Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Zonde zeg. Houtkoop weer back dus.

Collingwood

Citaat van: Bernardo op januari 29, 2018, 11:59:40
Zonde zeg. Houtkoop weer back dus.

Lijkt me wel, zou me niet verbazen als het nu een 5-3-2/3-5-2 formatie wordt.
Kalmte alleen kan u redden.

thankyou

600 gekken mee ?  |:)
Cambuur, Beer & Loyal Mates

PePe

Cambuur: "Neat te ferliezen? Alles te winnen!"

Als de spelers hieraan denken, dan kunnen ze een puike prestatie leveren!!

ChantiSCC


ChantiSCC

Citaat van: Collingwood op januari 29, 2018, 11:53:02
Van Deelen en Narsingh helaas nog afwezig.

Ai ai ai, die 2 had ik er erg graag bij gezien!

sunderland

Klopt maar vrijdag is belangerijker

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op januari 29, 2018, 11:53:02
Van Deelen en Narsingh helaas nog afwezig.
Jammer.
Van Narsingh weten we dat hij 75% van de competitie niet speelt vanwege zijn blessure gevoeligheid.
Maar dat dat okkenootje van laatst zo'n uitwerking op hem heeft verbaasd mij.

PePe

Kunnen de steeds terug kerende blessures van Narsingh niet worden geopereerd?

Bernardo

Narsingh is tegen de Graafschap gewoon uit de wedstrijd geschopt, kon hij weinig aan doen.

Galdiano

Ze hadden Narsingh gewoon naar Twente moeten laten gaan destijds en flink kunnen cashen.
Top speler alleen fysiek niet sterk en niet constant genoeg.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

D.H.Skolten

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 28, 2018, 20:24:58
Vorige eeuw kwart tegen sparta
2015 kwart tegen pec
2017 halve tegen az
2018 kwart tegen twente
Die tegen Sparta (uit met 2000 man en Micheal Mols als spits) kan ik me nog goed herrineren. Volgens mij 2-0 verloren en nog steeds als Sparta een goal scoort en "sp-ar-ta" zingt ben ik weer terug op spangen die dag. #jeugdtrauma

Shar

Citaat van: D.H.Skolten op januari 29, 2018, 21:22:54
Die tegen Sparta (uit met 2000 man en Micheal Mols als spits) kan ik me nog goed herrineren. Volgens mij 2-0 verloren en nog steeds als Sparta een goal scoort en "sp-ar-ta" zingt ben ik weer terug op spangen die dag. #jeugdtrauma
Kan mij ook nog wel eea van die dag herinneren, oa ook dat ongeluk. Maar Mols? Die was toen toch al een tijdje weg toch?

AL

Citaat van: Collingwood op januari 29, 2018, 12:03:41
Lijkt me wel, zou me niet verbazen als het nu een 5-3-2/3-5-2 formatie wordt.

Zou mij verbazen als het geen 532 zou worden.

Cummins
Sai, Steenvoorden,Schilder, vd Laan/el Baad en Houtkoop
Schils, Barto en Rosheuvel
Kallon en Robertha

Zuid1991

Citaat van: Shar op januari 29, 2018, 21:37:46
Kan mij ook nog wel eea van die dag herinneren, oa ook dat ongeluk. Maar Mols? Die was toen toch al een tijdje weg toch?
Klopt geen mols.
De nooijer deed ons de das om.
Hele overdekte staan tribune vol met scc'ers.