Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Geelblauwstiens op december 09, 2019, 17:47:35
Ach deden wij toch ook bij dkv. Meesten vinden t niet zo erg. Paar doorgesnoven dkv-ers waren niet te houden.
Dat Rotterdammers daar nou bekend om staan...
Ik ben ook onvoorstelbaar trots op mien klup
Daar juichen we voor. Waar we ook zitten.
Denk dat de meeste het daar wel degelijk erg vonden, maar simpelweg niet durfden in te grijpen, mede door het hoge gehalte bioscoop/kussentjespubliek.

Uiteindelijk kan je ook wel op thuisvakken zitten, maar als je dan gaat juichen moet je ook de consequenties kunnen inzien..
Zijn in Nederland vaak ongeregeldheden ontstaan wat betreft uitsupporters op thuisvakken,  meestal als Feyenoord de uitclub is. Er ontstaat dan altijd een soort verontwaardiging daar, terwijl ze het zelf in de Kuip tegen Rangers ook niet konden hebben dat er zoveel Rangers supporters op thuisvakken zaten.

Achja, het jezelf kunnen zijn is ook een beetje de rede waarom ik liever in het uitvak zit dan het thuisvak, tijdens uitwedstrijden.

Chielvak19

Scheidsrechter van dienst is Higler
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Galdiano

Citaat van: Chielvak19 op december 10, 2019, 13:02:33
Scheidsrechter van dienst is Higler

Alles beter dan Blom!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Inferno-058

Ook een uitverkocht uitvak uit Rotterdam volgende week, zoals verwacht.
Volle bak dus

Chielvak19

Citaat van: Inferno-058 op december 11, 2019, 11:11:26
Ook een uitverkocht uitvak uit Rotterdam volgende week, zoals verwacht.
Volle bak dus

Heerlijk, uitverkocht hus! Wordt een mooie voetbalavond
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

sunderland

Citaat van: Galdiano op december 10, 2019, 13:40:08
Alles beter dan Blom!
valt mee dat blom niet is aangesteld tegen ajax

sunderland

Denk dat we minimaal 50% kans hewwe tegen Feyenoord.

roepieh

#2752
Citaat van: sunderland op december 11, 2019, 17:56:23
Denk dat we minimaal 50% kans hewwe tegen Feyenoord.

Je wint, of je wint niet...  logisch

hobbes

Citaat van: roepieh op december 11, 2019, 22:01:10
Je wint, of je wint niet...  logisch

Ja, gelijkspelen zit er niet in

Bankzitter

Shit, ik had een 3'tje ingevuld op de totot  :_schater

hobbes

Citaat van: Bankzitter op december 12, 2019, 17:42:00
Shit, ik had een 3'tje ingevuld op de totot  :_schater

Dan trekt de stand na 90min :p

Lore

Henk zei dat de prioriteit in de competitie ligt. Zou dit kunnen betekenen dat hij overweegt spelers te sparen?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op december 12, 2019, 19:51:29
Henk zei dat de prioriteit in de competitie ligt. Zou dit kunnen betekenen dat hij overweegt spelers te sparen?

Ligt ook aan morgen, denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat wanneer we morgen zonder kleerscheuren doorkomen, hij donderdag een kans laat schieten.
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 12, 2019, 20:18:33
Ligt ook aan morgen, denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat wanneer we morgen zonder kleerscheuren doorkomen, hij donderdag een kans laat schieten.
als ze maar goed doorhebben dat competitie veel  belangerijker is. Tuurlijk gaan ze donderdag der vol voor. Het is leuk voor de club om verder te komen maar wat heb je eraan als je zakt in de competitie. Zelfs de topclubs laten vaak pnt liggen als ervoor of ernaar competitie spelen. Ik heb er een erg dubbel gevoel bij, zal donderdag niet erg in zak en as zitten bij verlies. Hoop dan dat het niet door de Knjb komt

Galdiano

Citaat van: Lore op december 12, 2019, 19:51:29
Henk zei dat de prioriteit in de competitie ligt. Zou dit kunnen betekenen dat hij overweegt spelers te sparen?

Als iemand pijntjes heeft gewoon op de bank houden.
De rest zal wel gewoon spelen neem ik aan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets