Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

058-4life


fred

Hoe het ook afloopt...Prima wedstrijd.

weestwel

Citaat van: fred op januari 25, 2017, 21:04:56
Hoe het ook afloopt...Prima wedstrijd.

De eerste helft was natuurlijk niet om aan te gluren.

Holwerd voor Cambuur

Appeltje eitje! :proost :proost :proost :proost :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

JeJe

zo stelletje azijn zeikerds, ga je dood schamen met je negatieve reacties
was maar 1 tegenvaller en dat was de keeper
Barto en Peersman TOP, zowel in het veld als bij de penalties
TOPPERS

hobbes


CambuurArnhem

Wat een club. Halve finale! Gefeliciteerd iedereen :)

V-man

raaaaahhhhhhh ik word helemaal gek!!!!!!! |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

MI 81-96

Spaans commentaar, een slechte livestream en 3 hartverzakkingen later ben ik heel erg gelukkig  :scc

fred


legeips

Citaat van: JeJe op januari 25, 2017, 21:19:57
zo stelletje azijn zeikerds, ga je dood schamen met je negatieve reacties
was maar 1 tegenvaller en dat was de keeper
Barto en Peersman TOP, zowel in het veld als bij de penalties
TOPPERS

Prima 2e helft... veel vechtlust en een dosis geluk..

Maar oek de azijn zeikerds laten voor nu de azijn staan.. die zet ik morgen weer op tafel.. :proost

D.H.Skolten

Citaat van: JeJe op januari 25, 2017, 21:19:57
zo stelletje azijn zeikerds, ga je dood schamen met je negatieve reacties
was maar 1 tegenvaller en dat was de keeper
Barto en Peersman TOP, zowel in het veld als bij de penalties
TOPPERS
Peersman top, asjeblieft zeg die klootzak kan amper voetballen!

Sakas

Citaat van: MI 81-96 op januari 25, 2017, 21:26:00
Spaans commentaar, een slechte livestream en 3 hartverzakkingen later ben ik heel erg gelukkig  :scc

Ik hier ook, met goedkoop en camboer
:zweep |:) _O_ |:) _O_ :ams :bav :ams :grolsch :hein :jupiler
Compleet smoor....
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Treb

Fantastisch dit! 5 jaar ouder wurden, geen nagels meer, mien wief utskolden. Allemaal waard.

moodygrunn

Yes! Nou dan oek maar geliek europa in..... |:)
In Henk en Sandor we trust