Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: piene hassus op december 28, 2017, 11:44:56
Skrijnender is dat we in Dordt wonnen hewwe
Daar verloren we ook. 1-0.

piene hassus

Dat seizoen toch niet?

okkele


voor de mensen die grim nog willen zien.
cambuur 2x op dezelfde paal.
in de slotfase het antwoord.
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

V-man

FC Twente hervat de competitie op zaterdag 20 januari met een uitwedstrijd tegen hekkensluiter Roda JC. Een week later is in Enschede koploper PSV de opponent en drie dagen daarna komt SC Cambuur naar de Grolsch Veste in de kwartfinales van het bekertoernooi.

Haha als voorbereiding een, niet gewenst trainingskamp door GJVB, vervelend schoolreisje naar Spanje dus daar liggen wel degelijk kansen! |:)

vialli

Citaat van: okkele op december 29, 2017, 20:28:50

voor de mensen die grim nog willen zien.
cambuur 2x op dezelfde paal.
in de slotfase het antwoord.
:proost

Dit is typisch Cambuur door de jaren heen  :R :R welke trainer er ook voor de groep stond.

Bernardo

Autocombi

Kaartprijs € 5,-
Toegestaan maximaal 30 personenauto's (en 5 meerpersoonsbusjes, vol=vol)
Omwisselen van 19.15 -19.45 uur bij parkeerplaats Boermark aan de A1
Routebeschrijving c.q. parkeerkaart wordt uitgereikt op het omwisselpunt (bij aankomst in het zicht plaatsen).
Buscombi         

SC Cambuur en GEBO Tours bieden deze busreis voor alle supporters aan met korting: € 17,50 voor alle supporters
Vertrek 17.00 uur vanaf het parkeerterrein gastenvak*
Supporters dienen uiterlijk 16.45 uur aanwezig te zijn
Instap op vertoon van e-ticket
*Indien er in 2 clusters wordt gereden, dan zullen de aangepaste clustertijden t.z.t. bekend worden gemaakt

Er rijdt dit keer ook een zogenaamde familiebus naar de Grolsch Veste. Deze bus is speciaal voor gezinnen en hierin is het nuttigen van alcohol niet toegestaan. Selecteer 'bus 8' als je hierin wilt plaatsnemen.

Voor deze wedstrijd ontvangt elke meereizende supporter 1 loyaltypunt.

Graag tot in Enschede!

Galdiano

30 auto's is wel magertjes!
Die restrictie voor max aantal busjes mag ook wel eens opgeheven worden wat een onzin.

Benieuwd of de bus wat animo kan verwachten. Na eventuele verlenging ben je tussen 2 a 3 uur thuis.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Het aantal auto's kan nog omhoog. Heeft gewoon te maken met capaciteit aldaar.

Galdiano

Citaat van: SCC-J op januari 10, 2018, 18:42:59
Het aantal auto's kan nog omhoog. Heeft gewoon te maken met capaciteit aldaar.

Ooh dus als blijkt dat 30 te weinig zijn, kan het uitgebreid worden?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

@SCCambuurLwd: ? De autocombi voor #TweCam is helemaal UITVERKOCHT! Bijschrijven is uiteraard nog wel mogelijk en ook in de bussen is nog plek. #kwartfinale https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/951386044011892741/photo/1

Ronnie tng

Laatste keer Twente in de beker was een mooi dagje ondanks het resultaat. Geloof dat toen alleen noord goed gevuld was  :)

Lore

Citaat van: Ronnie tng op januari 11, 2018, 17:45:50
Laatste keer Twente in de beker was een mooi dagje ondanks het resultaat. Geloof dat toen alleen noord goed gevuld was  :)

Bedoel je jaren geleden? Was het niet 1 - 1 en toen eruit in verlenging?

papier

Jeetje, maar 30 auto's dat is wel heel weinig. Dat wordt maar het thuisvak denk ik... volgens mij ook vrije verkoop dus dat komt wel goed.

Lore

Citaat van: Bernardo op januari 10, 2018, 17:53:22
Autocombi

Kaartprijs € 5,-




Mooie prijs, maar ik zie op de site van FC Fraude dat seizoenkaarthouders € 7,50 korting krijgen. Ik dacht dat dat ivm recettedeling niet mocht?

Lijkt mij een sigaar uit de doos van Cambuur!