Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: dizzhead op januari 26, 2017, 23:41:38
Kut loting hadden we de vorige twee rondes ook.

We hebben AZ al eens eerder uit de beker gespeeld.

D.H.Skolten

Kut man, Ik had Cambuur in alle gevallen enn kans gegeven zolang het maar niet AZ uit zou zijn en natuurlijk wordt het precies dat!

Treb

Citaat van: ChantiSCC op januari 26, 2017, 23:45:01
Wat een pech, sfeerloos daar die mensen met hun klappertjes. Dkv publiek. Bomvol uitvak en gasgevuh! Utrecht uit of AZ uit is niet een wereld van verskil.

Niet helemaal eens. Utrecht uit doen we het altijd best aardig. AZ uit laatste jaren vrij kansloos.

Dan maar weer stunten. Hopelijk krijgen we er nog een paar vakken bij van AZ zodat het een halve thuiswedstrijd wordt.

D.H.Skolten

Citaat van: Treb op januari 26, 2017, 23:47:46
Niet helemaal eens. Utrecht uit doen we het altijd best aardig. AZ uit laatste jaren vrij kansloos.

Dan maar weer stunten. Hopelijk krijgen we er nog een paar vakken bij van AZ zodat het een halve thuiswedstrijd wordt.
Laten we dat hopen!

PePe

Nu nog een spits halen, is nodig voor de finale van de beker.

D.H.Skolten

Maar als je die wedstrijd wint heb je gewoon een kans om de beker te winnen! je weet het maar nooit, gewoon er voor gaan en je eigen spel spelen.

Scc4-ever

T is een poeploting. Maar niks is onmogelijk meer.  Gewoon weer stunten dit keer tegen AZ. Kom op cambuur |:)

PePe

Citaat van: D.H.Skolten op januari 26, 2017, 23:52:57
Maar als je die wedstrijd wint heb je gewoon een kans om de beker te winnen! je weet het maar nooit, gewoon er voor gaan en je eigen spel spelen.

Spelers hoef je in dit stadium niet meer te motiveren.

Bernardo

Tja kut loting. Maar dat zeiden we de vorige keren ook. Vol er op knallen! |:)

Bolle

Citaat van: Treb op januari 26, 2017, 23:47:46
Niet helemaal eens. Utrecht uit doen we het altijd best aardig. AZ uit laatste jaren vrij kansloos.

Dan maar weer stunten. Hopelijk krijgen we er nog een paar vakken bij van AZ zodat het een halve thuiswedstrijd wordt.

Een van de laatste keren AZ-uit verloren we pas in de extreme slotfase...

Massaal naar Alkmaar en weer stunten! Op naar de Kuip!

fred

Vitesse uit had nog slechter geweest dan AZ...maar tegen Ajax en Utrecht waren we op papier ook al kansloos.
De bal is rond, dit zijn speciale wedstrijden waarin alles kan.

D.H.Skolten

Citaat van: PePe op januari 26, 2017, 23:55:10
Spelers hoef je in dit stadium niet meer te motiveren.
Als ze zich maar niet VOLLEDIG gaan aanpassen aan AZ.

Drumfather SCC

Gatver, Grafloting...
Ik zei het al toen AZ uit de koker kwam
Maar goed; Op naar de Kuip
Wie weet lukt het

Zou een laatste training a la DKV niet tof zijn of mag dat niet meer?

D.H.Skolten

Citaat van: fred op januari 26, 2017, 23:57:11
Vitesse uit had nog slechter geweest dan AZ...maar tegen Ajax en Utrecht waren we op papier ook al kansloos.
De bal is rond, dit zijn speciale wedstrijden waarin alles kan.
Vitesse uit was veel beter geweest, geloof me.

Bernardo

Citaat van: D.H.Skolten op januari 26, 2017, 23:59:09
Vitesse uit was veel beter geweest, geloof me.

Want?