Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Beetje jammer dat het in de media eigenlijk alleen maar over de B-keus gaat van Bosz en dat de prestatie van Cambuur een beetje naar de achtergrond verdwijnt.
Tuurlijk, van de A-keus hadden we waarschijnlijk niet gewonnen, maar desondanks is dit gewoon een goede prestatie van Cambuur.
Dit elftal won ook van Panatinaikos en speelde gelijk tegen Luik, en wonnen volgens mij ook nog van Willem II.

Ik heb diep respect voor het hele team, vond het echt een teamprestatie, eigenlijk niet 1 speler die een onvoldoende scoorde.
Paar uitblinkers, Barto , Streek , Monteiro , Hoefdraad.
Verder een hele jonge verdediging, dat gewoon goed overeind bleef. El Baad, zeer goed, ondanks zijn geringe lengte, Blackson begon wat onwennig, maar kwam steeds beter in de wedstrijd, zelfs Peersman een ruime voldoende. En Nienhuis nog met een belangrijke redding.

Nu zondag verliezen in Waalwijk maakt het weer compleet  :X  :P

piene hassus

Bosz had beter jong Ajax kenne sture, die waren un stuk beter dan disse reserves

denistel

Clement Nouri de Ligt de Jong Cassiera Cerny zijn toch ook van jong Ajax.
schat het team van gister iets sterker in dan toen in de competitie alleen
Cambuur was nu veel feller en counterde fantastisch.

PePe

De Ligt = Te Ligt.

DayDreamer

Ajax B-team, kijk eens wie er bij ons misten, genoeg jongens die normaal basis hadden gestaan, met name in de verdediging.

Lore

Citaat van: piene hassus op december 16, 2016, 11:00:32
Bosz had beter jong Ajax kenne sture, die waren un stuk beter dan disse reserves

Als Cambuur zo had gespeeld tegen jong Ajax, dan hadden wij nu de periodetitel!

Collingwood

Vond Jong Ajax eigenlijk een soortgelijke wedstrijd. Die kregen tot de 1-1 ook bijna geen kans. Verschil wel dat we gisteren voorin natuurlijk veel scherper waren. Maar die wedstrijd viel net de verkeerde kant op en hadden we ook net zo goed kunnen winnen.
Kalmte alleen kan u redden.

ChantiSCC

Heb de neusjes de hele avond niet gehoord, conclusie: only singing when you are winning! Slechte, verwende en arrogante supportertjes.

Dolberg al uit de zakken van Blackson? Geweldig hoe hij hem constant op de huid zat samen met Peersman. Wie dit voor de wedstrijd nog zou zeggen, zou compleet voor gek uitgemaakt worden  :_schater

:scc SCC  :scc

janou

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op december 15, 2016, 21:19:36
De slechte seizoenstart vergeef ik de spelers, dit is ONBETAALBAAR  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Op naar de Kuip  :_schater

voor wie ben jij als cambuur tegen feyenoord moet in de bekerfinale? :P :P

Noordcambuur

Man bin nog net fit  8P :ams

Marc S

Citaat van: janou op december 16, 2016, 15:02:13
voor wie ben jij als cambuur tegen feyenoord moet in de bekerfinale? :P :P

Denk dat die het ons wel gunt als ze zelf landskampioen worden  8P

Nightmarelwd

Allemachtig wat kan een mens er naast zitten.  :_schater
MI-Sider for Life

Yellow Army

Citaat van: Nightmarelwd op december 16, 2016, 17:42:01
Allemachtig wat kan een mens er naast zitten.  :_schater

Mooi spelletje hè voetbal
Area 58

michello

Iemand misschien de wedstrijd opgenomen? Of Downloadlink van hele wedstrijd? Heb alleen deze gevonden maar dat is met Spaans commentaarhttp://forum.rojadirecta.es/showthread.php?292791-FUTBOL-Dutch-Cup-16-17-Cambuur-vs-Ajax-Amsterdam-15-12-2016

Casuals-lwd

Hopelijk een beetje een gunstige tijd, dan halen we misschien wel de 500 man?