordeweeks, reageer daar nou es op ipv telkens die aantallen.

Precies. Gewoon gaan met z'n allen. Ik sta de dag er na ook weer 6 uur op, ja dat wordt een pittig dagje maar ik heb het er voor over!

Lore

Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 17:39:01
Doen het gewoon algemeen slecht in Nederland qua supportersaantallen..
Het gaat me meer om de mensen die doordeweeks als excuus gebruiken, denk je dat die 12.000 Berlijners allemaal werkloos zijn.
Dat je met school zit begrijp ik maar kom op voor werk kan je gwn vrijplannen.

Echt? Heeft er totaal niets mee te maken wat je werk is?

Daddy T.

Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 18:26:58
Voor NL begrippen is het prima. 500 man
Maar waar het om gaat is het excuus: doordeweeks, reageer daar nou es op ipv telkens die aantallen.

Max 30 auto's slaat ook nergens op natuurlijk. Was direct uitverkocht, had er 100 van gemaakt had je 200 man extra gehad (genoeg parkeerruimte bij uitvak en gemeente Enschede is echt wel wat gewend).
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Yellow Army

Wat ik me herinner is dat de parkeerruimte bij hwt uitvak tegenvalt. Naast die 100 auto's zul je ook nog plek nodig hebben voor minimaal 10 bussen
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op januari 24, 2018, 19:33:34
Wat ik me herinner is dat de parkeerruimte bij hwt uitvak tegenvalt. Naast die 100 auto's zul je ook nog plek nodig hebben voor minimaal 10 bussen
Volgens mij ook, parkeren langs de weg achter de tribune dacht ik.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 18:26:58
Voor NL begrippen is het prima. 500 man
Maar waar het om gaat is het excuus: doordeweeks, reageer daar nou es op ipv telkens die aantallen.

Zelfde aantal als tegen Utrecht met autocombi niet slecht
Henk, held, bedankt

Zuid1991

Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 18:26:58
Voor NL begrippen is het prima. 500 man
Maar waar het om gaat is het excuus: doordeweeks, reageer daar nou es op ipv telkens die aantallen.
Ik denk dat het tijdstip waarschijnlijk voor velen nog zwaarder telt dan de doordeweekse dag. Het is een beetje van allebei.
Ach wat maakt t uut, desondanks en daar komt ie weer, is dit aantal respectabel

Tukker

Citaat van: Yellow Army op januari 24, 2018, 19:33:34
Wat ik me herinner is dat de parkeerruimte bij hwt uitvak tegenvalt. Naast die 100 auto's zul je ook nog plek nodig hebben voor minimaal 10 bussen
Parkeerruimte bij het uitvak is inderdaad vrij krap bemeten voor de capaciteit van het uitvak. Bij grote drukte kunnen ze de weg langs het spoor ook gebruiken om daar aan de weg te parkeren. Moeten alleen de tukkers die gebruik maken van deze wandelroute richting Twekkelerveld en industrieterrein iets langer wachten tit de hekken daar open gaan. Maar voor datzelfde hek staan ook de Cambuur supporters te wachten die op de fiets zijn  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Daddy T.

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 24, 2018, 19:47:40
Zelfde aantal als tegen Utrecht met autocombi niet slecht

Waren 675 supporters mee. Was toen ook op een ruk tijdstip, 18:30 uur en daarmee vol id file bij Utrecht. Dan liever 20:45 uur.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Vlampiep

Als het Sipke wederom zal lukken om de halve finale te halen, lijkt mij bij terugkomst een onthaal op het Cambuur op zijn plaats.  _O_

AliBombali

Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 18:26:58
Voor NL begrippen is het prima. 500 man
Maar waar het om gaat is het excuus: doordeweeks, reageer daar nou es op ipv telkens die aantallen.

Vette bullshit, je kunt niet voor een ander invullen! Had graag mee gewild, zelfs in de bus, maar ben tot 21.00 aan het werk.. is dat een goed excuus?

Ronnie tng

Het is gewoon een combinatie van. Nederland is al jaren een uitwedstrijd beleid gevoerd dat helemaal nergens op sloeg/slaat. Het moet allemaal een stuk supporter vriendelijker wil je de aantallen structureel omhoog krijgen. Gezinnen die een familie bezoekje plannen met een uitwedstrijd, vrienden die hotel boeken en gaan stappen in betreffende stad en zo kun je nog tig voorbeelden bedenken. In Nederland moe(s)t je verplicht met een bus. Woon je ergens anders in Nederland? Eerst met de bus naar Leeuwarden als je het uitvak in wilde. Het moet allemaal nog stukken beter en dat heeft tijd nodig.

Duitsland is voor mij het ultieme voorbeeld hoe er omgegaan moet worden met supporters. (Natuurlijk heerst daar ook wel eens onvrede) Kaartjes die spotgoedkoop zijn, geen of amper beperkingen met uitwedstrijden.

Over de wedstrijd: gas geven met z'n allen!