Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: speculeter op januari 30, 2017, 09:11:20
Las net dat el baad is geschorst voor deze wedstrijd?

Klopt, 2 gele kaarten

oldehove

Puntenstysteem zal vast z'n werk gaan doen. Eindhoven uit werden er ook mensen gebelt die meerdere uitwedstrijden erbij waren om eerder kaarten te halen.
ut komt su as het komt

Collingwood

Citaat van: justremco op januari 30, 2017, 09:18:54
Klopt, 2 gele kaarten

Niet per se ongunstig, als Steenvoorden dan maar weer goed (dus 100% fit) terug is. Die is met zijn fysiek beter opgewassen tegen Weghorst denk ik.
Kalmte alleen kan u redden.

Tukker

Citaat van: oldehove op januari 30, 2017, 09:34:14
Puntenstysteem zal vast z'n werk gaan doen. Eindhoven uit werden er ook mensen gebelt die meerdere uitwedstrijden erbij waren om eerder kaarten te halen.
Klopt. Nu alleen nog niets gehoord.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

oldehove

Citaat van: Tukker op januari 30, 2017, 10:20:47
Klopt. Nu alleen nog niets gehoord.
Kan nog komen, Ook nog niks  bekend mbt kaartverkoop !
ut komt su as het komt

D.H.Skolten

Ik ben dit jaar nog geen uitwedstrijd meegeweest, maar vind wel dat mensen die dit jaar uitwedstrijden hebben bezocht voorrang hebben ook al zou ik graag mee willen naar Alkmaar.

Collingwood

VOORRANG VOOR TROUWE SUPPORTERS BIJ HALVE FINALE BEKER

SC Cambuur staat voor het eerst in de clubhistorie in de halve finales van de KNVB-Beker. Op donderdag 2 maart gaan de mannen van Hulshoff en Slot het in Alkmaar opnemen tegen AZ (aftrap 20.45 uur).

Het is overbodig om te melden dat de belangstelling vanuit Leeuwarden om de club te steunen in het AFAS Stadion enorm is. Op dit moment zijn we nog in gesprek met AZ over de voorwaarden en aantallen, wel is zeker dat de vaste supporters van de uitwedstrijden van SC Cambuur voorrang krijgen.

Deze volgorde zal worden aangehouden:
Uitkaarthouders die dit seizoen één of meerdere wedstrijden hebben bezocht
Uitkaarthouders met seizoenkaart
Uitkaarthouders met clubkaart
Uitkaarthouders

Nog niet in het bezit van een uitkaart en wil je mee naar Alkmaar? Vraag dan voor uiterlijk vrijdagavond 20.00 uur je uitkaart aan bij de administratie van het stadion of in de Fanshop.

De verwachting is dat er eind deze week meer duidelijk zal zijn over de kaartverkoop. Uiteraard zullen we dit dan direct delen.

http://cambuur.nl/nieuws/voorrang-trouwe-bezoekers-halve-finale-beker/
Kalmte alleen kan u redden.

Drumfather SCC

Citaat van: Collingwood op januari 31, 2017, 10:37:59
VOORRANG VOOR TROUWE SUPPORTERS BIJ HALVE FINALE BEKER

SC Cambuur staat voor het eerst in de clubhistorie in de halve finales van de KNVB-Beker. Op donderdag 2 maart gaan de mannen van Hulshoff en Slot het in Alkmaar opnemen tegen AZ (aftrap 20.45 uur).

Het is overbodig om te melden dat de belangstelling vanuit Leeuwarden om de club te steunen in het AFAS Stadion enorm is. Op dit moment zijn we nog in gesprek met AZ over de voorwaarden en aantallen, wel is zeker dat de vaste supporters van de uitwedstrijden van SC Cambuur voorrang krijgen.

Deze volgorde zal worden aangehouden:
Uitkaarthouders die dit seizoen één of meerdere wedstrijden hebben bezocht
Uitkaarthouders met seizoenkaart
Uitkaarthouders met clubkaart
Uitkaarthouders

Nog niet in het bezit van een uitkaart en wil je mee naar Alkmaar? Vraag dan voor uiterlijk vrijdagavond 20.00 uur je uitkaart aan bij de administratie van het stadion of in de Fanshop.

De verwachting is dat er eind deze week meer duidelijk zal zijn over de kaartverkoop. Uiteraard zullen we dit dan direct delen.

http://cambuur.nl/nieuws/voorrang-trouwe-bezoekers-halve-finale-beker/

Dat trouwe ook  :R
In de tekst staat vaste, dat klinkt beter  :D
Want door ziekte, financien of andere zaken kunnen niet altijd mensen mee
Met het oog op de term vaste ben ik het met de voorrang eens maar trouwe?
Nee, Dat had voor mij niet de titel hoeven zijn
Verder hoop ik er bij te kunnen zijn!

GerardFraneker


Ik was er met de 2de ronde van de knvb Beker tegen Tec ook bij, extra extra voorrang?  :devil

speculeter

Met uitwedstrijden bedoelen ze alle uitwedstrijden?
Ik was in Emmen...heb een uitkaart en seizoenskaart.
Dus sta bovenaan in de rangorde?

Collingwood

Citaat van: speculeter op januari 31, 2017, 11:13:47
Met uitwedstrijden bedoelen ze alle uitwedstrijden?
Ik was in Emmen...heb een uitkaart en seizoenskaart.
Dus sta bovenaan in de rangorde?

Inderdaad! Volgens Cambuur hebben ze sowieso genoeg kaarten voor iedereen die dit seizoen minimaal één keer mee is geweest naar een uitwedstrijd.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: speculeter op januari 31, 2017, 11:13:47
Met uitwedstrijden bedoelen ze alle uitwedstrijden?
Ik was in Emmen...heb een uitkaart en seizoenskaart.
Dus sta bovenaan in de rangorde?

Nee jij niet  :devil
Area 58


TopperM

Hoe wordt het geregistreerd hoeveel uitwedstrijden je dit seizoen mee bent geweest?

dizzhead

Citaat van: TopperM op januari 31, 2017, 12:09:53
Hoe wordt het geregistreerd hoeveel uitwedstrijden je dit seizoen mee bent geweest?
dmv je uitkaart lijkt me...