Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

We spelen met 5 man achterop, je kan altijd bij blessure 4-3-3 spelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Agy

Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2017, 08:12:21
Drie CV's in het veld en eentje op de bank, moet genoeg zijn.

Citaat van: Galdiano op januari 25, 2017, 08:12:51
We spelen met 5 man achterop, je kan altijd bij blessure 4-3-3 spelen.

Lijkt mij ook en anders kun je idd altijd nog met 4 verdedigers gaan spelen met een controleur ervoor inplaats van erachter.

666

Zin in.... Mooi op tiet naar huus en dan gaan  |:).

Ps de halve liters amstel blikken zijn in de aanbieding bij de AH  :D
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Gasgeve

Claver en/of den Hoedt zullen wel op de bank zitten, als extra opties voor de verdediging.

ChantiSCC

Hoeveel bussen gaan er die kant op?  |:)

Yellow Army

4 bussen
5 busjes
125 auto's
675 man
Bier in de bus
Bier in het uitvak
Bier in de reclame

Wat wil een mens nog meer  |:)
Area 58

Agy

Citaat van: Yellow Army op januari 25, 2017, 12:39:56
4 bussen
5 busjes
125 auto's
675 man
Bier in de bus
Bier in het uitvak
Bier in de reclame

Wat wil een mens nog meer  |:)

Nou........ een halve finale plaats graag..  :y

sunderland

Citaat van: Yellow Army op januari 25, 2017, 12:39:56
4 bussen
5 busjes
125 auto's
675 man
Bier in de bus
Bier in het uitvak
Bier in de reclame

Wat wil een mens nog meer  |:)
+ sponsorbus +bestuur

666

Citaat van: sunderland op januari 25, 2017, 12:46:54
+ sponsorbus +bestuur

Meer dan goed vertegenwoordigd  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

Citaat van: Galdiano op januari 25, 2017, 08:12:51
We spelen met 5 man achterop, je kan altijd bij blessure 4-3-3 spelen.

5 man tegen 2 aanvallers?? kest beter 3-5-2 spelen tegen hun denk ik de slag
zal vallen op het middenveld.

sunderland

Nog 2 uurkes voor vertrek

sunderland

Citaat van: denistel op januari 25, 2017, 13:06:08
5 man tegen 2 aanvallers?? kest beter 3-5-2 spelen tegen hun denk ik de slag
zal vallen op het middenveld.
wat rot mij het hoe ze spelen als ze maar opletten.Dus Anderson en Peersman en Nienhuis  :0=

denistel

Citaat van: sunderland op januari 25, 2017, 13:06:26
Nog 2 uurkes voor vertrek

dan bist er om half 5 al

Noordcambuur

Het begint me aardig te kriebelen om mijn oude dag :y

DayDreamer

Citaat van: denistel op januari 25, 2017, 13:10:23
dan bist er om half 5 al

Jij verwacht geen spits tussen Almere en Utrecht?. Wij gaan rond half 4 - kwart voor 4 weg.