Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

Citaat van: wiekie1969 op oktober 31, 2018, 00:39:12
Ik mis Houtkoop.

Speelde zeker in zijn laatste periode niet slecht en met zelfvertrouwen. Had er in de huidige selectie bovenuit gestoken. Dat zegt meer over de huidige selectie dan over hem.

Vlampiep

Citaat van: denistel op oktober 31, 2018, 08:21:24
wat hevve we met andere clubs te maken hoe die spelen of verliezen,

ik kijk naar hoe wij spelen en er zit totaal geen lijn in het spel.
en zoals wel vaker een spelers of spelers waarvan iedereen hier
zegt die kan er niks van speelt/spelen altijd. zo lang dat zo blijft
wordt het niks.
Tactisch lijkt het de laatste weken negens op, dat wil ik Hake aanrekenen.
Het opstellen van spelers die wekelijks ver door de ondergrens gaan en toch weer als basisspeler beginnen, wil ik Hake aanrekenen.
Het schrijnende gebrek aan kwaliteit wil ik Foeke aanrekenen.
Er is geen geld om kwalitatief betere spelers te halen, dus is ook mijn conclusie dat het inderdaad niks wordt dit seizoen.
Al met al voelde ik mij gisterenavond dan ook met die €5,00 entree mooi bekocht.


denistel

en hoe komt het dat ze niet lekker in hun vel zitten omdat we niet lekker
vrij uit voetballen is mijn mening en dat heeft overal invloedt op,
als ze een bal krijgen kijken ze eerst om zich heen of er gevaar dreigt
of ballen stuiten 3 mater van de voet af en er wordt te snel achteruit getikt
terwijl het voor uit ook kan maar daar is de lef niet voor schijnbaar.

Vlampiep

Citaat van: denistel op oktober 31, 2018, 12:43:41
en hoe komt het dat ze niet lekker in hun vel zitten omdat we niet lekker
vrij uit voetballen is mijn mening en dat heeft overal invloedt op,
als ze een bal krijgen kijken ze eerst om zich heen of er gevaar dreigt
of ballen stuiten 3 mater van de voet af en er wordt te snel achteruit getikt
terwijl het voor uit ook kan maar daar is de lef niet voor schijnbaar.
Alles staat en valt met kwaliteit en vertrouwen.
Veel selectie spelers beschikken over te weinig voetbaltechnische bagage en zullen zich ook nooit lekker voelen in een wedstrijd. Liever risicoloos terug spelen en zo snel mogelijk de bal weer kwijt zien te raken.

V-man

DKV door. In theorie zouden we die lui kunnen loten! Thuis lijkt het mij, deze affiche, ondanks de laatste shitzooi, wel heel lekker of moeten we toch maar weer zo'n kutamateur team loten?

Noordcambuur

Citaat van: V-man op oktober 31, 2018, 21:44:19
DKV door. In theorie zouden we die lui kunnen loten! Thuis lijkt het mij, deze affiche, ondanks de laatste shitzooi, wel heel lekker of moeten we toch maar weer zo'n kutamateur team loten?
we worden afgeslacht door die boeren.
Gewoon thuis weer een amateur club.

LWD vak 7

Emmen eruit tegen een club uit de derde divisie. Laat het gisteravond niet de meest leuke wedstrijd zijn geweest en vooral de 2e helft echt beroerd maar ben toch blij dat we door zijn.

speculeter

Doe maar Roda thuis

denistel

ajax of f.noord uit en poen pakken

Noordcambuur

Citaat van: denistel op november 01, 2018, 17:48:50
ajax of f.noord uit en poen pakken
denistel moet je inkomsten delen dan.
En wanneer is de loting voor de volgende ronde :?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op november 01, 2018, 18:28:10
denistel moet je inkomsten delen dan.
En wanneer is de loting voor de volgende ronde :?
Zaterdag
Henk, held, bedankt

denistel

volgens mij is het komende ronde nog inkomsten delen toch

loting zaterdag avond 23.00 uur bij fox..

speculeter

Fortuna uit.... :zweep

Noordcambuur

Ja wat moet ik hier op zeggen.
Moet kunnen bij de laatste 8 ik had liever dat we thuis hadden gespeeld.

Naastismis

Kutloting Fortuna favoriet,en qua inkomsten komt bij deze wedstrijd ook niet veel binnen