Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

#1110
Ik geef de dagjesmensen weinig kans. Terecht ook

richard

550 kaarten verkocht en mensen moeten uur in rij staan???kan alleen bij
Cambuur!!

vialli

Citaat van: richard op februari 07, 2017, 22:24:07
550 kaarten verkocht en mensen moeten uur in rij staan???kan alleen bij
Cambuur!!

D'r is gelukkig nog een rij  :_schater

El Ma-kri-niii

Citaat van: richard op februari 07, 2017, 22:24:07
550 kaarten verkocht en mensen moeten uur in rij staan???kan alleen bij
Cambuur!!
Was anders prima georganiseerd gisteren, daar wordt men steeds beter in bij de club. Als je er om zes uur was moest je inderdaad in de rij staan. Ik was er om half acht, en kon bijna in een keer doorlopen.

DayDreamer

Citaat van: Casuals-lwd op februari 07, 2017, 22:11:58
Ik geef de dagjesmensen weinig kans. Terecht ook

Jij denkt dat er donderdag weer zo'n rij staat?  Ik niet, denk dat er meer dan genoeg kaarten over blijven voor mensen die nog niet een uitwedstrijd hebben bezocht.

Noordcambuur

Ik heb 4 kaarten voor thuis tribune mooi met de auto er heen.

El Ma-kri-niii

Citaat van: DayDreamer op februari 08, 2017, 10:25:12
Jij denkt dat er donderdag weer zo'n rij staat?  Ik niet, denk dat er meer dan genoeg kaarten over blijven voor mensen die nog niet een uitwedstrijd hebben bezocht.
Wat zijn dagjesmensen? Trouwe seizoenkaarthouders (met een uitkaart bovendien) noem ik geen dagjesmensen. Degenen die na de kaartverkoop van dkv-uit met een gloednieuwe uitkaart het Hertje uitliepen, dát zijn de dagjesmensen. Die hebben dit keer weinig kans als ze geen seizoenkaart hebben.

SCC-J

Citaat van: richard op februari 07, 2017, 22:24:07
550 kaarten verkocht en mensen moeten uur in rij staan???kan alleen bij
Cambuur!!
Was gewoon prima geregeld hoor! Snap niet dat iedereen er om 18 uur gaat staan als je donderdag en vrijdag ook kaarten kan halen.

thankyou

Cc bus rijd zag ik , ook hkn bus?  |:)
Cambuur, Beer & Loyal Mates

michello

#1119
Citaat van: SCC-J op februari 08, 2017, 10:37:55
Was gewoon prima geregeld hoor! Snap niet dat iedereen er om 18 uur gaat staan als je donderdag en vrijdag ook kaarten kan halen.

Precies. Bovendien goed gecommuniceerd dit keer door de club.  Er is duidelijk aangegeven dat de 850 mensen die dit seizoen mee waren geweest meer dan genoeg gelegenheid hebben kaarten te halen. Dat 70 % dan dinsdag komt is niet de schuld van Cambuur.

Whoestemen

Citaat van: michello op februari 08, 2017, 11:04:15
Precies. Bovendien goed gecommuniceerd dit keer door de club.  Er is duidelijk aangegeven dat de 850 mensen die dit seizoen mee waren geweest meer dan genoeg gelegenheid hebben kaarten te halen. Dat 70 % dan dinsdag komt is niet de schuld van Cambuur.

Klopt helemaal, gewoon prima geregeld! En zo'n rij doet het leuk op Twitter ?

speculeter

Verbazingwekkend inderdaad.
Vrijdag even wat eerder naar de wedstrijd en kaartjes bij de shop halen.
is tot 8 uur open?

666

Citaat van: El Ma-kri-niii op februari 08, 2017, 10:07:48
Was anders prima georganiseerd gisteren, daar wordt men steeds beter in bij de club. Als je er om zes uur was moest je inderdaad in de rij staan. Ik was er om half acht, en kon bijna in een keer doorlopen.

Ik kon ook zo doorlopen, geen rij gezien.

Ps wel bij de 10 bussen voor het eerste cluster, wat de 1 niet leuk vind en de ander juist top  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

de Kale


PePe

Voorheen spraken we vaak over de gifbeker, gelukkig is dit momenteel de KNVB beker.