Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:48:01
Ga me niet vertellen dat we na de rust geen kans hadden om de overwinning over de streep te halen, we liggen eruit door puur dom gedrag.
Man rust hadden wij geen kans om de overwinning eruit te halen.

Dom gedrag hoort bij de spelers die wij kunnen aantrekken op dit niveau

D.H.Skolten

Citaat van: Noordcambuur op januari 30, 2018, 22:41:12
Skolten hou je ff in en gedraag je ff.
Laten we nu ff normaal doen.
Jammer mannen Twente was ff een maatje te groot.
Goeie reactie Noord, maar het is zo leuk en makkelijk om met mensen op dit forum te ouwehoeren, het zijn net een stelletje ouwe wijven bij mekaar.

D.H.Skolten

Citaat van: Lore op januari 30, 2018, 22:51:26
Man rust hadden wij geen kans om de overwinning eruit te halen.

Dom gedrag hoort bij de spelers die wij kunnen aantrekken op dit niveau
Das helaas waar.

punkman

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:53:31
Goeie reactie Noord, maar het is zo leuk en makkelijk om met mensen op dit forum te ouwehoeren, het zijn net een stelletje ouwe wijven bij mekaar.

Ik weet niet hoeveel je gewonnen hebt, maar voor 89 euro kan je een halve seizoenkaart kopen bij DKV.  :proost

D.H.Skolten

Citaat van: AliBombali op januari 30, 2018, 22:39:14
Ik geloof er geen reet van.. JIJ bent een schande..
Jou probleem, als je me zou kennen zou je weten dat ik het meen.

Noordcambuur

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:43:49
Ik gedraag me alleen doe ik niet mee aan deze retelikkerij zoals de meesten op dit forum!
winnen doen we met z'n allen maar ook verliezen doen we met z'n allen.
Daarom hou je rustig en laat je emoties bij je ik ga er van uit dat je een verstandige supporter bent.

Lore

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:53:31
Goeie reactie Noord, maar het is zo leuk en makkelijk om met mensen op dit forum te ouwehoeren, het zijn net een stelletje ouwe wijven bij mekaar.

Delftzijl? Van mij mag iedereen een andere mening hebben, maar deze gast is echt alleen maar uit op scheldpartijen. Daar is vast den goede regel bij te bedenken om hem hier van het forum te weren?

D.H.Skolten

Citaat van: punkman op januari 30, 2018, 22:54:59
Ik weet niet hoeveel je gewonnen hebt, maar voor 89 euro kan je een halve seizoenkaart kopen bij DKV.  :proost
Dat jij precies weet wat een seizoenskaart bij die kutboeren kost zegt meer over jou dan dat het over mij zegt!

Stanley

Heeft Maher ook al voor PSV gespeeld? en mag je voor twee clubs spelen in de beker?

Noordcambuur

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:53:31
Goeie reactie Noord, maar het is zo leuk en makkelijk om met mensen op dit forum te ouwehoeren, het zijn net een stelletje ouwe wijven bij mekaar.
komop kerel wij zijn allemaal supporters van een hele mooie kutclub :thumbsup

D.H.Skolten

Citaat van: Lore op januari 30, 2018, 22:56:00
Delftzijl? Van mij mag iedereen een andere mening hebben, maar deze gast is echt alleen maar uit op scheldpartijen. Daar is vast den goede regel bij te bedenken om hem hier van het forum te weren?
Wanneer scheld ik dan?

punkman

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:56:44
Dat jij precies weet wat een seizoenskaart bij die kutboeren kost zegt meer over jou dan dat het over mij zegt!

Ik beken, ik moest het opzoeken.  :y

D.H.Skolten

Citaat van: Noordcambuur op januari 30, 2018, 22:58:09
komop kerel wij zijn allemaal supporters van een hele mooie kutclub :thumbsup
Das waar, de mooiste k#club van nederland.

D.H.Skolten


Stanley

Scholten negeren met zijn autistische gedrag lijkt mij het beste. Laat het weer over voetbal gaan.