Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Waarschijnlijk ontbrak er bij veel spelers, het wedstrijdritme.

wiekie1969

Gooien met zijn allen lachend een prijs weg. Nederlaag zat er al weken aan te komen. Uitgeblust tot en met  Met een punt zondag dik tevreden.

wiekie1969

Die Pouwels met afstand de grootste miskoop van de laatste 15 jaar. Kan echt niet.

sunderland

#3093
Citaat van: wiekie1969 op december 17, 2020, 21:12:06
Gooien met zijn allen lachend een prijs weg. Nederlaag zat er al weken aan te komen. Uitgeblust tot en met  Met een punt zondag dik tevreden.
beter nu dan zondag. Die Knjb beker is ook al jaren doorgestoken kaart toch. Clubs die  tot de halve finale alleen maar zwakke tegenstanders hebben. Idd zat er zeer zeker aan te komen. Vond het zo slecht nog niet zeker wat energie betreft. Uitgeblust is waar en dat had met basis vandaag, zondag op 100% zo geweest. Henk weet dat donders goed.

AL

Vond het ook zo slecht niet allemaal.
Als wij de kansen er in schieten en de 2 penals krijgen winnen we gewoon met 5-2 of meer.
Alleen speelden  we vandaag zonder 9 pfffff.
Alleen Bangura en Maulun zitten dicht tegen basis of kunnen zo mee.
De rest toch een verzwakking t.o.v. wat er normaal in basis staat.
Ons centrale duo is o zo belangrijk.

Op naar zondag en dan weer even opladen.

Bankzitter

Ik geef Henk groot gelijk. De meeste ploegen waren vrijgeloot, maar wij moeten zondag gewoon weer.
En oefenwedstrijden mogen niet dus dan was dit een goede gelegenheid om de rest te laten spelen.

Het is niet eens zeker of de beker dit seizoen wel  uitgespeeld wordt dus we gooien niks weg.

wiekie1969

Laatste 5 wedstrijden zonder Sandor slecht voetbal en tactisch vreemde wissels.

denistel

Citaat van: AL op december 17, 2020, 21:22:46
Vond het ook zo slecht niet allemaal.
Als wij de kansen er in schieten en de 2 penals krijgen winnen we gewoon met 5-2 of meer.
Alleen speelden  we vandaag zonder 9 pfffff.
Alleen Bangura en Maulun zitten dicht tegen basis of kunnen zo mee.
De rest toch een verzwakking t.o.v. wat er normaal in basis staat.
Ons centrale duo is o zo belangrijk.

Op naar zondag en dan weer even opladen.

Maulun aan de bal prima zonder bal hest er niks aan laat zien man steeds lopen hoor

denistel

Citaat van: carlo de leeuw op december 17, 2020, 20:46:25
Beker toernooi weggegeven omdat je denkt het wel even met  b-team te doen. Als je dan in elk geval zondag maar wint.

tegen RKC oek een heel ander team niemand over gehoord

De Gast

Dit was gewoon een oefenwedstrijd.. klaar. Henk weet weer voldoende. Jongens als Pouwels spelen ook te weinig wedstrijden om ze echt te kunnen beoordelen.
We hebben gepiekt op de juiste momenten en nu zondag nog even overleven en dan hebben we het fantastisch gedaan.

Walter

Opstelling van zondag is , ijs en weder dienende, ook bekend zo. De 9 die niet in de basis stonden vandaag + Stevens en Hoedemakers.

CambuurAmersfoort

Ik snap echt niet dat mensen zich, zeker in dit seizoen druk kunnen maken om de beker.
Was leuk geweest als we door waren gegaan maar ook echt niks meer dan dat. De beker win je toch niet, je speelt zonder publiek dus geen aantrekkelijke westrijden in ons stadion voor ons.
Groot gelijk dat Henk de rest de kans gaf. Goed moment om die jongens weer wat langer te geven.
Drie punten zondag is toch het enige wat telt.
Ben benieuwd wat mensen zouden roepen als we vandaag met de basis hadden gespeeld en er dan zondag af waren gegaan. Dan was het ook niet goed.

Lekker in mei(of April al) die schaal omhoog houden!

Galdiano

Citaat van: CambuurAmersfoort op december 17, 2020, 22:15:31
Ik snap echt niet dat mensen zich, zeker in dit seizoen druk kunnen maken om de beker.
Was leuk geweest als we door waren gegaan maar ook echt niks meer dan dat. De beker win je toch niet, je speelt zonder publiek dus geen aantrekkelijke westrijden in ons stadion voor ons.
Groot gelijk dat Henk de rest de kans gaf. Goed moment om die jongens weer wat langer te geven.
Drie punten zondag is toch het enige wat telt.
Ben benieuwd wat mensen zouden roepen als we vandaag met de basis hadden gespeeld en er dan zondag af waren gegaan. Dan was het ook niet goed.

Lekker in mei(of April al) die schaal omhoog houden!

Amen!  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Vond de tweede helft eigenlijk niet eens zo slecht, maar dat kwam ook omdat de basisklanten erin kwamen. Jammer maar het is niet anders. Op naar zondag.

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op december 17, 2020, 21:13:45
Die Pouwels met afstand de grootste miskoop van de laatste 15 jaar. Kan echt niet.

Wat heb ik me geƫrgerd aan die vent. Magneten in zijn schoenen man
** Poolwinner 18/19 - 21/22