Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Galdiano op december 21, 2017, 09:57:17
Ik vind alles best als het PSV maar niet gaat worden, wat een schijtclub is dat!
De rest zijn prima en leuke tegenstanders, zowel uit als thuis  |:)

Laat Jong Utrecht maar mooi staan op maandag, dan donderdag de beker en Eagles thuis maar naar zondag.
EENS

Noordcambuur

Nou mannen wie willen we vanavond mee gekoppeld worden en dan liefs thuis.

Bernardo


zeewolde

Roda, willem 2 of Heracles

hobbes


NRG

Zolang  het maar thuis is vind ik alles prima..

NRG

Laatste eerste divisie ploeg in de beker. Wie we ook loten. We zijn altijd de underdog.

punkman

Loting komt na de samenvattingen op Veronica neem ik aan?
Kan het zo even niet vinden.

PePe

Heel vreemd, wel video ref bij Feijenoord - Heracles?
En niet bij Cambuur - GVV.
Afgekeurde goal Roberta, voor zg handsbal van Peersman.
Gelukkig niet van belang, maar je zal hierdoor maar verliezen.

PePe

Citaat van: punkman op december 21, 2017, 22:44:28
Loting komt na de samenvattingen op Veronica neem ik aan?
Kan het zo even niet vinden.

Loting om ongeveer: 23:40 uur

zeewolde

Fox geeft aan 23.25

punkman

Thanx voor de antwoorden. :thumbsup

Hopen op een leuke tegenstander.

PePe

Citaat van: punkman op december 21, 2017, 22:48:34
Thanx voor de antwoorden. :thumbsup

Hopen op een leuke tegenstander.

Roda JC thuis?

punkman

Citaat van: PePe op december 21, 2017, 22:49:21
Roda JC thuis?
Daar hebben we nog een appeltje mee te schillen, zou welk leuk zijn als wij hun eruit knikkeren.

speculeter

Roda of Willem 2 thuis zou mooiste zijn.
Ook leuke oude bekenden ?