Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

denistel

steenvoorden man man wat viel die beroerd in tegen jong ajax.centrum gewoon el baad
en schilder toch.

Agy

Steenvoorden was voor zijn blessure wel goed bezig he.. en dat komt ook wel weer.. maar voor nu nachterin niet te veel veranderen.. dus idd El Baad en Schilder graag.

sunderland

Klote uitslag vandaag natuurlijk voor ons

Bernardo

Als we tegen Jong Ajax met 5 achterin beginnen, doen we dat tegen gewoon Ajax ook natuurlijk.

hobbes

Citaat van: sunderland op december 11, 2016, 22:27:32
Klote uitslag vandaag natuurlijk voor ons

Ze zijn bij Ajax alleen maar met de wedstrijd tegen psv bezig, die ze nu zeker niet willen verliezen

speculeter

Zal wel een 5-3-2 opstelling worden inderdaad
Dus....peersman?

denistel

Citaat van: sunderland op december 11, 2016, 22:27:32
Klote uitslag vandaag natuurlijk voor ons

juist niet toch ze zullen alles op het duel van zondag zetten

Collingwood

Citaat van: Bernardo op december 11, 2016, 22:31:23
Als we tegen Jong Ajax met 5 achterin beginnen, doen we dat tegen gewoon Ajax ook natuurlijk.

Precies en dan zou ik dus liever voor Steenvoorden kiezen als extra verdediger dan voor Peersman. Zoals ik al zei, in wedstrijden waarin we met twee centrale verdedigers spelen voorlopig gewoon El Baad en Schilder. Dat staat prima.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

                   Zeinstra

Anderson el baad schilder blackson
                          Steenvoorden

                             Bakker Monteiro
                                      Streek
                Hoefdraad      barto.



Zoiets?


Vlampiep

De loting tegen Ajax is natuurlijk een prachtig affiche.
Ajax heeft alles te verliezen, terwijl Cambuur alleen maar kan winnen.
Ik hoop dan ook dat de TS hier ook zo over denkt en de spelers de opdracht geeft te genieten van deze wedstrijd.
En als ze goed hebben opgelet hoe Twente Ajax bestreed, kan het best een leuke wedstrijd worden tegen dit nu al heftig geïrriteerde Ajax.
Geen Peersmannetjes opstellen, maar jongens die hun beperkingen kennen en daar naar handelen.

Oosttribune

Gewoon van genieten zolang het kan donderdag!!

Blom kan niet marchanderen want de video referee kijkt mee.. maar dat zal vast in ons nadeel uitpakken.

volgens mij nog 500 kaarten beschikbaar, moeizaam hoor om de hut uit te verkopen

Zuid1991

Precies ervan genieten....En je weet 't nooit hoe 't loopt...
En wordt heus volle bak, mensen hebben t druk qua geld uitgeven deze maand he?

Tukker

Citaat van: Collingwood op december 11, 2016, 23:17:52
Precies en dan zou ik dus liever voor Steenvoorden kiezen als extra verdediger dan voor Peersman. Zoals ik al zei, in wedstrijden waarin we met twee centrale verdedigers spelen voorlopig gewoon El Baad en Schilder. Dat staat prima.
Ik ben toch bang dat ze gaan kiezen voor 2 centraleverdedigers en 2 backs. Daarachter dan nog Peersman als laatste man.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: speculeter op december 12, 2016, 09:14:32
                   Zeinstra

Anderson el baad schilder blackson
                          Steenvoorden

                             Bakker Monteiro
                                      Streek
                Hoefdraad      barto.



Zoiets?
Nienhuis zal wel het keepertje worden  :wall
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

ChantiSCC

Citaat van: Tukker op december 12, 2016, 12:57:27
Nienhuis zal wel het keepertje worden  :wall

Dan mag ie wel een vishengel met nemen  ;(