Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Wedstrijd tegen Jong Ajax is verplaatst naar zaterdag 1 november, 20:00

Lore

Citaat van: Bernardo op oktober 08, 2025, 15:04:13
Wedstrijd tegen Jong Ajax is verplaatst naar zaterdag 1 november, 20:00

Perfect!

Specuveter

Citaat van: Bernardo op oktober 08, 2025, 15:04:13
Wedstrijd tegen Jong Ajax is verplaatst naar zaterdag 1 november, 20:00
mooi klote....moet ik werken

Galdiano

Citaat van: Bernardo op oktober 08, 2025, 15:04:13
Wedstrijd tegen Jong Ajax is verplaatst naar zaterdag 1 november, 20:00

Gelukkig komen er dan geen spelers van Ajax 1 mee.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Weer een reis naar Waalwijk wat gaat Henk doen weer spelers sparen net als vorig seizoen?

Johan-12

Citaat van: Noordcambuur op oktober 25, 2025, 08:22:53
Weer een reis naar Waalwijk wat gaat Henk doen weer spelers sparen net als vorig seizoen?
Ging hij anders ook doen, maar nu helemaal.
Laatste twee wedstrijden 5 punten weggegeven, dus punten in de competitie zijn nu weer extra heilig.

Al blijf ik het jammer vinden dat clubs het bekertoernooi zo weggooien, daar is Cambuur niet de enige in. Maar zie GAE wat zoiets kan brengen.

Noordcambuur

Citaat van: Johan-12 op oktober 25, 2025, 08:38:22
Ging hij anders ook doen, maar nu helemaal.
Laatste twee wedstrijden 5 punten weggegeven, dus punten in de competitie zijn nu weer extra heilig.

Al blijf ik het jammer vinden dat clubs het bekertoernooi zo weggooien, daar is Cambuur niet de enige in. Maar zie GAE wat zoiets kan brengen.
je moet er vol tegenaan met beste basiself anders kun je beter thuis blijven.

Een ronde verder levert de club weer geld op??


Niet weer als vorige beker ronde toen was het 4-1 :O

Specuveter

Reken er Maar op dat er v??l spelers rust krijgen
En er veel jongens van onder 21 meedoen.

Poetser

Citaat van: Specuveter op oktober 25, 2025, 09:06:14
Reken er Maar op dat er v??l spelers rust krijgen
En er veel jongens van onder 21 meedoen.

En terecht.

Alles voor de competitie.

Destroyer

Citaat van: Specuveter op oktober 25, 2025, 09:06:14
Reken er Maar op dat er v??l spelers rust krijgen
En er veel jongens van onder 21 meedoen.

De k het niet hoor. Beker is niet minder belangrijk.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sjaak

Citaat van: Galdiano op oktober 08, 2025, 19:41:46
Gelukkig komen er dan geen spelers van Ajax 1 mee.

Gelukkig? Dat is juist jammer man. Die kunnen we hebben

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op oktober 25, 2025, 09:31:17
De k het niet hoor. Beker is niet minder belangrijk.
beker is wel belangrijk voor de club inkomsten en veel aandacht in media hoe ver dat je komt natuurlijk kijk naar B.v. Tegen NEC thuis in het oude stadion halve finale  |:)

Bankzitter

Reken maar dat de wissels mogen spelen...

Jansen

Kooistra Baoef Berkhout Marsman

Nap R?lke Balk

Henstra Binder vVeen

Binder zou ook Visser kunnen zijn maar als je Binder deze niet laat spelen, wanneer dan wel?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op oktober 25, 2025, 10:53:18
Reken maar dat de wissels mogen spelen...

Jansen Meijster

Kooistra Bakkati Baoef (helft?) Berkhout Jonker Marsman

Nap R?lke Balk

Henstra Binder vVeen

Binder zou ook Visser kunnen zijn maar als je Binder deze niet laat spelen, wanneer dan wel?

Balk gister gewisseld, dus die zal idd wel spelen. Veel meer smaken hebben we ook niet?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op oktober 25, 2025, 10:53:18
Reken maar dat de wissels mogen spelen...

Jansen

Kooistra Baoef Berkhout Marsman

Nap R?lke Balk

Henstra Binder vVeen

Binder zou ook Visser kunnen zijn maar als je Binder deze niet laat spelen, wanneer dan wel?
nou dan hoop ik dat RKC ook maar zo over denkt het 2e team opstellen  :R