Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

Er al een buscombi van maken en dan ook nog eens zo vroeg vertrekken waar gaat dit over?


weestwel

Citaat van: Casuals-lwd op februari 20, 2017, 18:21:05
Er al een buscombi van maken en dan ook nog eens zo vroeg vertrekken waar gaat dit over?

Dit gaat idd helemaal nergens over. Ook nog in 3 clusters!!! Zal helemaal wat gaan worden als je straks ook nog naar de Kuip moet.

Bernardo

Citaat van: Casuals-lwd op februari 20, 2017, 18:21:05
Er al een buscombi van maken en dan ook nog eens zo vroeg vertrekken waar gaat dit over?

Had je anders verwacht dan? Eerste supporters zullen rond 19:15 in stadion zijn.

Bernardo

Citaat van: weestwel op februari 20, 2017, 18:28:12
Dit gaat idd helemaal nergens over. Ook nog in 3 clusters!!! Zal helemaal wat gaan worden als je straks ook nog naar de Kuip moet.

Rotterdam is wel wat gewend, ten opzichte van Alkmaar...

Nightmarelwd

Wanneer we de finale halen, dan krijgen ze het druk bij de administratie. 18000 mensen die een kaart kunnen kopen, waarvan 2000 in het bezit zijn van een uitkaart.
16000 nieuwe uitkaarten  :_schater
MI-Sider for Life

siepelsjeu

Ben ik de enige die de Cambuur cupfighters sjaal vreselijk lelijk vind? :_schater

666

Citaat van: siepelsjeu op februari 21, 2017, 01:23:37
Ben ik de enige die de Cambuur cupfighters sjaal vreselijk lelijk vind? :_schater
Nope,... En wat vroeg vind ik.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Vlampiep

Citaat van: siepelsjeu op februari 21, 2017, 01:23:37
Ben ik de enige die de Cambuur cupfighters sjaal vreselijk lelijk vind? :_schater
Ik hou ut lekker bij mien vertrouwde en ouwerwetse blauw gele sjaalsje. |:)

SCC-J

Citaat van: siepelsjeu op februari 21, 2017, 01:23:37
Ben ik de enige die de Cambuur cupfighters sjaal vreselijk lelijk vind? :_schater
Nope, net een afzetlint.

hobbes

Citaat van: 666 op februari 21, 2017, 08:37:02
Nope,... En wat vroeg vind ik.

Hoezo, het is cupfighters, niet cupwinners ;)

666

Citaat van: hobbes op februari 21, 2017, 10:13:16
Hoezo, het is cupfighters, niet cupwinners ;)

Dan hadden ze hem in onze eerste bekerronde moeten uitbrengen  8). Al met al een lelijk sjaaltje.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Yellow Army

Reuzendoder had beter geweest  |:)
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: Yellow Army op februari 21, 2017, 11:38:07
Reuzendoder had beter geweest  |:)
ja ook goed maar die maken we dat we AZ hebben verslagen en naar de Kuip gaan. :y