Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Tja, de media duikt er natuurlijk ook op omdat het onze eerste keer is. Zo raar interview vind ik dit niet eens trouwens, legt alles keurig uit.

Collingwood

Citaat van: Bernardo op februari 02, 2017, 19:48:04
Tja, de media duikt er natuurlijk ook op omdat het onze eerste keer is. Zo raar interview vind ik dit niet eens trouwens, legt alles keurig uit.

Het interview zelf is inderdaad niks mis mee!
Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

Het is toch ook gewoon exposure voor de club. Er wordt weer over je geschreven, ook nog eens in een positieve context. Er zijn ook sponsoren die kranten lezen en radio luisteren.

sunderland

Abma heeft de meeste weds maar komt nooit meer hier

Collingwood

Citaat van: dizzhead op februari 02, 2017, 21:13:34
Het is toch ook gewoon exposure voor de club. Er wordt weer over je geschreven, ook nog eens in een positieve context. Er zijn ook sponsoren die kranten lezen en radio luisteren.

Goed punt inderdaad. Ik bekeek het meer vanuit de sportieve kant, maar ik kan ook wel begrijpen dat de directie de positiviteit die momenteel rond de club hangt even (liefst commercieel) wil uitbuiten.
Kalmte alleen kan u redden.

Bolle

Kom op zeg. Prima en op n keurige wijze zo.

Als er niets wordt gecommuniceerd en we zouden eruit vliegen bij die kaas-draaiers dan is t ook niet goed.

:0= OP NAAR DE KUIP!

SCC-J

 :?

Het is dan niet goed omdat we dan verloren hebben.  Niet omdat iemand bij de bvo niet het hele traject naar de kuip al van te voren in de krant beschreven heeft.... lijkt me

Bolle

Begrijpend lezen...

Hoe dan ook: jammer dat het nog een paar weken duurt tot AZ-uit...


Casuals-lwd

#1044
Citaat van: justremco op februari 04, 2017, 16:40:37
Verplichte buscombi voor 15 euro:
http://cambuur.nl/nieuws/dankzij-hoofdsponsor-dijkstra-draisma-slechts-e-15-naar-halve-finale/
Wat een onzin, diep maar dan ook DIEP triest. Verplichte buscombi?. AZ is een lachertje

speculeter

Belachelijk.
Kan dit nog worden terug gedraaid?
Ik was van plan te gaan met mij  eigen auto.
Maar kijk het nu wel op tv

Cor

Citaat van: speculeter op februari 04, 2017, 16:58:30
Belachelijk.
Kan dit nog worden terug gedraaid?
Ik was van plan te gaan met mij  eigen auto.
Maar kijk het nu wel op tv

Komt vast wel vol. Is toch niet anders, wees eens blij dat we dit mogen beleven. Ik ga ook liever met auto. Ben ervan overtuigd dat je we kaarten buiten de combi om kunt fiksen als je echt wil.

Yellow Army

Buscombi... zware tegenvaller dit.
Area 58

Bernardo

Belachelijk zeg.

speculeter

Citaat van: Cor op februari 04, 2017, 17:10:34
Komt vast wel vol. Is toch niet anders, wees eens blij dat we dit mogen beleven. Ik ga ook liever met auto. Ben ervan overtuigd dat je we kaarten buiten de combi om kunt fiksen als je echt wil.
gewoon even eerste teleurstelling.