Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Alles over rechts. Die Malacia kan er helemaal niks van

Chielvak19

Vermeer zal donderdag wel spelen, nu hij weer fit is
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Treb op december 15, 2019, 14:42:15
Alles over rechts. Die Malacia kan er helemaal niks van
Kallon en antonia beide op rechts
Henk, held, bedankt

speculeter

En Berghuis maar zo aanpakken net als ze tegen Antonia deden?

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op december 15, 2019, 17:05:58
En Berghuis maar zo aanpakken net als ze tegen Antonia deden?
nu heb je wel weer de VAR en een andere scheids he.

Dokkumer

Gisteren Feyenoord zien voetballen, een hoop energie maar heel weinig kwaliteit. Een geluk voor hen dat PSV de weg helemaal kwijt is.

Lore

Citaat van: Dokkumer op december 16, 2019, 11:24:41
Gisteren Feyenoord zien voetballen, een hoop energie maar heel weinig kwaliteit. Een geluk voor hen dat PSV de weg helemaal kwijt is.

Het is voor hen vast wat moeilijker om de energie op te brengen tegen ons dan tegen PSV. Wij gaan het ziet, wij hebben in ieder geval helemaal niets te verliezen.

speculeter

In een volle kuip of bij ons zal voor die mannen wel schelen.

oldehove

Zie zeker kansen met onze snelheid voorin, Maar zondag is belangrijker!

Jammer van het vele aantal feyenoorders dat kaarten heeft voor het thuisvak.
ut komt su as het komt

speculeter

Citaat van: oldehove op december 16, 2019, 12:23:50
Zie zeker kansen met onze snelheid voorin, Maar zondag is belangrijker!

Jammer van het vele aantal feyenoorders dat kaarten heeft voor het thuisvak.
Hoe weet jij dat dat er zoveel zijn?

denistel

wat is veel en hoe komen ze er aan.zijn veel sk houders die ook nog een extra kaart konden halen
dus dan blijft er niet veel over toch.

zeewolde

Citaat van: denistel op december 16, 2019, 13:19:14
wat is veel en hoe komen ze er aan.zijn veel sk houders die ook nog een extra kaart konden halen
dus dan blijft er niet veel over toch.
zelfs hier kun je lezen dat sk houders hun extra kaarten aan feyenoorders geven/verkopen.

speculeter

Op Marktplaats is het rustig in ieder geval met aanbieden van kaarten.
Ik kan me voorstellen dat een sk houder met een vriend/vriendin uit die buurt diegene uitnodigt.
Maar kan me niet voorstellen dat er veel Feyenoord supporters in de huisbakken zitten.

Treb

Feyenoord supporters in thuisvakken.. je houdt het niet tegen.

Als ze zich maar gedragen en een beetje respect hebben. Al heb ik daar een hard hoofd in.

thankyou

Bij een evt 0-2 achterstand, belangrijke spelers eruit halen en sparen voor zondag?
Cambuur, Beer & Loyal Mates