Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op december 18, 2017, 19:39:21
Ze tellen zelfs stewards en dergelijke mee.

Liefst 577 G.V.V.V.'ers vormen dinsdag de blauwe brigade voor de bekerwedstrijd tegen Cambuur! Dat heeft de bekerorganisatie maandag bekendgemaakt.

G.V.V.V. verkocht in totaal 338 kaarten voor de bekerwedstrijd die dinsdag om 19.45 uur in beweging wordt gebracht in Leeuwarden. Businessclub Vallei en Rijn verkocht alle plaatsen (60) voor het georganiseerde sponsorarrangement.

Met daarbij opgeteld de kaarten voor de familie van de A-selectie, de Veenendalers die een kaart kochten bij Cambuur, de stewards en aanwezige bestuursleden komt de organisatie tot het fantastische totaal van 577 G.V.V.V.'ers.

Ze tellen papier en mij ook mee denk ik...
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Bernardo op december 18, 2017, 19:39:21
Ze tellen zelfs stewards en dergelijke mee.

Liefst 577 G.V.V.V.'ers vormen dinsdag de blauwe brigade voor de bekerwedstrijd tegen Cambuur! Dat heeft de bekerorganisatie maandag bekendgemaakt.

G.V.V.V. verkocht in totaal 338 kaarten voor de bekerwedstrijd die dinsdag om 19.45 uur in beweging wordt gebracht in Leeuwarden. Businessclub Vallei en Rijn verkocht alle plaatsen (60) voor het georganiseerde sponsorarrangement.

Met daarbij opgeteld de kaarten voor de familie van de A-selectie, de Veenendalers die een kaart kochten bij Cambuur, de stewards en aanwezige bestuursleden komt de organisatie tot het fantastische totaal van 577 G.V.V.V.'ers.

plus Kuzman en dan kom ik op..... 578 GVVV ers :D

Galdiano

Benieuwd naar vanavond.
Zullen zich wel helemaal ingraven en juist daar is Cambuur zwak tegen, want die kunnen het spel niet maken.
Ik laat me positief verassen. Mooi dat er 338 supporters meekomen in het uitvak.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Zolang het 0-0 of 1-0 staat zullen hun met het hart spelen.Ruimtes zullen klein zijn dus zal het idiviueel moeten gebeuren denk ik.

Gasgeve

Citaat van: sunderland op december 19, 2017, 08:16:05
Zolang het 0-0 of 1-0 staat zullen hun met het hart spelen.Ruimtes zullen klein zijn dus zal het idiviueel moeten gebeuren denk ik.
Eens. Daarom is het opstellen van Smeets ook vereist in deze wedstrijd. Kan zo'n wedstrijd open breken met een mooie pass.

sunderland

Smeets moet altijd spelen omdat hij dat juist kan. Ik bedoel eigenlijk iemand uitspelen dus durven een actie te maken en afronden

El FLaco

Heb r gewoon echt zin in!

Nog gespannen ook


Gasgeve

Vandaag was ook een mooi moment om Mathieu te laten spelen. Toch iemand die in de kleine ruimte wel wat weet te creëren. Ik zou hem in een wedstrijd als vandaag met zo'n tegenstander altijd opstellen.

Stanley

Ik denk dat we weer veel corners krijgen. Met Smeets en de kopsterke Steenvoorden gaan we de wedstrijd winnen!

sunderland

Citaat van: Gasgeve op december 19, 2017, 09:11:07
Vandaag was ook een mooi moment om Mathieu te laten spelen. Toch iemand die in de kleine ruimte wel wat weet te creëren. Ik zou hem in een wedstrijd als vandaag met zo'n tegenstander altijd opstellen.
wudde het vanzelf eens

Lore

Citaat van: Gasgeve op december 19, 2017, 08:28:20
Eens. Daarom is het opstellen van Smeets ook vereist in deze wedstrijd. Kan zo'n wedstrijd open breken met een mooie pass.

Smeets vind ik werkelijk een fijne speler om te zien spelen. Hij brengt gewoon iets dat minder in de ploeg zit.

Citaat van: sunderland op december 19, 2017, 08:40:15
Smeets moet altijd spelen omdat hij dat juist kan. Ik bedoel eigenlijk iemand uitspelen dus durven een actie te maken en afronden

Eens, snap jij er iets van dat hij soms gepasseerd wordt?


Citaat van: El FLaco op december 19, 2017, 08:47:49
Heb r gewoon echt zin in!

Nog gespannen ook

Ai, ai, ai, gespannen! Dit was de afgelopen jaren toch een potje waar wij lekker achterover konden leunen en wachten op de doelpunten. Nou ja, das Cambuurs dan maar......... klote pot en in de laatste minuten de 1 - 0!

Daarna nooit meer over praten en donderdag mee in de loting!

El FLaco

Citaat van: Lore op december 19, 2017, 10:14:47
Daarna nooit meer over praten en donderdag mee in de loting!

zo is het!
Ben bang voor onderschatting

sunderland

Ja ik snapte wel dat Smeets er naast stond de eerste 8 weds ( zelf duidelijk gezien op training) maar daarna moet je hem vaste waarde laten worden met zijn kwaliteit. Ik zeg al 3 maand dat ze de besten moeten opstellen maar dat gebeurt steeds niet en dat heeft dijkhuizen ook de kop gekost. Het maakt niks uit of je 4-3-3 of 4-4-2 je moet naar je materiaal spelen vind ik. Sipke begint nu wel bijv een kip vertrouwen te geven net als streek verl seiz. Dat bijv een fitte Narsingh niet speelt vind ik onvoorstelbaar net als Vd laan

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op december 19, 2017, 12:40:23
Ja ik snapte wel dat Smeets er naast stond de eerste 8 weds ( zelf duidelijk gezien op training) maar daarna moet je hem vaste waarde laten worden met zijn kwaliteit. Ik zeg al 3 maand dat ze de besten moeten opstellen maar dat gebeurt steeds niet en dat heeft dijkhuizen ook de kop gekost. Het maakt niks uit of je 4-3-3 of 4-4-2 je moet naar je materiaal spelen vind ik. Sipke begint nu wel bijv een kip vertrouwen te geven net als streek verl seiz. Dat bijv een fitte Narsingh niet speelt vind ik onvoorstelbaar net als Vd laan

En Smeets heeft als een van de weinigen een leiderskwaliteit
Henk, held, bedankt

Stanley

Smeets straalt inderdaad de leidersrol uit, zou mooi zijn dat dit middenveld het laat zien vanavond, zeer benieuwd?